Deborah Flens heeft de uitzending van Jensen gewoon tegen gehouden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Huub enzo nooit Brian pakken met zijn douchescene.
Dan is het duidelijk, er klopt dan niks meer van.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Huub voor eerst niet op 1 in de PP?
Als dat zo is ga ik weer roken...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Het zou me niks verbazen als dat Lieke blijkt te zijn, Brian is ook een goeie kandidaat deze ronde. Hij is zo lief voor Amanda en de streamers, topgozer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
mag niet van dat manipulatieve kutwijfquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Huub enzo nooit Brian pakken met zijn douchescene.
Maar Jaap en Huub hebben het toch gezien bij Jensen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Deborah Flens heeft de uitzending van Jensen gewoon tegen gehouden.
als brian op 1 staat stop ik definitief met streamenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
ik ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:34 schreef markisboer het volgende:
[..]
als brian op 1 staat stop ik definitief met streamen
Ik ben daar nu bang voor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:34 schreef markisboer het volgende:
[..]
als brian op 1 staat stop ik definitief met streamen
TYquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:32 schreef Desii het volgende:
Mooie OP
Zou best kunnen.De meeste Huub of Lieke bellers hebben er genoeg van.Dus dan is Huub als eerste de pineut.Als Huub niet op een staat hebben de fans wel een mooi statement aan die Flens gegeven.Er zijn dan zeker wel honderden sms,jes minder.quote:
Ach die PP stelt ook geen reet meer voor.... sinds die manipulatie van die 17% van Dennis zal ik daar nooit een cent aan spenderen....quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:29 schreef schatje het volgende:
Ik help het je hopen maar kijk naar Huub, liggend op zijn bed.......die weet volgens mij allang wat er speelt, met dank aan het manipulerende kutwijf Flens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Mika25 het volgende:
Brian staat al een eeuwigheid rond de 15%, en na het douch-incident dat wel degelijk bij Jensen te zien was is het uitgesloten dat hij nu ineens op 1 gaat komen, tenzij er met de stemmen gerotzooid is. De vraag is echter waar de 20% van Dennix/Nadia terecht gaan komen. Ooit waren dat stemmen van Huub&Jaap, maar omdat mensen Dennix zielig vonden zal hij wat sympathie stemmen gekregen hebben, maar nu Dennix weg is zullen die stemmen wel weer verdeeld worden over HJL, alleen de 3% van Nadia zal vrijwel zeker naar BA gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |