Zo was ie de vorige keer ook. Zelfs met zijn stem probeert hij je (een vrouw) aan te raken. En die semi-indringende blik doet het ook erg goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
quote]Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
"Ga nog eens liggen, als je wilt" Brrrrrrrrrrrrr...
Lieke is een meisje dat graag goed haar best doet, vandaar. Toen Piet zei dat ze een visualisatie gingen doen, waren haar eerste woorden ook 'daar ben ik goed in'.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb wat moeite met hoe Lieke reageert op dat Reiki gedoe..zwaar ademen..beven..spugen..hoesten..dat komt echt niet door Reiki maar omdat Lieke er veel te intens in opgaat..net als die idioten bij Jomanda die dan hysterisch gaan gillen en op de grond gaan liggen shaken..
Precies, ze is waarschijnlijk nu weer aan het kotsen......oh nee, er komt niks uit zegt ze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb wat moeite met hoe Lieke reageert op dat Reiki gedoe..zwaar ademen..beven..spugen..hoesten..dat komt echt niet door Reiki maar omdat Lieke er veel te intens in opgaat..net als die idioten bij Jomanda die dan hysterisch gaan gillen en op de grond gaan liggen shaken..
he wakker worden !!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
'Kleffe Klaas'quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
Oh sorry, Piet heet Klaas. En ik maar 'Piet' schrijven.
Piet Piraat, Klaas Kajuit, Char Latan. Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
Oh sorry, Piet heet Klaas. En ik maar 'Piet' schrijven.
Goed begrepen, het is idd een manipulerend kutwijf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik begrijp dat Flens een manipulerend kutwijf is?
Ja maar toch he, je zou gewoon vergeten dat zo'n spirituele man ook nog een aardse naam heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Piraat, Klaas Kajuit, Char Latan. Lood om oud ijzer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Bullshit verkopende dertien-in-een-dozijn Klaas.
Voor haar keel misschien? Ach wat doet het ertoe, ze verzinnen het waar je bij staat. Volgende week, mag, maar dan wel weer voor meer entertainment zorgen hoor Piet en Sloof.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Lieke moet vooral blauw/ paarse vruchten gaan eten, lette even niet op waarom.
Volgende week komen ze weer
Luc is nogal kleurloos.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij zit Luc ook alweer langer daar dan gepland was.
Die gast loopt nu alweer een paar dagen in kleren van Brian rond...zal toch niet de bedoeling zijn geweest zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |