quote:
sorryquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je caps hangt...
Nu werkt je punt niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Toen ik met JP meereed waren we geloof ik in twee en half uur thuis maar dat ga je niet redden. Ik denk nml. niet dat je Peugeot de 200 haalt
Toen Kevin meereed deden ze er ruim zes uur over. De moraal van het verhaal is dan ook om Kevin vooral thuis te laten
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je jat de auto van ursel zonder dat ie het merkt, plant daar de boom in, brengt de boom in je woonkamer, rijdt de auto voorzichtig terug, je ziet alleen een bromfietser over het hoofd en beschadigd zo zijn auto. Je parkeert netjes de auto op de plek terug en koopt een paar "locals" om, om jouw eigen verhaal als waarheid te beschouwen.
dat had het dus een paar weken geleden kunnen zijn
Correct, ik zie dan wel weer rare vervoegingen van werkwoorden! Vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef staticdata het volgende:
dus als ik mijn capslock niet gebruikt zie je en geen hoofdletters en geen punt
En dat je zelf in de zeik wordt genomen lees je maar snel overheenquote:
ik snapt dit helemaalt niet meerd!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Correct, ik zie dan wel weer rare vervoegingen van werkwoorden! Vreemd allemaal.
Heeft ie van jou geleerd denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dat je zelf in de zeik wordt genomen lees je maar snel overheen
ja op een achterbank kun je ook veel doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat je zelf in de zeik wordt genomen lees je maar snel overheen
He murpquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef murp het volgende:
waarom kunnen jullie niet eens een mooie OP maken?
tvp
hoe laat is het morgenavond dan en hebben we al een server?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
[..]
He murpSpeel je morgenavond mee met CoD?
De OP is IJs z'n schuldHij mag dan wel onze knuffel-neger zijn maar hij is zo lui als de neten
Geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef murp het volgende:
hoe laat is het morgenavond dan en hebben we al een server?
Ik vind het alleen kut dat op X-fire ik niemand herken op zijn/haar fok usernaamquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben er zo rond een uurtje of 7 a 8 wel. Server moeten we maar een beetje opzoeken, een eigen server lijkt er niet echt in te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |