Als mensen er echt door gekwetst worden niet... Wat voor de één een plagerijtje is, kan voor een ander heel vervelend zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Aw, beetje plagen kan toch wel?
Daar heb je gelijk in. Ik zeg niks meer.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als mensen er echt door gekwetst worden niet... Wat voor de één een plagerijtje is, kan voor een ander heel vervelend zijn.
Ik doe het zelf ook, maar als Maedel er echt problemen mee heeft.. Ze leek me serieus hoor nu.
dooie boel of niet ik ga pittenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:33 schreef DR34M3R het volgende:
ZEG! Het moet geen dooie boel gaan worden nu hoor...
Volgens mij ben je een beetje gefrustreerd.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:47 schreef yotha123 het volgende:
echte lesbo's zijn vervelend.
biseksuele meisjes niks op tegen.
ik vraag me af hoeveel meisjes eigenlijk bi zijn volgensmij zijn dat er toch veel.
je ziet ze altijd aan elkaar zitten enzo als je uitgaat.
Ja ik vind je echt een lieverd hoor, maar volgens mij doe je het expres.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
Aw, beetje plagen kan toch wel?
Hier ga ik eens lekker voor zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 07:47 schreef yotha123 het volgende:
echte lesbo's zijn vervelend.
biseksuele meisjes niks op tegen.
ik vraag me af hoeveel meisjes eigenlijk bi zijn volgensmij zijn dat er toch veel.
je ziet ze altijd aan elkaar zitten enzo als je uitgaat.
Daar ben ik dan weer benieuwd naar...quote:Op donderdag 13 december 2007 08:33 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja ik vind je echt een lieverd hoor, maar volgens mij doe je het expres.
En daarbij, ik ga hier toch ook niet lopen melden wat ik met mijn vrouw doe?
Zou het interessant worden verder?quote:[..]
Hier ga ik eens lekker voor zitten![]()
*Popcorn pakt
3x raden wat ik nu zit te luisterenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Vriend zet elke keer als ie thuis is Christms Station aan, dus ik hoor de hele tijd kerstliedjes.
zo wordt het nog even druk hier aan het einde van de dagquote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben er.
MAar het staat zo triestig om tegen jezef te praten
en niets dat we kunnen doen om je in een wat betere stemming te krijgen ?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook nog even, maar niet zo gezellig.
ier is buiten alleen wat zwak licht van de maan en straatlantaarn, maar toch echt geen zon te bekennenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het gaat wel, maar ik heb een beetje een humeurige bui. Niks nieuws onder de zon.
Nee, ik denk het niet. Ik ben gewoon moe, heb geen zin in morgen (wat morgen waarschijnlijk wel anders is).quote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en niets dat we kunnen doen om je in een wat betere stemming te krijgen ?
zou nu eigenlijk ook moeten doen want dagen van 14 uur werken hakken er tegenwoordig een stuk meer in dan vroeger. Ik kan wel merken dat ik geen 18 meer benquote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef maedel het volgende:
ik was de kamer aan het opruimen. Morgen wil ik de boom zetten en dan moet er wel ruimte zijn natuurlijk
Nu ga ik naar bed![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |