jeuj mijn icoontje stat er ook inquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:29 schreef lynda het volgende:
Topicstarter plaats deze ff in de op
http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters4.jpg
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj mijn icoontje stat er ook in![]()
Voelt zich hegter bij de groep
hehe als jij het zegtquote:
fuquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee het antwoord is eenik mis het fu poppetje hier
als je maar neit gaat zeggen dat je hem uitgespeeld heb.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ik was eventjes kluizenaar. Wel lekker ver gekomen met ZeldaWAT EEN HEFTIG SPEL
Is maar goed ook (dat van je kamer....quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent gewoon slecht![]()
Ik heb het over mijn slaapkamer ja!
sjonge sjonge zeg. gezellig ben je weerquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee het antwoord is eenik mis het fu poppetje hier
mja en wat wordt die kastanje dan waard ? die op ebay verkocht isquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
Ze willen de Anne Frank-boom redden. Wat een onzin
*FP aan het bijlezen is*
Welke?quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar neit gaat zeggen dat je hem uitgespeeld heb.
* WhiteLightning is dat nl nooit gelukt
Hehe fu toquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is maar goed ook (dat van je kamer....)
![]()
kan ik ook nog wel even doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
Ze willen de Anne Frank-boom redden. Wat een onzin
*FP aan het bijlezen is*
Nee hoor. Gister 8 uur gespeeld, in totaal nu 12quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar neit gaat zeggen dat je hem uitgespeeld heb.
* WhiteLightning is dat nl nooit gelukt
Twilight Princessquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor. Gister 8 uur gespeeld, in totaal nu 12maar net de Goron Temple Mountain of Death gehad, en ontzettend heftig duel met een gast op een brug op een gigantisch everzwijn na de triomfantelijke return van Epona, man man man wat heftig
* Crazy-M ziet Dylanesque al helemaal in zelda verdiept zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee hoor. Gister 8 uur gespeeld, in totaal nu 12maar net de Goron Temple Mountain of Death gehad, en ontzettend heftig duel met een gast op een brug op een gigantisch everzwijn na de triomfantelijke return van Epona, man man man wat heftig
ohh dan heb je nog wel wat te gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
plz plak ff hier! hij s geblockedquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
@Wii bezitters hier
Wii Firmware update, verstuur Virtual Console games
Huh?!? "Virtual Console games versturen aan vrienden"??
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik ook nog wel even doen
staat er iets intressants wat ik ABSOLUUT moet lezen ?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
plz plak ff hier! hij s geblocked
Samenvatting... een doodgewone dag dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopen
kep een game of 10 denk ik.. fzero,mario kart,mario64, doneky kong country en nog een paar weet ff niet welke.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Elke Wii bezitter die Wii Connect 24 aan heeft staan heeft het al gezien: een berichtje van Nintendo. In het bericht staat dat er een nieuwe firmware update is voor het winkelkanaal en het fotokanaal.
Winkelkanaal:
Je kunt nu Virtual Console games versturen aan vrienden. Let er wel op dat je enkel naar vrienden in hetzelfde land kunt sturen. Nederland naar Amerika en vv is niet mogelijk. Dit in verband met verschillende betaaleenheden en regiocodes. Nederland naar België (en andere Euro landen) kan mogelijk wel, maar is op eigen risico!
Je kunt in het menu zien of het winkelkanaal nieuwe content heeft
Fotokanaal:
MP3 wordt niet langer ondersteund, het is nu AAC geworden
Je kunt een foto instellen als fotokanaal icon
WL wat voor Virtual Console meuk heb jij al
Waarschijnlijk meer als dat ding gekapt is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja en wat wordt die kastanje dan waard ? die op ebay verkocht is
je vergat dat lindsay een nieuwe vriend heeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mrs Beckham aka Posh Spice laat haar boob-inplantaten verwijderen,uhh...Rihanna heeft gezondheidsproblemen en de NS laat agressieve reizigers lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |