Heb je de VV al gelezen over hoe brian en amanda wel niet van elkaar houden en nooit ruzie hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.quote:Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Amanda en Brian zijn dus echt bezig (Brian waarschijnlijk in opdracht van achter) met een charme-offensief om de (tv-) kijker te overtuigen van hun oprechte liefde voor elkaar. En wat is er nu mooier dan in de romantische dagen rond kerst en oud en nieuw een heus liefdeskoppel hun eigen liefdesnestje cadeau te doen?
Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.quote:Op maandag 10 december 2007 11:54 schreef Copycat het volgende:
Dank voor het openen.
Yepz. De aflevering van Jensen is in de doofpot gegaan en aan het agressieve onder de deken gedrag van Brian wordt geen enkele ruchtbaarheid gegeven. De kijker zou toch eens de ware aard van deze creep ontdekken.quote:Op maandag 10 december 2007 12:00 schreef blomst het volgende:
En de minder leuke beelden laten ze gewoon achterwege.
Zowel Huub als Jaap hebben het van het weekend weer ingesproken op het antwoordapparaat. We houden hoopquote:Op maandag 10 december 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de uitzending van Jensen in dat hok.
Allemaal ingefluisterd door het hokjequote:Op maandag 10 december 2007 12:07 schreef riri het volgende:
Ik vertrouw Selene niet....heb het idee dat ze wil dat Brian en Amanda winnen en zorgt ervoor door Lieke voortdurend te bewerken dat ze van Huub wegdrijft....
Elk iets wat Lieke uitspreekt vóór Jaap en Huub smoort Selene meteen en praat dan positief over Brian en Amanda.
Huub zorgt met het uitschelden richting Lieke dat ze alleen maar meer afstand gaat nemen....ik hoop dat Huub zijn vader Huub op zijn jaardag eens goed aanspreekt op zijn destructiegedrag....Huub maakt op deze manier dat hij nooit een winnaar zal worden
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
Ik denk eerder dat Jaap opdracht krijgt wie hij moet kiezen van "achter"quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Ik denk dat Jaap binnenkort moet kiezen tussen Huub en Lieke. Lieke wil niet meer met Huub het spel spelen maar wel met Jaap. (ze kan zijn kop niet meer zien want dan wordt ze misselijk)
Dat denk ik ook. En ik zou niet gek opkijken als hij voor Lieke kiestquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
Moet ze lekker naar huis gaanquote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.
Zou ze zwanger zijn? (kindje Ridge...?)quote:Op maandag 10 december 2007 12:11 schreef Katewalker het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk het ook. Jaap 'kiest' dan voor Lieke, waarna Huub het huis uit wordt gebonjourd bij de volgende ontslagronde.
Dan 'kiest' Lieke voor Brian en Amanda: Jaap weg. Vervolgens Lieke weg en Amanda gunt Brian de overwinning want dat is ook haar overwinning. En alvorens er ook maar een Swarovski steentje op de gevel van de villa prijkt, is de hele Kubatz Clan al in de villa getrokken.
Het zou me eerder verbazen als het anders zou lopen...quote:Op maandag 10 december 2007 12:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dit zou zomaar het scenario kunnen zijn ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |