abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 11:50:27 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_55165456
Vervolg op : [COS # 2989] Waar de alcoholist naar bed gestuurd is.
5 min COS

Lieke gaat tegenwoordig ook voor überkort?

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55165494
Poll

Voor wie gaat Jaap kiezen?

Hij blijft Huub trouw! 39%
Bij Lieke is hij beter op zijn plek. 38%
Jaap krijgt Huub en Lieke weer bij elkaar! 23%

7535 stemmen
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 10 december 2007 @ 11:54:18 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55165512
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_55165559
Wat zijn de dames aanhankelijk (Lieke&Selene) willen elkaar masseren, zingen liedjes met elkaar, elkaar 'instralen', geven elkaar spontaan een kus.. Wat is er aan de hand?
pi_55165587
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
Heb je de VV al gelezen over hoe brian en amanda wel niet van elkaar houden en nooit ruzie hebben

Amanda Brian o wacht....
pi_55165594
Lieke neemt het eetprobleem van Nadia ook over?
Ze heet nog niet ontbeten, en kotst ook regelmatig.
Goedemorgen :W
pi_55165619
quote:
Dank voor het openen.
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:03:05 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_55165665
quote:
Dank voor het openen.
Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.
― Mark Twain
  maandag 10 december 2007 @ 12:04:59 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55165693
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef blomst het volgende:
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.
Yepz. De aflevering van Jensen is in de doofpot gegaan en aan het agressieve onder de deken gedrag van Brian wordt geen enkele ruchtbaarheid gegeven. De kijker zou toch eens de ware aard van deze creep ontdekken.
pi_55165702
selene is niet zo'n knuffelig type zegt ze tegen lulletje luc , maar van de meiden kan ze niet afblijven.
pi_55165718
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.
Zowel Huub als Jaap hebben het van het weekend weer ingesproken op het antwoordapparaat. We houden hoop
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_55165727
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55165758
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
Allemaal ingefluisterd door het hokje
pi_55165789
pi_55165798
pi_55165808
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 10 december 2007 @ 12:14:31 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55165850
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.
pi_55165851
quote:
Ik denk eerder dat Jaap opdracht krijgt wie hij moet kiezen van "achter"
Daar word het spel gespeeld.
pi_55165853
En zo is de mogelijk gevaarlijke positie tegen Brian en Amanda met 3 tegen 2 geheel geneutraliseerd. Zelfs geen begin van een poging is toegestaan.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55165859
quote:
Dat denk ik ook. En ik zou niet gek opkijken als hij voor Lieke kiest
  maandag 10 december 2007 @ 12:15:36 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55165868
quote:
Moet ze lekker naar huis gaan
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 12:16:23 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_55165881
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.

Dit zou zomaar het scenario kunnen zijn ben ik bang.
― Mark Twain
pi_55165899
quote:
Zou ze zwanger zijn? (kindje Ridge...?)
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  Admin maandag 10 december 2007 @ 12:18:44 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_55165934
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_55165948
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit zou zomaar het scenario kunnen zijn ben ik bang.
Het zou me eerder verbazen als het anders zou lopen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')