'k was net aan t eten.........WAS....quote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voordat je de schwanz in je mond stop, zorg ervoor dat je bek geen woestijn is.. in een droge poes batsen is al niets, en een droge mond is ook niet top. neem een slokje water, ga wild kopkluiven met de vent in kwestie (-edit-). de piemel in je mond nemen en met je lippen het voorhuidje naar beneden stropen (let erop, NIET!!!!!! met de tanden in de eikel bijten, in de steel kan wel zachtjes) dan de eikel tussen je gehemelte en je tong een beetje klemmen, en op en neer gaande bewegingen maken met heel je lichaam, zorg ervoor dat de vent in kwestie je boezem goed heen en weer kan zien bungelen, dat doet hem nog geiler makenVerder is het een kwestie van oefening baart kunst...
Owjah, mocht je hem te diep in je keel steken en kok neigeingen krijgen.. HOU DIT IN! gewoon doorzetten.. Deepthroat vind IEDERE man geweldig.. alleen het maagzuur op zijn eikel dan weer niet!
quote:Op maandag 10 december 2007 19:53 schreef Alexrossum het volgende:
Het is het beste om even ook te spelen met zijn Anale uitgang vind ie echt heerlijk
Dude, dat is geen pijpen meer, dat is gewoon een beetje lolly likken.. Nog nooit een echt goede pijpbeurt gehad dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef wheelyben het volgende:
Kan er niet aan doen , maar mij klinkt het pijpen als omschreven meer als surogaat neuken.....tussendoor even bijna helemaal binnen gezogen worden vind ik wel lekker, maar het meest geniet ik van subtiele likjes over en rond de eikelrand...korte zuigzoentjes op de top waarbij ze met de tong over en in het gaatje gaat...afwisselend met volle hand ,dan weer met duim en wijsvinger gestimuleerd worden.....zacht strelen onder je ballen en de hele omgeving van onderbuik, liezen, en de rest van je lijf..
valt best van te genieten.....
Och, gewoon zorgen dat de balletjes niet bevriezen is ook prima hoor, af en toe een aaitje erover... het voegt niet veel toe om een hand stil te houden, maar vervelend is het helemaal niet hoor...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:27 schreef Dipkip het volgende:
Wat ik me afvraag he, als je nog aan het opwarmen bent lukt het me wel om te multitasken, dus bijv. pijpen en met zn ballen spelen. Maar als je verder vordert ben je toch een stuk drukker met het pijpen en dan lukt het me niet om met mn hoofd vrij hard de ene beweging te maken en met mn handen vrij zacht een andere. Dus om te voorkomen dat ik die ballen keihard op en neer beweeg, hou ik dan meestal mn handen maar stil (of eigenlijk eentje, dat je een bij de ballen hebt en de andere gebruikt om te trekken tijdens het pijpen)..
Maar soms bekruipt me dan zo'n gevoel van, is dit stom? Kan ik dan maar beter heel die hand weghalen / verplaatsen of heeft het nog wel gezelligheidswaarde als die hand daar eigenlijk alleen maar ligt / vasthoudt?
LOL
Dat heeft wel degelijk gezelligheidswaarde, maar waag het niet om je een keer te vergissen in de gezellige en de trekhand!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:27 schreef Dipkip het volgende:
Wat ik me afvraag he, als je nog aan het opwarmen bent lukt het me wel om te multitasken, dus bijv. pijpen en met zn ballen spelen. Maar als je verder vordert ben je toch een stuk drukker met het pijpen en dan lukt het me niet om met mn hoofd vrij hard de ene beweging te maken en met mn handen vrij zacht een andere. Dus om te voorkomen dat ik die ballen keihard op en neer beweeg, hou ik dan meestal mn handen maar stil (of eigenlijk eentje, dat je een bij de ballen hebt en de andere gebruikt om te trekken tijdens het pijpen)..
Maar soms bekruipt me dan zo'n gevoel van, is dit stom? Kan ik dan maar beter heel die hand weghalen / verplaatsen of heeft het nog wel gezelligheidswaarde als die hand daar eigenlijk alleen maar ligt / vasthoudt?
LOL
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:40 schreef Dipkip het volgende:
Kijk, mannen kunnen best advies geven. Je moet gewoon een onderwerp zoeken wat ze boeit.thnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop