Nee, ik ben aan het schoppen daar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:58 schreef k_i_m het volgende:
Heb jij gepost?
ik heb al meer dan vijf jaar een rosbief, maar die's niet van mij zelfquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht trouwens altijd dat jij een rosbief had en geen pastrami, Adelante.
Deze is prettig gestoord. Niet op d'r bekkie gevallen. Echt een Haagse laten we maar zeggen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Of op dinsdagmiddag.
Zeg A, ik heb ooit een tijdje geneukt met een Ecuadoriaanse Sylvana. Compleet gestoord dat mens. Hoe is de jouwe?
Wie? En waar moeten we haar van kennen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef Adelante het volgende:
Bracha Semeijns de Vries van Doesburghen ze komt uit enschede
Een prettig gestoorde, dat is op de langere termijn beter dan zo'n compleet gestoorde. Maar 'niet op haar bekkie gevallen' vind ik nou niet direct een positieve kwalificatie voor een vrouw. Dan denk ik altijd: "Die lult te veel."quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Deze is prettig gestoord. Niet op d'r bekkie gevallen. Echt een Haagse laten we maar zeggen.
Ja dat zou je denken maar hier komt alleen maar goed gelul uit. Dus niet dat van dingen doen enzo of shoppen. Je weets.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een prettig gestoorde, dat is op de langere termijn beter dan zo'n compleet gestoorde. Maar 'niet op haar bekkie gevallen' vind ik nou niet direct een positieve kwalificatie voor een vrouw. Dan denk ik altijd: "Die lult te veel."
Daar is niks mis mee, Uquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een prettig gestoorde, dat is op de langere termijn beter dan zo'n compleet gestoorde. Maar 'niet op haar bekkie gevallen' vind ik nou niet direct een positieve kwalificatie voor een vrouw. Dan denk ik altijd: "Die lult te veel."
Volgens mij zei je dat ook over dat 'reislustige' type.quote:
Jaloers kreng.quote:
Ik dacht dat je het best leuk vond als ik uren in je oor zat te tetterenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat ook over dat 'reislustige' type.
Waarom ben ik dan ineens jaloers? Ik zou mezelf afmaken als ik zo'n harses hadquote:
quote:Maarten:
- Solliciteerde naar functie van raamkijker cq redacteur
- Ethiek is overrated, in tegenstelling tot spel- en typefouten
- Wil zescijferige aanbieding met Audi S8 (zonder zilveren spiegel, met trekhaak)
- Rasechte Tukker
- 50% Hongaars zigeunerbloed (vandaar de trekhaak)
- Ziet zichzelf als eerste lichting internetgebruikers
- 0,0 procent journalistieke ervaring
- Huidige functie: systeem en netwerkbeheerder
- Organisatie Drome, jarenlang de grootste LAN party van de Benelux
Klopt... Dat was mij ook al opgevallen! Echt heel veel.. Is lachen als je eerst Soldaat van Oranje kijkt, en vervolgens Daan Schuurmans door je beeld ziet rennen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef ElizabethR het volgende:
Die knul lijkt op Rutger Hauer vroeger!!
Maarten:quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Armageddon het volgende:
Helaas geen Hongaar.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1119381.html#more
Drome is dood. We doen nu alleen nog avondjes poker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
En Krea... Zit jij in de organisatie van DROME? Damn! Gaaf!
Toch nog een leven er aan over gehouden merk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Drome is dood. We doen nu alleen nog avondjes poker.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
een spiegelreflex digicam
Opgelost!quote:Dilemma's...
..ik heb nooit meegedaan...alleen compo's georganiseerd enzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef n00cL30n het volgende:
LOLz... Nee, maar ben bijna een keer geweest. Daar baalde ik toen nog van dat ik niet kon.
Je hebt me door!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:03 schreef HeatWave het volgende:
Nee nee, dat zou jij kiezen als fotograaf.
Zoals met al die gadgets, ze zijn zo achterhaald door weer iets nieuws en je kunt moeilijk up to date blijven met die rotzooiquote:Wii : leuk speeltje, blijft het leuk?
Waarom zou je er twee willen???quote:iPod: mooi ding, maar gebruik mijn oude iPod ook niet echt
Kwestie van een grote jaszak, of een tasje om je schouder, staat nog stoer ook!!quote:Digicam, heb een compact cam die ik al te lastig om mee te nemen vind...
Inderdaadquote:Dus :dilemma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |