als dat zo was, zou ik de hele dag douchenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ho ho de naam is lynda ja
En ben hard aan het werk vandaag heb al heul veul gedaan!![]()
[..]
Weer niet goed? je lijkt godverdomme wel een WIJF!!!!!!!!!!
om die opmerking moest ik dus lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zou ik de hele dag douchen
Of met je borsten spelen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zou ik de hele dag douchen
ja maar wel onder de douche dan heh!quote:
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
om die opmerking moest ik dus lachen![]()
Lynda, zijn die kerstborrels zo heftig dan bij jullie?
Je bent 2 dagen te vroegquote:
1ste pagina is niks mis mee toch ? :squote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga niet meer naar de 1e pagina, thnx to WL
Wat voor douchekop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar wel onder de douche dan heh!
Whehe verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
sorry, ik dacht dat je een verzoek deed tot leuke plaatjes ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik werk ook in de Horeca, en tja...dan kan ik het me voorstellenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...
en die kerstborrels zijn heftig jah :d
o wacht, 50 posts op 1 pagina?quote:
ik 1.5 jaar gedaan....quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik werk ook in de Horeca, en tja...dan kan ik het me voorstellen
Jep, dat zijn zequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik 1.5 jaar gedaan....
de personeelsfeestjes waren echt zuipfestijnen
.....
dag erna ook flink ziek geweest ...
dan is het echt zo van:quote:
allemaal collega's om me heenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o wacht, 50 posts op 1 pagina?
dan snap ik hem
Het schijnt dat ze hier een goede reputatie hebben jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
om die opmerking moest ik dus lachen![]()
Lynda, zijn die kerstborrels zo heftig dan bij jullie?
Bijbaan is horeca, stage nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...
en die kerstborrels zijn heftig jah :d
Doe maandag maar verslag van die borrel danquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hier een goede reputatie hebben ja
gezellig tochquote:
NEE!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef lynda het volgende:
WL doe eens lief en hou eens rekening met andere bazenen delete die plaatjes eens :p
Krijg hier ook al rare gezichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |