Maar dan kan je natuurlijk nadenken over wat nietszeggend is en wat 'ietszeggend' is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zijn geen kudos, het zijn voor mij even een teken waar ik op moet letten. Maar goed, zoals in aangeef, er zijn bepaalde regels hier en dat is niet het volbaggeren van een SC topic met nietszeggende posts.
Heb je het bloed nog van je kettingzaag kunnen krijgen trouwens?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:34 schreef PallominnoX het volgende:
I dont give a flieing rat-shit, eigenlijk.
Begin maar niet over mijn schoonzuster.
Whehehehe.
Jouw ogenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar dan kan je natuurlijk nadenken over wat nietszeggend is en wat 'ietszeggend' is.
Een 'hoi' van mij is misschien meer nietszeggend dan een 'hoi' van borkydude maar dat komt omdat ik een kutuser ben volgens mij.
In jou ogen dan.
Waarom zij 2 alleen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
McDavid en Dribbel kunnen dat beamen.
Ik begon toch echt niet over mijn moeder, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jouw ogen
Maar goed, ook bij Borky zeg ik genoeg van en Vladi is ook niet zomaar gebanned, dus alle users gaan over de gelijke streep hoor. Jullie zijn nu aan het baggeren, ik vind het prima als je hier komt posten maar dan een normaal gesprek en niet over moeders en die dood zijn etc etc. Dan flikker je maar lekker op
He daar houd ik mij buiten hé, ik heb het nu toch voornamelijk over muzieksmaak. Maargoed de boodschap is duidelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jouw ogen
Maar goed, ook bij Borky zeg ik genoeg van en Vladi is ook niet zomaar gebanned, dus alle users gaan over de gelijke streep hoor. Jullie zijn nu aan het baggeren, ik vind het prima als je hier komt posten maar dan een normaal gesprek en niet over moeders en die dood zijn etc etc. Dan flikker je maar lekker op
Ik heb die weg kunnen gooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heb je het bloed nog van je kettingzaag kunnen krijgen trouwens?
Heb jij ook muzieksmaak ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
He daar houd ik mij buiten hé, ik heb het nu toch voornamelijk over muzieksmaak. Maargoed de boodschap is duidelijk.
Doe maar eens last.fm linkjes danquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:41 schreef PallominnoX het volgende:
Sanders' muziek smaak komt redelijk overeen met die van mij
Kwaliteit dus.
*zucht*quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:43 schreef no1uknow het volgende:
Nee doe maar niet, staan ook jeugdzondes is, en bespaar je de moeite, m'n username daar is niet hetzelfde als hier
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:44 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb daar de username van een andere fokuser, ja echt
Nicequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:45 schreef PallominnoX het volgende:
1 Neophyte 12
2 Promo 10
3 Endymion 9
4 Knightvision 8
5 Angerfist 6
6 Omar Santana 4
6 Tha Playah vs. Nexes 4
6 DJ Buzz Fuzz 4
9 Marc Acardipane 3
Whehequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:46 schreef PallominnoX het volgende:
En dan niet te vergeten dat scrobble al heel lang uit staat bij mij..
En die fokuser naam kwam ik later pas achter, ik had 'n plaatje op mijn computer waar het op stond, dus ik ging mezelf fijn reggen daaro op last.fm
Kom ik op fok, zie ik die user posten. Oops
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:50 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb gezegt dat hij 5 dagen de tijd had om de geleden schade over te maken naar mijn rekening nummer, bij geen gehoor ga ik op zijn naam slipknot, nightwish, within temptation en jan smit luisteren.
Puick lijstje welquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:51 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Maar let op let op, niet alles wat erin staat is persé voor mij.
Justin Timberlake, Timbaland en dat soort shit is voornamelijk voor vriendin
Ik heb tot nu toe niks ontvangen, morgen verloopt de deadline.quote:
Nee, dat beschouw ik zo ongeveer als anti-muziek/anti-geluidquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:53 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe niks ontvangen, morgen verloopt de deadline.
Iemand nog liefhebber van die ''bands'' die ik zojuist beschreven heb?
Je houdt er een prima zakcentje aan over.
Dr. Lektroluv is zeker goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Puick lijstje welMOS is altijd goed en Dr. Lektroluv
Ben pas net begonnen met die collectiequote:Op dinsdag 11 december 2007 01:54 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg het niet eens gescreenshot135 GB maar van zoveel verschillende artiesten of losse albums/tracks, dan moet je een 180 cm breedbeeld scherm kopen
Ook eclectic/sneakerz ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dr. Lektroluv is zeker goed
ElectroHeb nog een hele shitzooi aan losse nummers in mn Limewire (:') ) downloadmap en Mijn Ontvangen Bestanden.
Electric Junkies, Switch en dat soort shit
Neen, heb ik helaas nog niet kunnen bemachtigenquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ben pas net begonnen met die collectieMaar m'n harde schijf is al vol joh, kudtlaptops.
Even externe harde schijf halen van 200+ gig ofzo een keertje.
Heb ook een shitload aan (graffiti)films
Naja Sneakerz 1 t/m 4 zijn prima met torrents te vinden, voor de rest is het veel liveset werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neen, heb ik helaas nog niet kunnen bemachtigenWeet jij waar ik 't kan vinden? Gebruik voornamelijk torrents for the record
whehe die is allang gebuffed (weggehaald voor de n00bsquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik heb nog een paar keer gekeken bij die brug, bij zoetermeer, als ik er met de trein langs reed, maar ik heb je kunstwerk niet kunnen ontdekken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja Sneakerz 1 t/m 4 zijn prima met torrents te vinden, voor de rest is het veel liveset werkvmx.nl of musicincontrol.nl enzo
-edit- Oh en niet te vergeten lsdb.nl
Nee, dat was ook schraalheid ten topquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
whehe die is allang gebuffed (weggehaald voor de n00bs)
Heb wel andere shit in Z'meer staan o.a. langs het spoor
En dan niet van die FOK IS DOWN shit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef PallominnoX het volgende:
Je moet je schamen dat je dat kut nummer hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |