Lieke kan niet aan Sylvia tippen, misschien was Sylvia in de ogen van velen saai met haar verhalen over Barcelona en zweverig maar ze was in elk geval eerlijk en speelde niet met mensen. Lieke voelt zich vanaf dag 1 dat ze in de villa kwam beter dan de rest, . Zij heeft altijd gelijk, kan haar ongelijk nauwelijks tot niet toegeven en probeert met iedereen vriendjes te zijn door vanalles voor ze te doen. Wat ze haar aandoen (behalve Huub) gaat ze aan voorbij. Huub is haar persoonlijke zondebok (niet dat hij haar altijd netjes behandelt, verre van dat). Sylvia zat met haar gevoel over Lieke helemaal goed, Net zoals iedereen in dat huis daar, niemand moest haar (weer behalve Huub). Hoe dom en laag bij de grond de rest soms kan zijn, dit heb ik altijd heel typisch gevondenquote:Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Sylvia in Lieke is gereincarneerd.
Maar die zeikte niet zo en ze was wel gezellig met een fles wijn in haar mik. Daar waar Sylvia je levenslust wilde aanpraten, zuigt Lieke het eruit.quote:Op maandag 10 december 2007 15:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Sylvia in Lieke is gereincarneerd.
En toen waren er nog maar 4 personen over...en wat dan? De ruzies tussen Huub en Lieke zijn nu al de enige verhaal-lijn, Amanda en Brian liggen de hele dag op bed, en Jaap zit middenin het Huub-Lieke script...quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef T-lex het volgende:
Is Luc al opgerot?
Dan kan het Selene-Huub script eindelijk de kooi in.
Het laatst duwtje voor Lieke richting de poort.
Tief eerst die achterlijke, letterlijk en figuurlijk, Brian er maar uit...quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef T-lex het volgende:
Is Luc al opgerot?
Precies, alleen al het kijken naar Lieke op de streams is een zeer vermoeiende bezigheid. Met Syl was het regelmatig lachen geblazen, zeker in de SHE periode.quote:Op maandag 10 december 2007 15:41 schreef noekje het volgende:
Maar die zeikte niet zo en ze was wel gezellig met een fles wijn in haar mik. Daar waar Sylvia je levenslust wilde aanpraten, zuigt Lieke het eruit.
quote:Op maandag 10 december 2007 15:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tief eerst die achterlijke, letterlijk en figuurlijk, Brian er maar uit...
Goed script.quote:Op maandag 10 december 2007 15:42 schreef T-lex het volgende:
Is Luc al opgerot?
quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap legt uit wat zijn ervaring was tijdens de reiki sessie van Lieke , met name de energie in zijn geslachtsdeel.
Huub ligt in een deuk.
Dat is niet zo moeilijk met het huidige nivo van DGKquote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef 2live het volgende:
Wat is Jaap grappig vandaag.
Ruud Groothuizen... de broer van..Angela..quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ene Ruud is er voor Jaap, kijken of hij kan zingen. Jaap zingt voor: Naaaa, Naaaa, Naaaadiaaaa.![]()
[ afbeelding ]
Edit: Hij was de zanger van Spargo.....ik herken hem nu ook.![]()
Lieke is moe na de reiki shit.quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef Ziet het volgende:
lieke ligt bij luc op bed
Ik snap het niet ; zij mag zo slapen met Luc, dat is oke, maar Huub mag niet naast een danseres slapen?quote:Op maandag 10 december 2007 16:00 schreef Kinga het volgende:
Lieke is ook een rare...
Das een kansloze nep-allochtoon.. en dat zal 'ie altijd blijvenquote:Op maandag 10 december 2007 15:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
gaat niet gebeuren hoor
waarom niet? Dat weet niemand..
Dat was toch Ellert Driessen ?quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Ene Ruud is er voor Jaap, kijken of hij kan zingen. Jaap zingt voor: Naaaa, Naaaa, Naaaadiaaaa.![]()
[ afbeelding ]
Hé, dat wist ik niet, thanx.quote:Op maandag 10 december 2007 16:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ruud Groothuizen... de broer van..Angela..
Ik herken 'm niet van die foto. En die zanger heette Ellert Driessen, vond ik snel via Google.quote:Op maandag 10 december 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Was de gitarist van spargo, lees ik bij de burenquote:Op maandag 10 december 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik herken 'm niet van die foto. En die zanger heette Ellert Driessen, vond ik snel via Google.
(Van popinstituut.nl)quote:Spargo
De Amsterdamse band Spargo, met vocalisten Ellert Driessen en Lilian D. Jackson, speelt funk en disco en scoort 1 reusachtige hit met de single You And Me.
periode
1975 - heden
bezetting
Ellert Driessen toetsinstrumenten, zang
Gerald Olieberg basgitaar
Larry Jackson percussie
Leander Lammertink drums
Lilian D. Jackson zang
Ruud Mulder gitaar
overige muzikanten
Hans Elbersen gitaar
Jef Nassenstein basgitaar
René van Collum drums
Je hebt gelijk, weet je wat hij deze Ruud deed bij Spargo? Hij zei het namelijk zelf: Ik zat vroeger in de groep Spargo.quote:
Ik mag dat wel, ook nu met dat zingen....quote:Op maandag 10 december 2007 16:03 schreef Carlaa het volgende:
Jaap is echt één grote persiflage van zichzelf
En jij denkt dat dat mag van het hokje, no way.quote:Op maandag 10 december 2007 16:07 schreef diedirk het volgende:
Is het niet raar dat daar iemand met een pruik op haar hoofd rondloopt en dat nog niemand daar ook maar een negatieve opmerking over gemaakt heeft??!!!
Dacht dat Huubje los zou gaan na de donderdag stemming?!
nee, helemaal niets nog geen zoenquote:Op maandag 10 december 2007 16:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik snap het niet ; zij mag zo slapen met Luc, dat is oke, maar Huub mag niet naast een danseres slapen?
Of heeft hij sex gehad met dat meisje?
Voor Amanda's bezigheden wordt altijd uiterst goed gezorgdquote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef T-lex het volgende:
En Hairspray-Barbie is er ook weer om Amanda dansles te geven.
Zullen ze nu echt denken dat ze, er mogen zijn?het zijn drie monsters,niet te geloven wat een koppen om op te schietenquote:Op maandag 10 december 2007 16:08 schreef T-lex het volgende:
En Hairspray-Barbie is er ook weer om Amanda dansles te geven.
aso koppenquote:Op maandag 10 december 2007 16:19 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Zullen ze nu echt denken dat ze, er mogen zijn?het zijn drie monsters,niet te geloven wat een koppen om op te schieten![]()
Omdat het niet mag van de FEBOquote:Op maandag 10 december 2007 16:07 schreef diedirk het volgende:
Is het niet raar dat daar iemand met een pruik op haar hoofd rondloopt en dat nog niemand daar ook maar een negatieve opmerking over gemaakt heeft??!!!
Dacht dat Huubje los zou gaan na de donderdag stemming?!
Het is allemaal te kinderachtig voor woorden. Prima dat je ruimte nodig hebt maar elkaar negeren gaat toch veel te ver. Jammer dat Lieke daar zo star in is.quote:Op maandag 10 december 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Nu zegt Lieke dat ze niet tegen Huub heeft gezegd dat hij lucht voor haar is en loopt weer weg.
Dat heeft ze wel degelijk gezegd vanmiddag.
Skattie, dat je het mis had is toch heul niet erg, gewoon lief van je dat je meedenkt.quote:Op maandag 10 december 2007 16:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik toch nog nuttig overbodig hier![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat je het mis had is toch heul niet erg, gewoon lief van je dat je meedenkt.
Was dat niet wat het hokje wilde? Wat een trieste figuren daarquote:Op maandag 10 december 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Nathalie zegt dat ze heeft gelezen dat zij en Huub gezoend hebben en dat Selène dat heeft gezegd......weg telefoongesprek.
De boodschap is in elk geval doorgekomen!quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Meganog het volgende:
Ze mogen het er niet meer over hebben.
Opeens wordt er moeilijk gedaan over spelinformatie van buitenaf...
Hoe bedoel je "kutgrijns"?quote:Op maandag 10 december 2007 16:35 schreef Kinga het volgende:
Die kut grijns van Huub...
Yep, en nu naar Selène.quote:Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
De boodschap is in elk geval doorgekomen!
Dat mag ik hopen, opzouten met dat stomme wijf. Einde Zeur en Zemel.quote:Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was dat niet wat het hokje wilde? Wat een trieste figuren daar
Jazekerquote:Op maandag 10 december 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Luc heeft het toch ook gezegd?
Dat ging toch over Saskia?quote:Op maandag 10 december 2007 16:40 schreef schatje het volgende:
Luc heeft het toch ook gezegd?
Ik begin er toch steeds meer rekening mee te ouden dat die kut-Flens en die lelijke kut-Polo niet willen dat hij überhaupt die 8 uur gaat meemaken, om diezelfde reden. Ze zullen hard door de mand vallen en ik hoop ook hard teruggepakt worden.quote:Op maandag 10 december 2007 16:37 schreef Meganog het volgende:
Ze mogen het er niet meer over hebben.
Opeens wordt er moeilijk gedaan over spelinformatie van buitenaf...
Dat was toch een geintje van Melissa?quote:Op maandag 10 december 2007 16:42 schreef Kinga het volgende:
Oh please Huub, je hebt 2 dagen geleden nog met die Saskia gezoend.
Geintje of niet, zoenen is zoenen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was toch een geintje van Melissa?
Daar staat mij ook iets van bij.quote:Op maandag 10 december 2007 16:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik meen gelezen te hebben dat Selene en Luc dat hadden gezegd.
Lezen valt niet mee he? ER IS NIET GEZOEND.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef T-lex het volgende:
Altijd dat moeilijke gedoe...Huub die wil weten wie geluld heeft. Gaat er tocvh om dat het gebeurt is....boeie hoe ze er achter komt. Komt toch wel binnen.
Zelfde met dat "Soulmate" verhaal van luc...boeie wat de letterlijke woorden waren...gaat er om wat de boodschap was, toch.
Bevestiging voor hem dat hij Selene niet kan vertrouwen.. Heeft zijn 'water' toch gelijk gehad in het verleden!quote:Op maandag 10 december 2007 16:38 schreef Katewalker het volgende:
Huub belt Natalie en zij verteld hem dat Selena tegen Lieke heeft verteld dat Huub en Natalie hebben gezoend en dat natalie een ^&*&&^wijf was? Meteen werd de verbinding verbroken..
OK, de FEBO is dus weer lekker bezig.quote:Op maandag 10 december 2007 16:45 schreef blomst het volgende:
Dat kussen met van Huub met natalie komt bij Luc vandaan.
1e klas sukkelquote:Op maandag 10 december 2007 16:44 schreef mootie het volgende:
Luc: Dan is Selene echt Greet Hollister!
Wat een dom mormel is die gozer....
was geen geintje..... maar die zoen ging grappender wijsquote:Op maandag 10 december 2007 16:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat was toch een geintje van Melissa?
wil ze nu wel praten dan........ hij is toch luchtquote:Op maandag 10 december 2007 16:49 schreef Meganog het volgende:
Huub neemt Lieke apart.
Lieke moet natuurlijk wel het script volgen hè?quote:Op maandag 10 december 2007 16:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wil ze nu wel praten dan........ hij is toch lucht
Tuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 16:51 schreef schatje het volgende:
Lieke neemt het toch op voor Selene.
Is toch duidelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wel typisch dat de info die Huub kreeg per telefoon wél reden is om de verbinding te verbreken. Te typisch.
Overduidelijk. Hou de eer toch aan jezelf, deze zooi ga je never en nooit niet winnen, denk ik dan.quote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Meganog het volgende:
Is toch duidelijk.
Huub wordt nu een stevig oor aangenaaid.
Precies, dus wat maakt het uit.quote:Op maandag 10 december 2007 16:52 schreef avonne het volgende:
Ik vind het te onnozel voor woorden, dit geouwehoer.
Boeie wie wie zoent. Het is toch UIT
Huub wordt gewoon voorbereid op een vertrek uit de kooi. Veel erger is nog dat dit allemaal zo geplakt en geknipt wordt dat Huub er straks heel slecht wordt neergezet en dat gebeurd dan in de week na zijn 8 uur en zijn niet treug komen van zijn 8 uur zodat het net lijkt alsof hij eieren voor zijn geld heeft gekozen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:53 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is toch duidelijk.
Huub wordt nu een stevig oor aangenaaid.
Het is mij ook een raadsel waarom Huub TV blijft maken, het hokje zou mijn rug op kunnen.quote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overduidelijk. Hou de eer toch aan jezelf, deze zooi ga je never en nooit niet winnen, denk ik dan.
een kus op de wang.. niets bijzondersquote:Op maandag 10 december 2007 16:59 schreef neehe het volgende:
Huub liegt wel, hij en Selene omarmden elkaar en zoenden in de jacussi.
Wel niet op de mond, maar volgens Huub hebben ze elkaar zelfs niet aangeraakt, hij was zeker te dronken dat hij dat niet meer weet.
Huub zei dat er niks van kussen was geweest.quote:Op maandag 10 december 2007 16:59 schreef 2live het volgende:
En wie spreekt er de waarheid; zei huub net tegen selene dat hij wel een kusje heeft gegeven, of liegt selene nu weer?
Selene speelt haar rol voortreffelijkquote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke vertrouwt Selene nog steeds.
Het gaat over Huub en Nathaliequote:Op maandag 10 december 2007 16:59 schreef neehe het volgende:
Huub liegt wel, hij en Selene omarmden elkaar en zoenden in de jacussi.
Wel niet op de mond, maar volgens Huub hebben ze elkaar zelfs niet aangeraakt, hij was zeker te dronken dat hij dat niet meer weet.
Geloofwaardig. De Selene die met haar ex-vriendje in de Jacuzzi heeft zitten vozen een dag nadat het uit was tussen die tweequote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef schatje het volgende:
Lieke vertrouwt Selene nog steeds.
Maar selene zegt nu toch dat huub het net WEL toegaf?????quote:Op maandag 10 december 2007 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub zei dat er niks van kussen was geweest.
Wat is het spelletje van Luc dan?quote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
Selène zegt nu: Ik heb gehoord dat ze gezoend hebben maar niet gezien, Luc wees me daar op.
Dus toch.
ach, welnee.quote:Op maandag 10 december 2007 16:58 schreef marky het volgende:
[..]
Huub wordt gewoon voorbereid op een vertrek uit de kooi. Veel erger is nog dat dit allemaal zo geplakt en geknipt wordt dat Huub er straks heel slecht wordt neergezet .
Huub heeft denk ik totaal geen overzicht meer, daarom zal die 8 uur, mocht hij ze meemaken, erg belangrijk zijn.quote:Op maandag 10 december 2007 16:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is mij ook een raadsel waarom Huub TV blijft maken, het hokje zou mijn rug op kunnen.
Ja, maar Selene liegt wel vakerquote:Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar selene zegt nu toch dat huub het net WEL toegaf?????
Laat je behandelen of kijk niet meer...één van de tweequote:Op maandag 10 december 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
Wat erger ik me aan haar rotkop inclusief snor.
[ afbeelding ]
Met dank aan de FEBO en ik hoop idd dat die 8 uur buiten zorgen voor wat opheldering.quote:Op maandag 10 december 2007 17:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub heeft denk ik totaal geen overzicht meer, daarom zal die 8 uur, mocht hij ze meemaken, erg belangrijk zijn.
Wie adviseer je, Anita?quote:Op maandag 10 december 2007 17:05 schreef riri het volgende:
[..]
Laat je behandelen of kijk niet meer...één van de twee
Mag ik haar ook gewoon wegwensen? Bedankt. Ik vind het een vervelend arrogant star kutwijf en moet kotsen als ik die kop alleen al ziequote:Op maandag 10 december 2007 17:05 schreef riri het volgende:
[..]
Laat je behandelen of kijk niet meer...één van de twee
vast op de tiensite, die spreken nooit de waarheid.quote:Op maandag 10 december 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
Ach god, Nathalie heeft het ergens gelezen...
Niet gaan kotsen hoor, dat doen er al veel te veelquote:Op maandag 10 december 2007 17:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag ik haar ook gewoon wegwensen? Bedankt. Ik vind het een vervelend arrogant star kutwijf en moet kotsen als ik die kop alleen al zie
We mogen al blij zijn dat ze niet tot eind volgend jaar op vakantie mogen naar Bonaire of zoquote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef diedirk het volgende:
Zij Amand aen Brian al uit d esoap geschreven?
Of mogen ze slapend naar de finale ?!
LB?quote:Op maandag 10 december 2007 17:14 schreef Kinga het volgende:
LB Huub!
Je weet toch dat Brian en Amanda slapend, tangend, douchend, wifebeatend en kussend hun tijd uitzitten/liggen/slapen?quote:Op maandag 10 december 2007 17:12 schreef diedirk het volgende:
Zij Amand aen Brian al uit d esoap geschreven?
Of mogen ze slapend naar de finale ?!
Ik heb ff terug gekeken in de cossen..quote:Op maandag 10 december 2007 16:55 schreef Desii het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik gehoord had, dat Selene boven in de fitness zulke dingen tegen Lieke had gezegd in vage bewoordingen.
Heb nog iemand dat gehoord / gezien??
edit: of word ik vroegtijdig seniel
quote:Op zondag 9 december 2007 16:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Lieke lag in bed naast Jaap... dus die kan niets gezien hebben
Zowel Huub als Natalie beweren dat er niets gebeurd is..... Huub zou daarover kunnen liegen, Natalie geloof ik echter wel
Selene hoorde ik tegen Lieke insinueren dat er wel wat gebeurd zou kunnen zijn.
Z'n stem klinkt ook een beetje raar...quote:Op maandag 10 december 2007 17:18 schreef riri het volgende:
Lieke weet zich elke zin te herinneren....huub gaat stamelen
En mochten ze per ongeluk toch een beetje onder spanning komen door iemand die zich niet aan het script houdt, dan hebben we altijd nog hotel de Witte Bergenquote:Op maandag 10 december 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat Brian en Amanda slapend, tangend, douchend, wifebeatend en kussend hun tijd uitzitten/liggen/slapen?
Zijn Nix en Nada weg, erger ik me weer te pletter aan die kutliekequote:Op maandag 10 december 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Wie liegt en wie vertelt de waarheid, niemand dus.
Dat was dus de tip van Luuk.."vraag aan Selena of ze je heeft zien zoenen of weet van het zoenen tussen Natalie en Huub en als ze ja zegt dan weet je dat ze liegt want het is niet waar"..quote:Op maandag 10 december 2007 17:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar selene zegt nu toch dat huub het net WEL toegaf?????
Ach natuurlijk wel, daarom zit ze daarquote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
Dus Selene heeft niet lopen stoken?
Volgens mij valt het allemaal mee, die Nataie zei zelf dat ze bij de deur een kusjes had gegeven.quote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef schatje het volgende:
Dus Selene heeft niet lopen stoken?
Hout in het vuur is hetzelfde als olie op het vuur?quote:17:16 - "Ik schrok ervan!"
Selène besluit, direct na haar gesprek met Lieke, Nathalie eens even op te bellen. De twee voeren een kalm gesprek. “Ik ben verder niet bezig met het spel. Ik zou het alleen niet leuk vinden als jij dat gezegd zou hebben”, legt Nathalie nogmaals uit. “Dat is dus ook niet waar, ik heb het helemaal niet gezegd”, beantwoordt Selène rustig. “Mijn vriend vindt dit ook niet leuk en ik hoop dat het niet teveel rotzooi veroorzaakt”, hoopt Nathalie. “Ik schrok er van dat ik dit hoorde. Het loopt niet lekker tussen die twee dus dan gooien ze wat hout in het vuur”, denkt Selène en ook Nathalie denkt dat het allemaal een beetje opgeblazen wordt. “Ik hoop dat het overwaait. Bedankt dat je me even hebt gebeld!”, horen we Nathalie nog zeggen. Selène verlaat de Private Room, maar in de woonkamer staat de volgende confrontatie alweer te wachten…
Nou ja!quote:Op maandag 10 december 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Ze zeid at ze eht van de site had. en ze eheft gelijk
14:25 - Is dit de druppel?
Lieke is van streek. “Ik snap hem gewoon echt niet! De wind waait altijd anders voor hem dan voor mij. Wat zijn de redenen?”, verwondert Lieke zich. De Hilversumse is geraakt door het feit dat Nathalie naast hem in bed heeft geslapen. Selène biedt een luisterend oor. “Ik zag hem gister wel zoenen met Nathalie”, vertelt ze aan de blondine. “Maar hij was ook wel erg lam”, gaat Selène verder. “Ik ben gewoon klaar met hem!”, zucht de Hilversumse verdrietig. Zal dit dan echt het einde zijn?
Selène en Lieke zitten in de sportruimte en de gastspeelster geeft haar mening.“Ik vind Huub ook aardig, maar ik ga er ook wat van zeggen! Hij is vrij om te doen en te laten wat hij wil maar dan moet hij niet tegen jou zeggen dat hij van je houdt”, aldus Selène. “En ik begrijp die Nathalie ook niet, wat een k*twijf! Daar moet je ook echt wat van zeggen hoor!”, gaat ze verder. Lieke gaat haar oefeningen doen en de gastspeler laat haar alleen. Als Huub Selène in slaapkamer ziet lopen roept hij haar naar zich toe. “Kom eens hier, wat is er nou?”, vraagt hij haar. “Ik ben niet boos maar ik vind het niet eerlijk”, geeft Selène toe. “Maar als je zo gaat kijken dan hoeft het van mij al niet meer”, en de gastspeelster loopt weg. Huub blijft beduusd achter.
Jammer dat Huub daar niet op antwoordt dat zij hem geneukt heeft om de villa in te komenquote:Op maandag 10 december 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
Lieke: "Je houdt van me omdat ik dekking voor je ben"
jaquote:Op maandag 10 december 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hout in het vuur is hetzelfde als olie op het vuur?
Graapig dat zij dat uitgerekend zegt. Nu ze steun heeft heeft mevrouw een grote mond.quote:Op maandag 10 december 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
Hij krijgt toch altijd zijn zin.quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef diedirk het volgende:
Die draak Huub heeft het weer voor mekaar ,Lieke praat met hem..Huub respecteer eens dat ze ff paar dagen alstand wilt
Het is een soort Bartverhaal, leugens in dat hok gooien door de FEBO, niks bijzonders dus helaas.quote:Op maandag 10 december 2007 17:22 schreef itsme het volgende:
Ze ze idat ze het van de site had. en ze heeft gelijk
14:25 - Is dit de druppel?
draak lieke bedoel je?quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef diedirk het volgende:
Die draak Huub heeft het weer voor mekaar ,Lieke praat met hem..Huub respecteer eens dat ze ff paar dagen alstand wilt
Ze heeft hem de antwoorden gegeven , en Huub blijft drammen.nu weer.quote:Op maandag 10 december 2007 17:27 schreef itsme het volgende:
[..]
draak lieke bedoel je?
Belachelijk kinderachtig om iemand te gaan negeren als je 24/7 bij iemand bent
Daar dacht ik net ook al aanquote:Op maandag 10 december 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een soort Bartverhaal, leugens in dat hok gooien door de FEBO, niks bijzonders dus helaas.
Goh wat vind ik dat mens opeens irritant.quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Graapig dat zij dat uitgerekend zegt. Nu ze steun heeft heeft mevrouw een grote mond.
Ik snap niet waarom ze zich zo sterk voelt met Selene, tenzij Selene de nieuwe miljonair gaat worden en Lieke dat al weet.quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Graapig dat zij dat uitgerekend zegt. Nu ze steun heeft heeft mevrouw een grote mond.
Steun van een gastspeler heb je niks aan tijdens een ontslagronde.quote:Op maandag 10 december 2007 17:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft ze de macht over hem.quote:Op maandag 10 december 2007 17:27 schreef itsme het volgende:
[..]
draak lieke bedoel je?
Belachelijk kinderachtig om iemand te gaan negeren als je 24/7 bij iemand bent
Door die toon alleen al zou ik niet in staat zijn tot een redelijk gesprek.quote:Op maandag 10 december 2007 17:26 schreef schatje het volgende:
Wat reageert Lieke aanvallend zeg.
Spiegel!quote:Op maandag 10 december 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
Zwaait ze al met vingertjes in haar de lucht?quote:Op maandag 10 december 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door die toon alleen al zou ik niet in staat zijn tot een redelijk gesprek.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
Het hele probleem is dus dat Huub naast natalie lag te slapen.
Dan had ze zich maar niet als zo'n zeik-muts moeten gedragenquote:Op maandag 10 december 2007 17:31 schreef blomst het volgende:
Het hele probleem is dus dat Huub naast natalie lag te slapen.
Backup.quote:Op maandag 10 december 2007 17:34 schreef fredfik het volgende:
flens heeft lieke goed in haar macht!!!!!!
wat zal ze lieke belooft hebben??????
De rollen zijn nu eens omgedraait, anders loopt Huub te schreeuwen van : Kuthoer kankerwijf enz enz enz.quote:Op maandag 10 december 2007 17:35 schreef blomst het volgende:
wat een walgelijke toon slaat Lieke aan.
Waaaaaat!quote:Op maandag 10 december 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Ik zit helemaal niet in een slachtofferrol, ik praat bijna met niemand over jou en mij.
quote:Op maandag 10 december 2007 17:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zwaait ze al met vingertjes in haar de lucht?
Tuurlijk en dat wist Lieke ook toen ze op het eerste het beste personeelsfeestje met hem het bed in dook.quote:Op maandag 10 december 2007 17:38 schreef schatje het volgende:
Dat ie wispelturig is toch gewoon een karaktereigenschap?
vind jequote:Op maandag 10 december 2007 17:41 schreef neehe het volgende:
[..]
De rollen zijn nu eens omgedraait, anders loopt Huub te schreeuwen van : Kuthoer kankerwijf enz enz enz.
Lieke is Huub nu aardig de baas.
Dus als Huub Kuthoer gaat schreeuwen dan is hij Lieke de baas?..quote:Op maandag 10 december 2007 17:41 schreef neehe het volgende:
[..]
De rollen zijn nu eens omgedraait, anders loopt Huub te schreeuwen van : Kuthoer kankerwijf enz enz enz.
Lieke is Huub nu aardig de baas.
Het is mij een raadsel waarom ze dat denkt, Selene kan geen dekking geven, of de regels moeten weer verandert worden.quote:Op maandag 10 december 2007 17:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ze denkt zijn dekking niet meer nodig te hebebn en nu doet ze zo walgelijk.
Mijn ogen willen dicht bij het zien van haar rotkopquote:Op maandag 10 december 2007 17:45 schreef Kinga het volgende:
Mijn glazen breken door dat piepstemmetje van Lieke.
ik zet net de streams aan; snerp snerp snerp brrrrrrrrrrrrrr eng wijf ga naar huis ik word gewoon heel erg misselijk van jou.quote:Op maandag 10 december 2007 17:46 schreef blomst het volgende:
waarom schreeut Lieke zo.???
Amanda...quote:Op maandag 10 december 2007 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is mij een raadsel waarom ze dat denkt, Selene kan geen dekking geven, of de regels moeten weer verandert worden.
Nee, dan is het een vervelend ventje, en dat dreigen wat hij altijd doet.quote:Op maandag 10 december 2007 17:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dus als Huub Kuthoer gaat schreeuwen dan is hij Lieke de baas?..
Hahhaa, het lijkt er wel een beetje op... Maargoed, volgens mij is dit gezeik wel een typische 'slimme mensen' reactie.. Dingen uitpraten ipv slaanquote:Op maandag 10 december 2007 17:45 schreef riri het volgende:
En achter die Brian en Amanda in alles uit de wind houden en dit stel ...Huub en Lieke..... alles over dat stel heen laten komen...het domme stel wordt geholpen...keer op keer....het intelligente stel wordt voortdurend het vuur aan de schenen gelegd.....
en dit is dan de uitkomst
blijkbaar moet je dom zijn voor dit spel
Altijd? Ben je niet in de war met Lieke? Heb je niet gehoord wat Anita de spiegeloog toen zei dat ze altijd loopt te dreigen?quote:Op maandag 10 december 2007 17:48 schreef neehe het volgende:
[..]
Nee, dan is het een vervelend ventje, en dat dreigen wat hij altijd doet.
Lieke pikt het niet meer, en ik geef ze daar groot gelijk in.
Voorlopig is het 2-0 voor Lieke.
sorry, ik zie toch keer op keer dat Huub wil dat Lieke naar zijn pijpen danst. Of het nou het vedelen van CPs is, of het veranderen van de villa in de camping, als ze ook maar één ding zelf doet zit hij meteen met een flinke lading kritiek achter haar aan.quote:Op maandag 10 december 2007 17:48 schreef schatje het volgende:
Huub is niet zo'n zeikerd als jou Lieke. Hij accepteert jou zoals je bent. Jij hem niet. Jij probeert hem te kneden.
En Huub wil alleen maar dat ze normaal met elkaar omgaan, en dat kan Lieke niet.quote:Op maandag 10 december 2007 17:48 schreef schatje het volgende:
Huub is niet zo'n zeikerd als jou Lieke. Hij accepteert jou zoals je bent. Jij hem niet. Jij probeert hem te kneden.
Ik zie het anders om, Huubmoet leven en doen wat Lieke van een vriend verwacht.quote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry, ik zie toch keer op keer dat Huub wil dat Lieke naar zijn pijpen danst. Of het nou het vedelen van CPs is, of het veranderen van de villa in de camping, als ze ook maar één ding zelf doet zit hij meteen met een flinke lading kritiek achter haar aan.
ze zien er beiden anders best vermoeid uit.quote:Op maandag 10 december 2007 17:50 schreef maril het volgende:
Dat ze niet moe worden van elkaar?
Ze blijft graag hangen in haar gevoel, dan voelt ze zich goed.quote:Op maandag 10 december 2007 17:58 schreef schatje het volgende:
Ze blijft maar oude koeien uit de sloot halen.
Huub spoort ook niet door dit maar aan te houden, wat een eikel. Dumpen die zuurslet!quote:Op maandag 10 december 2007 18:00 schreef ericahysterica het volgende:
lieke: je hebt heel erge dingen gedaan en bent keihard op mijn hart gaan staan
huub: dat spijt me
ja hoor lieke baalt van het haantjesgedrag van Huub. Ze heeft geen zin meer in hem. Zij is te laf om dit gewoon te zeggen en verschuilt zich achter jij dit jij datquote:Op maandag 10 december 2007 17:48 schreef maril het volgende:
Snappen jullie het nog?
Moet toch niet gekker worden daar.Heb geen eens de streams aangehad vandaag.Heb er genoeg van.Het spelelement is echt weg.quote:Op maandag 10 december 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
Brian vindt dat Huub te ver is gegaan met Lieke. Hoe krijgt hij het uit zn vieze, glijerige, achterbakse, mishandelende strot.
En compleet negeren.quote:Op maandag 10 december 2007 18:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub spoort ook niet door dit maar aan te houden, wat een eikel. Dumpen die zuurslet!
Een gescript opzetje om Huub op welke manier dan ook op korte termijn de kooi uit te werken.quote:Op maandag 10 december 2007 18:05 schreef beequeen het volgende:
Ach, Amanda komt terug van de buren en weet ook ineens hoe het zit.
Ik denk wederom: Waar kijk ik naar?
quote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Zal best wel lachen zijn als Lieke Huub 'dumpt' en met Jaap gaat spelen.
En dat ze Huub er dan uit stemmen.
Nou ja zeg.quote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ja als speler zou ik dat ook doen, net als Jaap die zegt het in de camera's (ze maken het mij wel erg gemakelijk)quote:Op maandag 10 december 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
Brian geniet.
Dus blijft Selene.quote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke heeft tijd nodig. Ik denk dat ze dat af laat hangen van de nieuwe miljonair. Mocht het Selena worden, sluit ze zich aan bij Selena en dumpt Huub. Als Selena weggaat is ze binnen een week weer bij Huub (gokje).
Net zoals de anti Huub lui.Bij bosjes komen ze nu binnenvallen.Maar zogauw Brian verkeerd is ,zijn ze weg.quote:Op maandag 10 december 2007 18:09 schreef blomst het volgende:
Brian geniet.
Dat wil Achter graag, en Lieke heeft ook al toenadering gezocht bij Jaap.quote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt mij ook op wat er opeens hier weer allemaal onder de Fok tegel vandaan gekropen komt.quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Net zoals de anti Huub lui.Bij bosjes komen ze nu binnenvallen.Maar zogauw Brian verkeerd is ,zijn ze weg.
Lieke?quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef maril het volgende:
Ja Huub en wie is degene die het op heeft geblazen?
Brian verkeerd.quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Net zoals de anti Huub lui.Bij bosjes komen ze nu binnenvallen.Maar zogauw Brian verkeerd is ,zijn ze weg.
ja ramptoeristen die het leuk vinden om te stangen. Van mij mag het hoor ieder zijn lolquote:Op maandag 10 december 2007 18:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het valt mij ook op wat er opeens hier weer allemaal onder de Fok tegel vandaan gekropen komt.
Daarme insinueer je als men geen Huubfan is dan wel Brain fan zijn, ik moet je daarin teleustellen.ik hoop alleeen dat Brain wat meer tegen Huub gaat doen aangezien niemand echt tegen dat walgje durft ook Brain niet.Maar dat ik Huub een klootzak vindt is duidelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker is dat ze niet zelf de "boeman die een medespeler laat vallen" wil zijn...ze wil dat Huub dat is...wellicht wacht ze ook zaterdag af..Huub heeft al een paar keer gezegd..(al voordat deze bullshit begon) dat hij misschien niet terug komt..quote:Op maandag 10 december 2007 18:10 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke heeft tijd nodig. Ik denk dat ze dat af laat hangen van de nieuwe miljonair. Mocht het Selena worden, sluit ze zich aan bij Selena en dumpt Huub. Als Selena weggaat is ze binnen een week weer bij Huub (gokje).
Lieke zal Huub er echt niet uitstemmen, en andersom ook niet.quote:Op maandag 10 december 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Lieke eerder zelf haar 24 uur zou aanvragen dan dat ze Huub eruit zou stemmen...weet bijna 100% zeker dat ze dat nooit zal doen....ze zal eerder zelf opstappen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat wil Achter graag, en Lieke heeft ook al toenadering gezocht bij Jaap.
daar zou ik mijn hand toch niet voor in het vuur stekenquote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef neehe het volgende:
[..]
Lieke zal Huub er echt niet uitstemmen, en andersom ook niet.
Als Amanda haar enige dekking is, dan kan ze al vast haar koffer gaan pakken.quote:
Volg je het wel?quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef maril het volgende:
[..]
Daarme insinueer je als men geen Huubfan is dan wel Brain fan zijn, ik moet je daar hefig in teleustellen.ik hoop alleeen dat Brain wat meer tegen Huub gaat doen aangezien niemand echt tegen dat walgje durft ook Brain niet.Maar dat ik Huub een klootzak vindt is duidelijk.
haha jij hebt zeker een grasveldje dat al bruin begint te worden..quote:Op maandag 10 december 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Is dat gras daar echt eigenlijk?
Waar heb je het over! Niemand doet iets tegen Brian, dat is nou juist het probleem!quote:Op maandag 10 december 2007 18:15 schreef maril het volgende:
[..]
Daarme insinueer je als men geen Huubfan is dan wel Brain fan zijn, ik moet je daarin teleustellen.ik hoop alleeen dat Brain wat meer tegen Huub gaat doen aangezien niemand echt tegen dat walgje durft ook Brain niet.Maar dat ik Huub een klootzak vindt is duidelijk.
nou ik dacht altijd dat lieke zo recht door zee was en vastberaden. Daarom kan ik echt niet begrijpen dat ze zolang ongelukkig was bij hem .........dekking.......angst........bij gebrek aan beter..sociaal wenselijk....? ik weet het niet ik ga steeds meer aan haar twijfelen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke eerder zelf haar 24 uur zou aanvragen dan dat ze Huub eruit zou stemmen...weet bijna 100% zeker dat ze dat nooit zal doen....ze zal eerder zelf opstappen.
Haar karakter kennende zit ze zo niet in elkaar
Je kent toch niet echt iemand er wordt toneel gespeeld bij het leven, wie weet had Lieke met de miljonair die binnenkomt een klik gehad, die scriptquote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke eerder zelf haar 24 uur zou aanvragen dan dat ze Huub eruit zou stemmen...weet bijna 100% zeker dat ze dat nooit zal doen....ze zal eerder zelf opstappen.
ik welquote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
daar zou ik mijn hand toch niet voor in het vuur steken
quote:
Het karakter dat ik er iedere dag meer bij haar uit zie komen zou Huub zeker wel wegstemmenquote:Op maandag 10 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
[..]
Zou het graag eens andersom zien.Dan kunnen we pas zien wie de sterkste spelers zijn.Brian heeft dit nog nooit gehad.quote:Op maandag 10 december 2007 18:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volg je het wel?
Iedereen, inclusief de gastspelers, speelt momenteel tegen Huub (wellicht Jaap ook, al blijft hij nu op de vlakte).
Brian speelt zijn gebruikelijke achterbakse spelletjes via anderen, voornamelijk Amanda. En blijft zelf buiten schot.
Ja, dat valt mij ook altijd op.quote:Op maandag 10 december 2007 18:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
dan heb je de reikilieke gemist ............jaap kreeg er warme geslachtsdelen vanquote:Op maandag 10 december 2007 18:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi Fokkerts, ik bespaar me nu de moeite om bij te lezen. Ik hoor dat Lieke nog steeds over Huub loopt te zeiken. Dat zal de rest van de middag ook wel zo geweest zijn. Senl op mute die streams.
Maar ze doen helemaal niets tegen elkaar, die ruzies zijn alleen maar om dat ze dan niet tegen elkaar hoeven, toch als een van die 2 willen winnen zullen ze wel iets moeten doen.quote:Op maandag 10 december 2007 18:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar heb je het over! Niemand doet iets tegen Brian, dat is nou juist het probleem!
Als Lieke op wat voor manier dan ook het idee krijgt dat ze veilig (dus met backup van Jaap evt Selene of een andere nieuwe miljonair) Huub kan wegstemmen zal ze het doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |