details willen we!quote:Op maandag 10 december 2007 23:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude! Gefeliciteerd!
Wie wat waar en vooral hoe?
WHOEOEOEOOEHHHOOEOEOEOEOEquote:
Ik was van plan om gister Ratatouille te kijken, hebben die prutsers bij de FRS de verkeerde DVD in het hoesje gedaan. Maar goed, die film (Shooter) was ook wel goed te pruimen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:31 schreef Bastard het volgende:
Gisteren The Lookout gezien.. toffe film
Hoe vond je Portal? Opzeker GOTY toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:06 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... net Orange Box uitgespeeld![]()
*downloading Tomb Raider Anniversary*
Struik,..... gefeliciteerd man,.... !!
Mario nog niet gespeeld?quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vond je Portal? Opzeker GOTY toch?
Saaiquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe vond je Portal? Opzeker GOTY toch?
Jawel. Volop mee bezig zelf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario nog niet gespeeld?
Orange Box haalt het dit jaar niet in mijn lijst... Heb de game nog steeds niet binnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel. Volop mee bezig zelf.
Mijn top 5 voor 2007:
1. The Orange Box
2. Bioshock
3. Final Fantasy Tactics
4. Super Mario Galaxy
5. Phoenix Wright: Trials and Tribulations
Tot en met Episode 1 had ik zoiets van "mwaaaa, Half Life 2 is super, maar die heb ik 2 jaar geleden ook al gespeeld en Episode 1 is meer van hetzelfde". Toen haalde de Orange Box niet eens mijn Top5. Maar Episode 2 en Portal. Godver, wat een juweeltjes! Echt een aanrader Gijs.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Orange Box haalt het dit jaar niet in mijn lijst... Heb de game nog steeds niet binnen![]()
Portal is de reden dat ik de Orange Box wilde. En na het spelen van episode 2 in demovorm en het gehype hier kijk ik ook uit naar die drie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tot en met Episode 1 had ik zoiets van "mwaaaa, Half Life 2 is super, maar die heb ik 2 jaar geleden ook al gespeeld en Episode 1 is meer van hetzelfde". Toen haalde de Orange Box niet eens mijn Top5. Maar Episode 2 en Portal. Godver, wat een juweeltjes! Echt een aanrader Gijs.
Wat ik er zo over lees is het wel erg tof. Je hebt echt verschillende rollen, en elke rol heeft zijn zwakke/sterke punten. Om de doelen te bereiken moet je niet alleen een goed gebalanceerd team hebben, maar ook samenwerken. Binnenkort maar eens proberen, alleen is het altijd kut om zo laat in te stappen: iedereen kent de maps al en weet hoe hij moet spelen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Team Fortress ga ik wel ff spelen, maar daar verwacht ik niets van.
Als je wacht tot ik m heb kunnen we iig samen een keertje spelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik er zo over lees is het wel erg tof. Je hebt echt verschillende rollen, en elke rol heeft zijn zwakke/sterke punten. Om de doelen te bereiken moet je niet alleen een goed gebalanceerd team hebben, maar ook samenwerken. Binnenkort maar eens proberen, alleen is het altijd kut om zo laat in te stappen: iedereen kent de maps al en weet hoe hij moet spelen.
Planquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je wacht tot ik m heb kunnen we iig samen een keertje spelen
Neem jezelf niet in de maling,.... je gaat het niet spelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ik er zo over lees is het wel erg tof. Je hebt echt verschillende rollen, en elke rol heeft zijn zwakke/sterke punten. Om de doelen te bereiken moet je niet alleen een goed gebalanceerd team hebben, maar ook samenwerken. Binnenkort maar eens proberen, alleen is het altijd kut om zo laat in te stappen: iedereen kent de maps al en weet hoe hij moet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |