Ja... op zich wel maar begin het wel zat te worden nuquote:
in de doos met theesoorten is slechts een beperkt assortiment beschikbaar,quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Gluhwein is het nog te vroeg voor, doe maar een kop thee
ik wist niet dat Cactus ook al ergens naar kan smakenquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb hier genoeg!
Cactus is wel elkker
Klinkt best potteus eigenlijk. Goed bezig Jamesquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb heel veel in huis
Ik wilde eigenlijk cactus pakken, maar zag herfstkruid, nu heb ik die dus, ook lekker.
En ik heb cactus, groene thee, rooibos, mint, en nog vanalles, maar dat weet ik zo even niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Klinkt best potteus eigenlijk. Goed bezig James
Ja, vooral met die rooibostheequote:
En die heb je dan ook weer met allerlei smaakjes...quote:
Cape Red ofzo, van Pickwick geloof ik, is heel goed te doen- smaakte voor mij het meest dichtbij die ik daar dronk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:11 schreef Stroekie het volgende:
Rooibos thee heb ik dan weer wel leren waarderen in Zuid Africa, maar dan wel de gewone variant dus ook NIET met honing of zo
Heb jij tommieburen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gisteravond even kennisgemaakt met een van de tommies (denk ik) van de buren en ze leek op en klonk als Jodie FosterAlleen wat minder rank, zeg maar.
Nou ja, twee vrouwen die bij elkaar wonen waarvan er eentje flink potteus eruit ziet (de ander is een tuinbroektype met kort haarquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Heb jij tommieburen?![]()
En hoe ernstig "minder rank"?
Het was een geweldig feest! Winterwonderland... inclusief schaatsbaan e.d. (nee.. ik ben niet op de schaatsen geweestquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:48 schreef Stroekie het volgende:
zo en door dat feest in de Koningshof is er hier vanavond geen avondploeg geweest?
dan mag ik hopen dat de jubilarissen genoten hebben
mooi dat ze het dan goed en groots aangepakt hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2007 09:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het was een geweldig feest! Winterwonderland... inclusief schaatsbaan e.d. (nee.. ik ben niet op de schaatsen geweest)
Heel goed verzorgd, leuke band, we hebben bijna de hele avond op de dansvloer gestaan (en nu doen mijn voeten pijhijijijijn... ), het was tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |