Volgens mij speel je 'm eigenlijk gewoon met 8e noten in 125 BPM... (wat verder niet veel uitmaakt voor GP)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:47 schreef Deansensitized het volgende:
http://rapidshare.com/files/75887521/Dean_.gp5
Weet niet of het automatisch ingesteld word, maar tempo moet op 250.
Iemand leuke ideeen? Voeg ze dan daar even toe [ afbeelding ]
Hou het simpel
Ja, maar snap de ballen van GP verder, dus doe het zo maar evenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Volgens mij speel je 'm eigenlijk gewoon met 8e noten in 125 BPM... (wat verder niet veel uitmaakt voor GP)
Heb nu geen tijd om te gaan gieteren,... soz [afbeelding]
Ik vind het wel erg duur... alhoewel die 1Spot 1700 mA kan leveren. Dat heb je niet nodig voor je pedalboard (en al heb je er 20 op je board, je hebt ze nooit tegelijk aan staan...)quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef punkjunk het volgende:
Ik had Haar gemailt voor een 1spot en een daisy.
Nu heb ik een factuur gekregen. 40,95 euro.
Er kwam nog eens even 19% btw over de prijs die ze me al eerder gegeven hadden.
Is dat een beetje schappelijke prijs voor een 1spot en een kabeltje?
Ik denk er nu over om maar gelijk een T-rex fuel tank ofzo te kopen, want 41 vind ik even te gortig voor een adaptertje en een stukkie kabel.
Maar heb je die 1700 mA wel nodig?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:26 schreef punkjunk het volgende:
Zo'n prijs had ik ook in gedachten.
En daarnaast vind het het mail contact met Haar nou niet bepaalt top. Kortaf, laat lang op zich wachten, geeft eerst prijzen door zonder BTW (verteld ook niet dat het dus ex-btw prijzen zijn) .
beetje jammer
Ja man! 1700 mA is wel erg veel en daar betaal je waarschijnlijk ook voor... kijk hier even hoeveel je pedalen totaal verbruiken http://www.cioks.com/assets/CURRENT%20CONSUMPTION%20TABLE.pdfquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:35 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb 3 pedaaltjes te voeden, maar ik krijg overal te horen dat zo'n 1spot dé oplossing is. Maar het kan dus ook anders?
Ik heb deze en een daisychain, maar daar heb ik niet zo'n astronomisch bedrag voor betaald.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:35 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb 3 pedaaltjes te voeden, maar ik krijg overal te horen dat zo'n 1spot dé oplossing is. Maar het kan dus ook anders?
Japan! *fap fap*quote:Op woensdag 12 december 2007 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb deze en een daisychain, maar daar heb ik niet zo'n astronomisch bedrag voor betaald..
[ afbeelding ]
Mja ik vind dat eigenlijk niet echt een solo ? Meer gewoon een loopje onder je akkoordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn ideetje
Tips? Aanwijzingen?
http://rapidshare.com/files/75914630/Dean_.gp5.html
ik heb het gewoon bij feedback gekochtquote:Op woensdag 12 december 2007 00:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Japan! *fap fap*![]()
3000 Yen (Oeh... de Euro staat gunstig met 162+ yen / Euro) dus da's nog geen 19 Eur...
Ik heb nu een Big John,... die past beter op mijn board en zit er nu ook met fietsschakeltjes opgeschroefd...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:06 schreef Dribbel_ het volgende:
40e euro is idd veel te veel voor zo'n ding was zelf geloof ik 20-25 euro kwijt voor adapter inclusief daisychain ding
Geowned door doodkapje ze heeft je pc laten crashenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:06 schreef Witchfynder het volgende:
Grr zet altijd een alarm in winamp zodat ik relaxt met een leuk muziekje wakker word ipv klotegejank van een wekker, maar zomaar in mijn pc opnieuw opgestart vannacht dus geen wekker. Uur later wakker..
Zag wel ineens een bericht op msn van Doodkapje die mij midden in de nacht maant tot slapen..
Onespots zijn idd wel relaxed, maar je kan ook gewoon een daisy chain kopen (max. 5 9v pedaaltjes op één adapter).quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:35 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind hem opzich wel cool, maar ja, inderdaad wel wat standaard...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik vind dat eigenlijk niet echt een solo ? Meer gewoon een loopje onder je akkoorden
Maarja ikw il morgen wel beetje kutten voor je nu beetje laat voor![]()
Maar belangrijkste is wat je er zelf van vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |