zal ze even doornemenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopen
Ik had Connect24 uitstaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kep een game of 10 denk ik.. fzero,mario kart,mario64, doneky kong country en nog een paar weet ff niet welke.
ik had je trouwens toegevoegd
Wereldnieuws!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergat dat lindsay een nieuwe vriend heeft
Twijfelachtigquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik werd net geroepen door mijn collega, ik sta op plek 2 met het meeste internetten binnen dit berijf
Netjes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik werd net geroepen door mijn collega, ik sta op plek 2 met het meeste internetten binnen dit berijf
De drugs of de drank?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergat dat lindsay een nieuwe vriend heeft
ja klotezooi, ik kan bepaalde systemen niet spelen, dan gaat mn beeld scrollen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had Connect24 uitstaan![]()
Ga dat vanmiddag weer meteen aanzetten
Heb Super Mario (NES) Super Mario 64 , Mario & Yoshi (NES), heb er nog niet zoveel gehaald![]()
Ik vind het inderdaad maar helemaal niets nee ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Hehe fu to![]()
![]()
Zie het is helemaal niets als we elkaar 's ochtends misen
Het is al zoveel topics geleden, nu mag het weer!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad maar helemaal niets nee ...
Zal dus volgend week pas weer worden he?
Ze weten dat ik de hele dag op fok! zit, en zagen al dat ik alleen op fok! kom en daarbuiten helemaal geen hits maak zeg maar ... maar ze doen er toen helemaal niets mee, ze moesten er wel om lachen~quote:
haha ja idd.quote:
Ik werd laatst op m'n werk ook al aangesproken met "Opperfokker"quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ze weten dat ik de hele dag op fok! zit, en zagen al dat ik alleen op fok! kom en daarbuiten helemaal geen hits maak zeg maar ... maar ze doen er toen helemaal niets mee, ze moesten er wel om lachen~
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik werd laatst op m'n werk ook al aangesproken met "Opperfokker"
wat voor een heb je nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz heeft nieuw toetsenbord, en typt er nu op! geweldig dit ding!
zit zelfs een zoomfuntie op enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |