Wij ook morgenquote:
Tapas? Da's nou zo'n metroseksuele maaltijd... ik had jou eerder je eigen everzwijn zien vangen en al kluivend 23 kilo vlees naar binnen zien werken (no offence)quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef Aresdreams het volgende:
morgen om 21.00 ben ik nog tapas aan het eten met een beetje geluk
Geen idee hoe laatquote:Op donderdag 13 december 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wij ook morgenom 21:00
Dupje mag keuren
Grappige is ook dat Spanjaarden ons uitlachen om hoe wij het hele Tapas eten zien... Zij eten dit namelijk als tussendoortjes en niet in plaats van een maaltijd, Nederlanders eten dit dus als maaltijd... Vind het sowieso altijd maar ranzige zooi, doe mij maar een lekker dampend stuk vlees!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tapas? Da's nou zo'n metroseksuele maaltijd... ik had jou eerder je eigen everzwijn zien vangen en al kluivend 23 kilo vlees naar binnen zien werken (no offence)
Broodjes soep en koffiequote:Op donderdag 13 december 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat
17.00 melden, dan ergens tussen 17.30 en 20.00 soundchecken en ergens tussen 20.00 en 22.00 spelen
Wel gratis broodjes, soep en koffie
ja, ik verzin het ook niet he?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tapas? Da's nou zo'n metroseksuele maaltijd... ik had jou eerder je eigen everzwijn zien vangen en al kluivend 23 kilo vlees naar binnen zien werken (no offence)
ach, er zitten best wel eens wat lekkere dingen tussen...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Grappige is ook dat Spanjaarden ons uitlachen om hoe wij het hele Tapas eten zien... Zij eten dit namelijk als tussendoortjes en niet in plaats van een maaltijd, Nederlanders eten dit dus als maaltijd... Vind het sowieso altijd maar ranzige zooi, doe mij maar een lekker dampend stuk vlees!
Moet je nagaan wat je allemaal had kunnen krijgen als je wél iets gevraagd had!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Deansensitized het volgende:
En we hoefden er niet eens om te vragen
Oriëntal?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:27 schreef Aresdreams het volgende:
bij alone in the dark was er ook allemaal eten en drinken beschikbaar... niks genomen eigenlijk... gingen naar een van de betere shoarma zaken in eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |