geeft kop koffiequote:
Donderdag moet je toch ook nog laat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad maar helemaal niets nee ...
Zal dus volgend week pas weer worden he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al meerdere malen gepost, vandaar maar even in een spoiler geplakt.
mooi dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jep donderdag mag ik weer laat beginnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Donderdag moet je toch ook nog laat?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Al meerdere malen gepost, vandaar maar even in een spoiler geplakt.
oooh dat crap ding past niet in mijn keyboard laatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Crap ding?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oooh dat crap ding past niet in mijn keyboard laatje
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is al zoveel topics geleden, nu mag het weer!![]()
[ afbeelding ]
En dan moet je zeker ook nog in de opquote:
En toch ben je niet op msnquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft nieuw toetsenbord, en typt er nu op! geweldig dit ding!
zit zelfs een zoomfuntie op enzo
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep donderdag mag ik weer laat beginnen![]()
(dacht eigenlijk dat je niet hoefte te werken donderdag)
mijn schouder is al naar de klotequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Crap ding?
Wacht maar tot dat jou pols naar de klote is!!!
Component he, dat probleem had ik dus ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja klotezooi, ik kan bepaalde systemen niet spelen, dan gaat mn beeld scrollen.
* WhiteLightning zit ook niet met een standaard kabel
Bwahahaha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het is al zoveel topics geleden, nu mag het weer!![]()
[ afbeelding ]
jah hij mag nu wel in de opquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
En dan moet je zeker ook nog in de op![]()
Uhm nee, dat is de derde denk ik? Forest en Mountain gehadquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ohh dan heb je nog wel wat te gaandus je ben nog niet bij die wind temple of hoe die ook heet ?
mag ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:15 schreef NikosfromBarbados het volgende:
is dit topic ook voor geen reet te doen op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |