Dat niemand meer op vrijdag (middag) werkt, valt wel op. Wat islamiten ermee te maken hebben snap ik niet helemaal (aan die paar moslims die naar de moskee gaan op vrijdag kan het niet liggen).quote:Op donderdag 13 december 2007 18:49 schreef HiZ het volgende:
7. dat Nederland al zo islamitisch is geworden dat er niemand op vrijdagmiddag werkt
God zeg, het humorknopje staat bij jou standaard uit of zo ?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef DiEr het volgende:
[..]
Dat niemand meer op vrijdag (middag) werkt, valt wel op. Wat islamiten ermee te maken hebben snap ik niet helemaal (aan die paar moslims die naar de moskee gaan op vrijdag kan het niet liggen).
Wellicht zou je kunnen zeggen: dat Nederland zo lui is geworden dat er niemand op vrijdagmiddag werkt.
Dan bel je toch maandagmiddag... big deal...quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef karr-1 het volgende:
Als je op vrijdagmiddag iemand wilt bellen of nodig hebt, kun je het vrijwel altijd vergeten. Niemand werkt meer op vrijdagmiddag of is te lui om iets te doen. Maandagochtend zijn ze allemaal duf van het weekend en doen ze ook niets.
Ik denk niet dat jij me kunt helpen met mijn probleem, hoe aardig je ook mag zijn.quote:
Dat had ik vroeger thuis al met mijn vader en tegenwoordig met mijn chef. Onze stemmen lijken blijkbaar nogal op elkaar en dan krijg je echt de meest geweldige dingen te horen voordat ze doorhebben dat jij niet bent wie ze moesten hebben. Zo wist ik al dat een bepaalde collega ontslagen zou worden voordat ze het zelf wist. Niet altijd leuk om te weten dus.....quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Mensen die niet weten wie ze aan de telefoon hebben zijn ook erg irritant.
Soms bellen ze voor mijn collega en nog voordat ik heb kunnen zeggen dat ik dat niet ben, beginnen ze een heel verhaal af te steken(gisteren over zonnewering bij haar thuis)Je komt er nauwelijks tussen...
Oja mega kut, vooral als er een mega mail is gezonden naar een groep account en iemand die een reactie "Reply to all" geeft met dank, en dat iemand daar op reageert "Reply to all" dat ze niet moeten mailen naar iedereen en dat daar ook reacties op komen..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:04 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het nadeel van meerdere vestigingen door het hele land heen, allemaal hetzelfde mailsysteem en collega's die de mailgroepen niet goed gebruiken.
Ik heb ooit overwogen om het hele bedrijf een mail te sturen waarin ik aankondig naar het toilet te gaan of zo, maar tot op heden nog niet gedaan.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Profesor het volgende:
[..]
Oja mega kut, vooral als er een mega mail is gezonden naar een groep account en iemand die een reactie "Reply to all" geeft met dank, en dat iemand daar op reageert "Reply to all" dat ze niet moeten mailen naar iedereen en dat daar ook reacties op komen..
zo wel eens een dag mail gehad wat nergens over ging..![]()
mensen die "Reply To All" gebruiken moeten ze een nekshot geven..
Klinkt erg bekend, hele dag bezig geweest en dan zit je 5 minuten op fok en krijg je direct commentaar terwijl de statistieken vermelden dat ik het meeste werk doe ;').quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Al weken lang onzettend druk hebben, rennend tussen allerlei afdelingen en dan vandaag 1 slinger in een 30 cm hoge kerstboom draaien en iedereen heeft commentaar dat je helemaal niks te doen hebt
Dat zeggen dus ook alleen degene die werkelijk het hele jaar onderuitgezakt verveeld wezen te zijn.
Logisch, want die hebben daar tijd voor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat zeggen dus ook alleen degene die werkelijk het hele jaar onderuitgezakt verveeld wezen te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |