Maak er dan wat vanquote:
wel okay hoorquote:
Brieven vouwenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Moet zo weer brieven vouwen enzo dus valt weinig van te maken
Ja kerstkaarten endsu in een envelop doen bij de sportschool, tering werk maargoed wel gezellig opzichquote:
Damn wat een kutwerkquote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja kerstkaarten endsu in een envelop doen bij de sportschool, tering werk maargoed wel gezellig opzich
ik doe andere dingenquote:
* oshiro checkt z'n winstuitkeringquote:Op woensdag 12 december 2007 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeker
December is een dure maand
Nee hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 16:42 schreef liiszle het volgende:
hoi fiets. laat je me in de steek voor mandy
Viel best meequote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef liiszle het volgende:
×xx~ MaNd¥ ~xx× IcK Hou soVeell Van Jouuu DUsHii van Miiiiii
hahahahhahahahahahahahahahahhahaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee hoorjij bent nog steeds mijn lustobject
Dat zit gewoon in een deel van het ras kassameisjequote:Op woensdag 12 december 2007 16:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Viel best mee![]()
Ze lachte zo lief
Nee ik ben lui, btw krijg net een mail:quote:Op woensdag 12 december 2007 16:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik doe andere dingen
eenn jij kan ook best tegen mij praten op msn
quote:Beste allemaal (Jasper: geen brief; Auneet: reminder: 7 decmber volgens de afspraak; nu: 14 december a.s.),
Er is een waarschuwingsbrief, ondertekend door mij en het hoofd Examenbureau, Bob Giskes), naar jullie onderweg met het uitdrukkelijke verzoek je opdracht voor literatuur (zie Blackboard, rooster prikbord lokaal 015, uitgedeelde hand-outs tijdens SE-A; introductieles module B, mail vorige week) woensdag 12 decmbe a.s. (12.00 uur of 13.00 uur) of vrijdag 14 december a.s. (12.00 uur) op school te komen maken.
Doen jullie dit niet, dan is het einde H4, Engels, mag je niet verder gaan na de kerstvakantie en ga je niet over naar H5!!! Laat het dus niet zo ver komen en kom deze week naar school om te doen wat je moet doen, zoals afgesproken ..!
Ik verwacht dat jullie reageren op dit mailtje en/of de waarschuwingsbrief en mij tijdig telefonisch of per mail mij bevestigt wanneer en hoe laat jullie op woensdag of vrijdag a.s. gaan komen.
Wat slechtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb gister voor 60 euro aan postzegels meegegraait![]()
Betaald krijg je dus wel
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat zit gewoon in een deel van het ras kassameisje
Er zitten ook verdomd lelijke tussen trouwens, maar het overgrote deel is bij ons echt knap
Jij komt er welquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb gister voor 60 euro aan postzegels meegegraait![]()
Betaald krijg je dus wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |