abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206885
Mijn eerste topic,

Het valt mij op dat na het vertrek van Sabine Bart ineens aan de korte broek is en een gespierd legerhempje draagt.

Willem draagt al dagenlang dezelfde trui en is ook aan de korte broek.

Karin zit een sok te stoppen, dus hoe zit het met de kleding?

Hoeveel kleren hebben de BB-ers bij zich, mogen ze nieuw kopen en krijgen ze van Hummie bijpassend garen?

pi_206886
volgens mij zijn die lui zo apatisch aan het worden dat ze te lui zijn om de was te doen.
pi_206887
Het valt mij op dat de dames, vooral die nu weg zijn, erg veel kleding bij zich hadden/hebben.
fake a dream
pi_206888
Ja wat wil je na meer dan een maand in een groep niet al te intelligente medebewoners.
pi_206889
Ze wassen hun kleren volgens mij wel. Zo apathisch zijn ze nog net niet. Ik heb namelijk gezien dat er kleren aan de waslijn hingen. Ook zie je de BB-ers soms kleren door de mangel halen.

Maar hoe lang gaan die kleren mee?
Dat spul is na 100 dagen toch versleten?
De laatste drie zullen dus weinig om het lijf hebben.

zaterdag 23 oktober 1999 @ 19:15:00 #6
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206890
Hoe zit het met de kapper? Moeten ze het zelf knippen bij elkaar of komt er een huis-kapper.

Het is wel nodig, vooral bij de heren! EEn enkele dame mag ook wel wat minder haar hebben!! ( RaRA wie bedoel ik nu???)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

zaterdag 23 oktober 1999 @ 19:24:00 #7
1171 deedz
Is it really?
pi_206891
bart in korte broek..
willem in korte broek..

kan maar een ding betekenen:

BB is in de zomer opgenomen!
haha! ik wist het wel....

Humanity has the stars in its future, and that future is too important to be lost under the burden of juvenile folly and ignorant superstition. - Isaac Asimov
pi_206892
Bianca die loopt te zeiken over de kachel die bijna uit is....loopt wel in een topje. Hebben die mensen nog nooit van een trui gehoord???
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_206893
tja......die kleren he
misschien hebben ze vaker hetzelfde aan ,omdat dat de lievelings kledieng is(niet dat het allemaal zo mooi is)en indedaad,wel klagen overkou,maar toch in de korte broek cq topjes rondrennen
wazig hoor
Lucky 13
  zondag 24 oktober 1999 @ 15:49:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_206894
tja, je vraagt je af, hoeveel kleding had Sabine aan dat ze kwam, want ze kwam met één lullig koffertje, en ze ging met twee koffers de deur uit. RARA ?

En wat moet een met zoveel kleren ?

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')