Dat laatste. Het was sterker dan ikquote:Op maandag 17 december 2007 22:50 schreef crohntje het volgende:
Duderinnetje...Spreek je uit ervaring of ging je fantasie op de loop?
Als het dat laatste was
Volgens mij krijgt ze toch geen erfenis bij zelfmoord?quote:Op maandag 17 december 2007 19:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De plork![]()
Ik stel me dan meteen voor hoe zo'n maitresse dan wenend vanachter een grote boom de uitvaartstoet aanschouwt. Daar waar zij naast de kist had willen lopen, loopt mevrouw JansenDegene waartoe iedereen troostende woorden spreekt en een hand uitsteekt, is mevrouw Jansen
Het eerste schepje zand op de kist... Jansen
Steun van vrienden in deze donkere dagen: zij van Jansen
De erfenis... dat wijf van Jansen!!
![]()
En Piraten Petra heeft een eenzame kerst. Voor haar pijn is geen plekHaar verlies wordt niet gekend
Daar zit ze. Alleen met haar Geheim en Verdriet. En ze prevelt: Schaam je voor je tranen niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Levensverzekering keert niet uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze toch geen erfenis bij zelfmoord?
Zijn weduwe Mieke niet en natuurlijk zijn maitresse helemaal niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt ze toch geen erfenis bij zelfmoord?
quote:Op maandag 17 december 2007 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat laatste. Het was sterker dan ik![]()
Why the hell not? Dood = dood, toch? Zij heeft hm niet vermoord, dat deed hij zelf.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Levensverzekering keert niet uit.
Als je bewust een aanrijding veroorzaakt keren ze ook niet uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Why the hell not? Dood = dood, toch? Zij heeft hm niet vermoord, dat deed hij zelf.![]()
Hoe dan ook, was ook wel geschokt ja, vond het op tv altijd zo'n vrolijke, vriendelijk man. Maar hij is gaan hemelen, jammer hoor.
Nee maar dat vind ik nogal wat anders. Zijn vrouw kan het toch niet helpen dat hij zelfmoord pleegt? Nah ja, het zal wel dan. Je bent er als vrouw iig mooi klaar mee.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je bewust een aanrijding veroorzaakt keren ze ook niet uit.
nou idd. die arme vrouw is driedubbel gepakt.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee maar dat vind ik nogal wat anders. Zijn vrouw kan het toch niet helpen dat hij zelfmoord pleegt? Nah ja, het zal wel dan. Je bent er als vrouw iig mooi klaar mee.
Ik snap het ook niet, want hij had het zijn vrouw al bekend voordat hij zich ging ophangen. Zijn vrouw eistte wel dat hij het ging vertellen aan de kinderen. Ik weet niet of dat al gebeurd was, of dat dat juist de aanleiding was tot die daad.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd. die arme vrouw is driedubbel gepakt.
- dr man gaat vreemd (al 2 jaar)
- hij pleegt zelfmoord
- de levensverzekering keert waarschijnlijk niet uit
maar eigenlijk snap ik gewoon niet waarom hij zich opgeknoopt heeft. hij was kennelijk zijn vrouw zat want hij had al 2 jaar een ander, maar die was hij kennelijk ook zat, anders had hij zich niet opgeknoopt
Ik heb Arne nog gezien dit jaar in Lemelerveldquote:Op woensdag 19 december 2007 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn chaffeuse, mijn god, dat verzin je niet![]()
Romantiek op weg naar Lemelerveld
Als ik zelfmoord pleeg krijgt Mieke helaas geen weduwe uitkering...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:58 schreef Duderinnetje het volgende:
O en Mieke krijgt gewoon de erfenis en straks partnerpensioen etc. hoor.
Of ze een levensverzekering hadden weet je niet eens. Is een hele ander verhaal en als het goed is hangt daar je financiele oude dag niet van af. Je zou samen maar 90 worden![]()
En anders verkoopt ze toch gewoon de mini-paardjes
Als ik zelfmoord pleeg, krijgt Mieke geen weduwe-uitkering?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als je zelfmoord pleegt krijgt MIeke helaas geen weduwe uitkering...
Omdat hij dood wilde
Niet overtypenquote:Op woensdag 19 december 2007 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als ik zelfmoord pleeg, krijgt Mieke geen weduwe-uitkering?![]()
* Touw weer uit het trapgat haalt
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:18 schreef gio777 het volgende:
Nou nou nou!!!
Hier wordt je toch helemaal niet goed van!!!
De 1 zegt dat ie heel veel aan die roodharige kutjes heeft gedacht en die kutwijf die dat zei spoort niet!!! HE,LAFOREST!? Zelf een beetje jaloers meid? Kijk naar je eigen kut!!! Ga dat ding maar s wassen trut,kan je hier ruiken bitch!!!
En als ze zeggen dat zelfmoord dom en laf enz is nou sorry maar zelfmoord pleeg je niet zomaar,daar is ook moed voor nodig.En diegene die allemaal negatief over arne praten,weten zelf niet eens waar ze over praten...en zelfmoord branden in de hel??? Kom maar dan zal ik jou wel ff verbranden b_ynnad!!
En jij timooon?? Die dries roelvink komt niet eens opdagen als ie moet zingen want dan heeft ie altijd dezelfde smoes:mn vader is overleden, nou die is nu al tig x overleden!! Of komt hij steeds weer trug ofzo??? Tja,onkruid vergaat niet zeggen ze he!
En jij mroy,jij hebt t over een gejat nr?? nou en??? Wed dat jij zelf niet eens een noot kan zingen dus hou je bek maar over een ander die wel kan of kon zingen!! Zegt meer over jou dan over arne jansen!! Zelfmoo0rd pleeg je niet zomaar dus mensen nou ja beesten in dit geval,hou jullie bek dicht over een ander en kijk s naar jezelf!! Je kan 10 goeie dingen en 1 slecht ding over iemand vertellen maar weet je dat over dat ene slechte altijd gepraat wordt en over die 10 goeie dingen niet!!
Nu arne er niet meer is hebben jullie de bek los!! reinb,jij bent zelf gestoord en ontspoort. Ben jij dat op die foto?? haha..wat een verschrikking zeg,hebben ze jou bij de geboorte niet weggegooid en de moederkoek bewaard?? Daar lijk je wel aardig op dus ze moeten de bril maar ff goed opzetten en zich afvragen of ze jou als baby niet hebben weggegooid en de moederkoek bewaard hebben.
Broodjesnikkel wat een naam zeg!! Zal je gelijk uit je droom helpen want t was johnny hoes die zei dat de hemel er een engel bij heeft en niet zn zus of zn vrouw,jeetje jullie zijn allemaal niet goed bij he,cker op een lomschool gezeten en slechte opvoeding gehad!?
Jullie weten allemaal helemaal niet hoe hij zich voelde dus jullie kunnen er helemaal niet over meepraten!
Jullie hebben nooit in zijn schoenen gestaan dus waar praten jullie toch over,ga knikkeren ofzo maar doe iets nuttigs!!sushiwausi?? Die naam zegt al genoeg..zo waus als ik weet niet wat dus haha!! Ga jezelf ophangen,je hoort hier niet op deze wereld,jij bent echt in en in triest!!! En jij bultaco,met springen van t hilton,jij makt er graag een vies bloederig boeltje van,nou spring zelf zou ik zeggen,hebben ze weer wat op te ruimen:vuilnis!!
outofspace,jij hebt cker een spacecake gegeten door te zeggen dat ie vermoord is door een meisje met rode haren...maar goed,jillie roddelen maar en doe maar waar je goed in bent:anderen kwetsen!!!
Hoop dat jullie zelf ook zelfmoord plegen of dat jullie iets ergs overkomt!!!
Dan praten jullie wel anders!! Haha stelletje kinderen,onvolwassen niet wetend waar ze over moeten praten,laat me niet lachen zeg!!!
Ga wat nuttigers doen ipv anderen zwart te praten en verdriet te doen!!!
Jullie denken alles beter te weten ha,nooit dus...!!
cker ook niet de groeten.
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |