abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2007 @ 21:29:14 #101
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_55254951
quote:
Op donderdag 13 december 2007 18:49 schreef HiZ het volgende:
7. dat Nederland al zo islamitisch is geworden dat er niemand op vrijdagmiddag werkt
Dat niemand meer op vrijdag (middag) werkt, valt wel op. Wat islamiten ermee te maken hebben snap ik niet helemaal (aan die paar moslims die naar de moskee gaan op vrijdag kan het niet liggen).

Wellicht zou je kunnen zeggen: dat Nederland zo lui is geworden dat er niemand op vrijdagmiddag werkt.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 13 december 2007 @ 21:31:37 #102
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_55255018
- gebrek aan geld
- gebrek aan tijd
- gebrek aan kennis
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_55256413
Het door het management van het hoofdkantoor ervoor zorgen dat zoveel mogelijk alleen de productcode in de boeken en het limssysteem staan, waardoor je je elke keer wezenloos naar de juiste analysevoorschriften zoekt. Ik en mn collega's op het lab hebben echter dikke vette stierenschijt aan die achterlijke kutregel, en stellen gewoon doodleuk ons eigen database met product-/stofnaam, codenummers, specificaties en voorschriften op. Wel lekker als je het local management achter je hebt staan dan.
pi_55260932
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef DiEr het volgende:

[..]

Dat niemand meer op vrijdag (middag) werkt, valt wel op. Wat islamiten ermee te maken hebben snap ik niet helemaal (aan die paar moslims die naar de moskee gaan op vrijdag kan het niet liggen).

Wellicht zou je kunnen zeggen: dat Nederland zo lui is geworden dat er niemand op vrijdagmiddag werkt.
God zeg, het humorknopje staat bij jou standaard uit of zo ?
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:47:29 #105
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_55261811
Als je op vrijdagmiddag iemand wilt bellen of nodig hebt, kun je het vrijwel altijd vergeten. Niemand werkt meer op vrijdagmiddag of is te lui om iets te doen. Maandagochtend zijn ze allemaal duf van het weekend en doen ze ook niets.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_55261840
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef karr-1 het volgende:
Als je op vrijdagmiddag iemand wilt bellen of nodig hebt, kun je het vrijwel altijd vergeten. Niemand werkt meer op vrijdagmiddag of is te lui om iets te doen. Maandagochtend zijn ze allemaal duf van het weekend en doen ze ook niets.
Dan bel je toch maandagmiddag... big deal...
* Levitation is op vrijdagmiddag vrij
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:49:53 #107
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55261841
Ik ben vrij vandaag
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55261901
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 08:49 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben vrij vandaag
Moslim!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2007 @ 08:56:32 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55261939
Bel mij dan maar, ik werk tot 15 uur
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:59:14 #110
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55261969
Mensen die niet weten wie ze aan de telefoon hebben zijn ook erg irritant.
Soms bellen ze voor mijn collega en nog voordat ik heb kunnen zeggen dat ik dat niet ben, beginnen ze een heel verhaal af te steken(gisteren over zonnewering bij haar thuis)Je komt er nauwelijks tussen...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:07:07 #111
152789 karr-1
pi_55262076
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk niet dat jij me kunt helpen met mijn probleem, hoe aardig je ook mag zijn.
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:08:22 #112
152789 karr-1
pi_55262102
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 08:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Mensen die niet weten wie ze aan de telefoon hebben zijn ook erg irritant.
Soms bellen ze voor mijn collega en nog voordat ik heb kunnen zeggen dat ik dat niet ben, beginnen ze een heel verhaal af te steken(gisteren over zonnewering bij haar thuis)Je komt er nauwelijks tussen...
Dat had ik vroeger thuis al met mijn vader en tegenwoordig met mijn chef. Onze stemmen lijken blijkbaar nogal op elkaar en dan krijg je echt de meest geweldige dingen te horen voordat ze doorhebben dat jij niet bent wie ze moesten hebben. Zo wist ik al dat een bepaalde collega ontslagen zou worden voordat ze het zelf wist. Niet altijd leuk om te weten dus.....
pi_55262223
ben vrij vandaag, maar zit toch op mijn werk tja...komende weken overwerken en overwerken en ook nog eens overwerken.

heb zelf eigenlijk geen drol te doen maar mijn team moet overwerken om het werk af te krijgen voor eind januari. Ga dus inspringen om ze te helpen. Nee niet nobel, ben hoofdverantwoordelijk voor die administratie.

Kortom hoera voor mijn team die komen overwerken omdat ik het ze lief heb gevraagd
pi_55262309
Hier ook, zit achter een Servicedesk met nog 2 collega's: 1 vrouw en 1 man. Die vrouw heeft een stem die behoorlijk op de mijne lijkt en onze voornamen beginnen (en eindigen) allebei met een "a". Als ik opneem antwoorden ze regelmatig met "Hé -andere collega-, ik bel nog even over blablablablablablabla" dan is het best lastig om er tussendoor te zeggen dat je -andere collega- niet bent.
***Levi was here***
pi_55265886
Collega's die de hele dag darten
Collega's die overal over kankeren
Collegafdelingen die zichzelf superieur vinden aan de rest, maar zich vervolgens wle als een stel kleine kinderen gedragen
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:02:18 #116
152789 karr-1
pi_55266339
Mensen die gaan zeiken dat het koud is als het raam openstaat terwijl het buiten 30 graden is. Dezelfde mensen die de kachel meteen hoog aanzetten als het buiten een graadje kouder wordt.
pi_55271432
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef Rewimo het volgende:
Of mij, ik werk tot 18:00. Elke doordeweekse dag inclusief vrijdag.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:55:09 #118
17205 Profesor
I have a dream!
pi_55271728
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:04 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Het nadeel van meerdere vestigingen door het hele land heen, allemaal hetzelfde mailsysteem en collega's die de mailgroepen niet goed gebruiken.

Ik heb ooit overwogen om het hele bedrijf een mail te sturen waarin ik aankondig naar het toilet te gaan of zo, maar tot op heden nog niet gedaan.
Oja mega kut, vooral als er een mega mail is gezonden naar een groep account en iemand die een reactie "Reply to all" geeft met dank, en dat iemand daar op reageert "Reply to all" dat ze niet moeten mailen naar iedereen en dat daar ook reacties op komen..

zo wel eens een dag mail gehad wat nergens over ging..

mensen die "Reply To All" gebruiken moeten ze een nekshot geven..
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_55271830
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Profesor het volgende:

[..]

Oja mega kut, vooral als er een mega mail is gezonden naar een groep account en iemand die een reactie "Reply to all" geeft met dank, en dat iemand daar op reageert "Reply to all" dat ze niet moeten mailen naar iedereen en dat daar ook reacties op komen..

zo wel eens een dag mail gehad wat nergens over ging..

mensen die "Reply To All" gebruiken moeten ze een nekshot geven..
ja dat had ik ook een keer, met een mass-email van de SMVP. Die hadden een virus, dus je kreeg tig keer dezelfde mail. Dat heb ik toen hier gepost, echt hi-la-risch, ook steeds dezelfde mensen die dan weer boos naar IEDEREEN gingen mailen: Ik schreef toch net dat ik die mail niet hoef, nou stop er mee!!!!!!

Terwijl het voor de wat snuggerdere medemens wel duidelijk was dat er iets niet klopte.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 december 2007 @ 16:44:04 #120
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55272932
Of naar een collega mailen die een automatisch antwoord aan heeft staan, en jij ook Toen liep het mailverkeer heel snel vast

Tegenwoordig verstuurt het programma nog maar 1 automatisch mailtje naar elke afzender
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:57:47 #121
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_55273268
Software in Visual Basic 6 moeten ontwikkelen en onderhouden. Zulks een verouderde kuttaal, bah. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:19:02 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55275772
Al weken lang onzettend druk hebben, rennend tussen allerlei afdelingen en dan vandaag 1 slinger in een 30 cm hoge kerstboom draaien en iedereen heeft commentaar dat je helemaal niks te doen hebt
Dat zeggen dus ook alleen degene die werkelijk het hele jaar onderuitgezakt verveeld wezen te zijn.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_55278067
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Al weken lang onzettend druk hebben, rennend tussen allerlei afdelingen en dan vandaag 1 slinger in een 30 cm hoge kerstboom draaien en iedereen heeft commentaar dat je helemaal niks te doen hebt
Dat zeggen dus ook alleen degene die werkelijk het hele jaar onderuitgezakt verveeld wezen te zijn.
Klinkt erg bekend, hele dag bezig geweest en dan zit je 5 minuten op fok en krijg je direct commentaar terwijl de statistieken vermelden dat ik het meeste werk doe ;').
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:05:44 #124
152789 karr-1
pi_55286449
Mensen die me consequent "schat" of "schatje" noemen, terwijl ik een man ben en zij soms ook. Ik heb een naam, gebruik die dan ook.
  zaterdag 15 december 2007 @ 20:09:05 #125
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_55297657
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:

Logisch, want die hebben daar tijd voor.
Vet topic
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')