Alles kan toch worden besproken in hools ?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
De erwtensoep staat buiten.
Het is net beton
Kut verkeerde topic
Trusteh tong.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Grulez het volgende:
Alles kan toch worden besproken in hools ?
zal ik er een kerstversie van laten maken?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:oi
omg SOL, doe iets aan je avatar
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
jah dit is de enige leuke SC naast CUL
mijn erwtensoep heeft ook nog maar weinig met een vloeibaar iets te makenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
De erwtensoep staat buiten.
Het is net beton
Kut verkeerde topic
eik wilde ik de ava anders, dat barbamama (of wie ze ook mag wezen uit de Barbapapa-familie) van kleur switschte ipv de achtergrond, en dan niet zo flikkerend.quote:
ik krijg er bijna spontaan epilepsie van dus doe maar nietquote:Op woensdag 12 december 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ik er een kerstversie van laten maken?
Ik kan je wel een linkje geven om supermakkelijk wisselende icons te maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
eik wilde ik de ava anders, dat barbamama (of wie ze ook mag wezen uit de Barbapapa-familie) van kleur switschte ipv de achtergrond, en dan niet zo flikkerend.
Zal het van de week wel even vragen
ik ga morgen even kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan je wel een linkje geven om supermakkelijk wisselende icons te maken.
Zet de size op 60 en de speed op normaal.
Kan je 3 verschillende icons laten verspringen.. zelfs ik kreeg het voor elkaar
http://www.picasion.com/upload-pictures/
Je gaat toch niet slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zekers
* Bluezz gaat nu echtmorgen werkoverleg om 11.30 uur.. moet lukken toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |