quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Word gewoon boos op Lieke en kwak haar in de douche cabine.
Brian houdt wijselijk zijn mond.
dan = als ?quote:Op maandag 10 december 2007 18:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik heb dezelfde jurk dan Amanda! (Ik ga hem dragen bij de Miljoenjacht waar ik vrijdag ga)
Oeps ik dacht dat ik daar goed in was...Ik twijfelde al....quote:
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Oeps ik dacht dat ik daar goed in was...Ik twijfelde al....
Vind ik niet erg mijn Nederlands is altijd voor vebetering vatbaar.quote:Op maandag 10 december 2007 18:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dr gebeurd niks op de streams en niks in de cos, ik wist verder ook niks te zeveren. ik heb zelf een hekel aan lui die op typfouten gaan liggen emmeren, maar ja, te laat.
jaap is top zo af en toe. niemand mag (van de febo) ook maar 1 verkeerd woord naar de kubatsen uiten, maar jaap laat af en toe zien hoe hij er echt over denkt: hij moet het kutvolk niet en dat zal ook echt niet veranderen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:42 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Word gewoon boos op Lieke en kwak haar in de douche cabine.
Brian houdt wijselijk zijn mond.
Ik mag Jaap wel als hij dit soort dingen zegt alsof het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Je meent het, dus toch.....gore rat.quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een blauwe plek op haar buik?
Gut...... hoe zou ze daar nou aan zijn gekomen.....
Ja, dat is natuurlijk naar aanleiding van dat knusse onderonsje onder het dekbed, bah, wat een walgelijke gozer is het toch. Maar Amanda is ook stom, die laat het allemaal toe, snap dat gewoonweg niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:49 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft een blauwe plek op haar buik?
Gut...... hoe zou ze daar nou aan zijn gekomen.....
Was gewoon een toneelstukje van Jaap zoals alles in dat hok een act is van Jaap.quote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nog een stevig woordje met Huub gesproken vandaag, zoals hij vannacht aankondigde?
volgens mij niet... er was een klein gesprekje voordat er een streamwissel plaatsvondquote:Op maandag 10 december 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
Heeft Jaap nog een stevig woordje met Huub gesproken vandaag, zoals hij vannacht aankondigde?
rest van de kleren zitten al in d r koffer??quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Meganog het volgende:
Lieke gaat in pyama eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |