abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55221975
ff in de plaats van Robina antwoorden...

De Fun is (schat ik) iets groter of in ieder geval overzichtelijker ingericht. Het natte gedeelte in de Fun is veel beter dan in Acanthus (zouden ze eens iets aan moeten doen). Voor de rest is er één groot verschil en dat zijn de 2 discotheken in Acanthus waardoor er een soort splisting ontstaat tussen "oud" en "jong".
Het eten is bij beide goed al heb je bij Acanthus meer kans op een plaats (2 aparte "eetkamers")
Sex is er voldoende tenminste waar je boven ook kijkt er is altijd wel aktie.
pi_55222059
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef mighty_myte het volgende:
@ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.

wat vragen:

wat kost het over het algemeen?
als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
Die prijzen zijn heel normaal voor de betere clubs en persoonlijk vind ik het helemaal niet zo veel geld.
Ga maar eens met z'n tweeen uiteten + naar de sauna + op stap met onbeperkt drinken....

Nee hoor (bijna) niemand loopt er naakt rond, gewoon in lingerie. Je mag zoveel kijken als je maar wilt en vragen of je mee mag doen mag ook altijd. Men zal je altijd netjes laten weten of ze dat wel of niet op prijs stellen.
pi_55224717
Alles kan, niets hoeft.

Meestal heb ik toch wel een beetje de zenuwen.. en krijg ik amper eten naar binnen. Daarbij komend dat ik altijd rij, dus drinken doe ik ook amper. Sauna maak ik geen gebruik van, het is vaak erg warm in de Fun. Maargoed, het is een leuk avondje stappen, en dat kost dan ¤100,- met z'n 2en.
pi_55233144
oh, die 90 euro is voor 2 pers?
da's goed te doen ja.
wat zit daar allemaal bij inbegrepen? eten en drinken niet neem ik aan?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  donderdag 13 december 2007 @ 07:37:34 #30
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55236125
quote:
Op woensdag 12 december 2007 23:48 schreef mighty_myte het volgende:
oh, die 90 euro is voor 2 pers?
da's goed te doen ja.
wat zit daar allemaal bij inbegrepen? eten en drinken niet neem ik aan?
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_55236137
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef robina het volgende:
je betaalt een lidsmaatschap van 25 euro per jaar, en dan per avond/nacht 90 euro. Er is een groot bord en daar schrijf je je naam op als je wilt blijven slapen. Je moet wel wachten natuurlijk tot zo goed als iedereen weg is, maar dan krijg je een laken mee en kan je op een plaats naar keuze pitten. Sommigen nemen zelfs gewoon slaapzakken mee, en kussens. 's Morgens is er koffie, jus, melk en broodjes/croissantjes met jam. Om 11 uur ofzo moet je pleite zijn... Ideaal voor al je vn ver komt, of wilt drinken 's avonds.
wat grappig
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55244098
Le baron A6 lelystad, A2 brabant en A7 groningen, entree voor stellen GRATIS, 25 euro per stel minimale drankbesteding.
A6 heeft sauna en bubbelbad. A7 alleen sauna , A2 weet ik zo niet wat die hebben.

Let wel: single heren zijn hier toegestaan.
pi_55246028
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef mighty_myte het volgende:
tvp.
mijn vrouwtje en ik willen ook wel eens een parenclub bekijken.
ook wij zijn op zoek naar mensen rond de 25 in omgeving eindhoven.
@ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.

wat vragen:

wat kost het over het algemeen?
als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
Het lijkt best veel geld, maar vergeet niet dat je avond helemaal compleet is, daar zit eten en drinken bij in, gebruik van de natte gedeeltes(douche, sauna, massagetafel, zwembad, bubbelbad).
Je bent voor dat geld dan ook helemaal klaar als stel zijnde, niet per persoon, maar per stel.

Het kost bv 90 euro, dat betekend dus 45 euro per persoon, kan je eten en drinken wat je wil(alleen sommige zware dranken willen nog weleens een extraatje kosten als je daar teveel van neemt).

De meeste hebben een restaurant erbij, buffet of zelfs alla cart, over het algemeen is het prima eten, je moet geen 5 sterren restaurant verwachten, maar het is gewoon prima.

Meestal is er een dresscode, dit houdt in dat je na een bepaalde tijd in lingerie gaat rondhuppelen, dat doet iedereen, dus gek is het al heel snel niet meer.
Echt naakt lopen hoeft eigenlijk nergens, kijken mag, meedoen alleen met toestemming.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_55348891
quote:
Op donderdag 13 december 2007 07:37 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.
daar ook!

oh en verder heb ik nog nooit ergens meegemaakt dat ik/wij bij moest(en) betalen ergens voor (nooit gezien of gehoord ook trouwens dat iemand anders dat moest), niet in de clubs waar wij geweest zijn dus... (of nooit nie asociaal genoeg gedronken...
  dinsdag 18 december 2007 @ 08:32:54 #35
200262 toine999
Je leeft maar 1 keer
pi_55353707
Zondag Oesters eten in de Fun4two. Heb je geen libido verhogende middelen nodig.

http://www.fun4two.nl/fun/oesters.htm

pi_55363720
quote:
Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef robina het volgende:

[..]

daar ook!

oh en verder heb ik nog nooit ergens meegemaakt dat ik/wij bij moest(en) betalen ergens voor (nooit gezien of gehoord ook trouwens dat iemand anders dat moest), niet in de clubs waar wij geweest zijn dus... (of nooit nie asociaal genoeg gedronken...
Ik heb het weleens gezien, maar dat was dan ook aardig wat van erg duur spul, daar werd op ten duur gezegd dat als ze nog meer wilde ze moesten gaan betalen.

Maar je moet heel fiks je best doen om daar te komen, mij is het nog nooit gelukt iig

Je hebt ook clubs die vele malen minder kosten, soms maa 25 euro ofzo, maar dan ben je meestal wel verplicht zoveel aan drank te betalen, hoeveel dat is verschilt van club tot club, maar staat altijd wel op de site van de betreffende club.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_55903201
Woohoo.
Mijn vriendin is (voorzichtig) positief.

Ze had dus eerst het idee dat er alleen maar oude mensen komen die ook allemaal seks met elkaar hebben.
Nu gaat ze binnenkort eens een paar topics van hier doorlezen.

Maar nu heb ik nog wel een vraagje (misschien voorbaring, maar goed ), wat is een geschikte club voor een stel van 23/25 die nog niet eerder hebben geswingd?
Ik denk dat een club waar het niet zo heel druk is en toch redelijk wat jong mensen komen het beste is, maar welke dat is (en op wat voor avond) weet ik echt niet.
pi_55904649
Fun4Two, zaterdagavond. Denk ik verreweg de beste optie.

Je kan me even een mailtje sturen als je wilt.. mordor(@)kabelfoon(.)nl
pi_55918582
Ik zelf vind Le Baron A6 in Lelystad ideaal ( www.parenclublebaron.nl ) , voordeel is:
- lage kosten (gratis entree, 25 euro per stel min. drank besteding, daar kom je ook meestal niet veel boven en in een kroeg ben je vaak zelfs duurder uit)
- je bent niks verplicht, diverse mensen gaan er ook gewoon voor de fun naar toe en hebben er geen sex, zie het als erotisch uitgaan!
- 2 grote ruimtes met bar en dansvloer, 2 verschillende muziekstijlen, live DJ
- sauna en bubbelbad

De club wordt lekker bezocht op de zaterdagavond, het is erg gezellig en de sfeer is gemoedelijk.
Er mogen single mannen naar binnen, maar die zijn (meestal) niet vervelend, lopen meestal gewoon rond te kijken. De kamers zijn afsluitbaar, dus geen ongewenst bezoek, maar open ruimtes zijn er ook als je het leuk vindt kijkers te hebben :-)
Voor beginners een ideale club om eens gewoon te kijken hoe het er aan toegaat, en als je kontakt met andere stellen krijgt kunnen die je helemaal uitleggen hoe het werkt in een club.
En hygiene staat altijd hoog, dus er zijn douches, handdoeken, condooms etc.

Ik heb via de chat van A6 diverse leuke mensen leren kennen en we gaan de 19e met een hele groep naar de kamasutra beurs. :-)
pi_55924716
Ik ben er nog nooit geweest en het trekt me ook helemaal niet, ik doe het liever samen met mijn vriend zonder dat er tig mensen toekijken
pi_55925441
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 18:23 schreef GreatKahn het volgende:
Woohoo.
Mijn vriendin is (voorzichtig) positief.

Ze had dus eerst het idee dat er alleen maar oude mensen komen die ook allemaal seks met elkaar hebben.
Nu gaat ze binnenkort eens een paar topics van hier doorlezen.

Maar nu heb ik nog wel een vraagje (misschien voorbaring, maar goed ), wat is een geschikte club voor een stel van 23/25 die nog niet eerder hebben geswingd?
Ik denk dat een club waar het niet zo heel druk is en toch redelijk wat jong mensen komen het beste is, maar welke dat is (en op wat voor avond) weet ik echt niet.
Als wij jullie wat mogen aanraden dan zouden wij ook zeggen: Fun4Two als eerste keuze voor jullie. Tweede keuze zou zijn de Fata-Morgana.

Dit zijn de beste twee clubs van NL en ondanks dat je in geen enkele club iets 'moet', zou ik toch wel wegblijven bij een club als Le Baron.
In ieder geval voor de eerste keer: hier lopen toch veel meer stellen rond die wat meer 'ervaring' hebben en naar onze ervaring (van enkele jaren) opdringeriger zijn dan in de voornoemde clubs.
Vooral ook een nadeel zou kunnen zijn het feit dat er single mannen rondlopen en die zijn echt maar op 1 ding uit.... en als je vriendin dan toch al enkele bedenkingen heeft, dan zou ik toch echt niet naar een dergelijke club gaan.

Neem haar gewoon lekker mee naar de Fun of Fata en geniet van een avondje eten, drinken, dansen en kletsen met anderen en als het echt bevalt: geniet dan ook lekker van de natte ruimten en wie weet wat nog...

Oh ja, betreffende de avond maakt het niet zo heel veel uit (bij de Fun en Fata). Let alleen even op dat beide clubs op de vrijdag vaak een thema-avond hebben en die wil niet altijd geschikt zijn, bv de sexpert avond, voor de eerste keer.

Veel plezier!
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_55926317
Sony, ik kwam voorheen in Gogo en nu ook elke maand in Le Baron A6 en die opdringerigheid valt echt mee. Ligt ook aan de club waar je komt, de Le Baron A7 is weer anders als de A6.
pi_55926682
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:13 schreef freddievtb het volgende:
Sony, ik kwam voorheen in Gogo en nu ook elke maand in Le Baron A6 en die opdringerigheid valt echt mee. Ligt ook aan de club waar je komt, de Le Baron A7 is weer anders als de A6.
Wij kwamen vroeger ook regelmatig in de Gogo en zijn er sinds het Le Baron is twee keer geweest (2x aangezien je naar onze mening niet op 1x een mening kunt funderen) en beide keren hadden we meer overlast van single mannen EN stellen, dan de hinder die we in de afgelopen jaren gezamenlijk hebben gehad.

Normaal kan mijn vriendin rustig alleen rondlopen etc, maar nu werd ze echt zowel geestelijk alsook fysiek lastig gevallen en op klachten die ze deponeerde bij het personeel werd alleen maar lacherig gereageerd met: "je moet niet zo zeuren, daar kom je toch voor.."

Nou toen hadden we het dus wel gehad daar! Voor ons nu dus alleen de Fun en Fata!
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_55970574
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Sony het volgende:

[..]

Als wij jullie wat mogen aanraden dan zouden wij ook zeggen: Fun4Two als eerste keuze voor jullie. Tweede keuze zou zijn de Fata-Morgana.

Dit zijn de beste twee clubs van NL en ondanks dat je in geen enkele club iets 'moet', zou ik toch wel wegblijven bij een club als Le Baron.
In ieder geval voor de eerste keer: hier lopen toch veel meer stellen rond die wat meer 'ervaring' hebben en naar onze ervaring (van enkele jaren) opdringeriger zijn dan in de voornoemde clubs.
Vooral ook een nadeel zou kunnen zijn het feit dat er single mannen rondlopen en die zijn echt maar op 1 ding uit.... en als je vriendin dan toch al enkele bedenkingen heeft, dan zou ik toch echt niet naar een dergelijke club gaan.

Neem haar gewoon lekker mee naar de Fun of Fata en geniet van een avondje eten, drinken, dansen en kletsen met anderen en als het echt bevalt: geniet dan ook lekker van de natte ruimten en wie weet wat nog...

Oh ja, betreffende de avond maakt het niet zo heel veel uit (bij de Fun en Fata). Let alleen even op dat beide clubs op de vrijdag vaak een thema-avond hebben en die wil niet altijd geschikt zijn, bv de sexpert avond, voor de eerste keer.

Veel plezier!
Wat is het verschil tussen de Fun en de Fata?
Ik denk dat het sowieso nog wel een tijdje duurt voordat we er heen gaan, maar alle info is nu welkom.
pi_55973750
Wij horen de laatste tijd dat de fun toch een deurbeleid heeft.
Dit is eigenlijk best wel jammer,want niemand is perfect.Ok,aan de ene kant begrijpelijk,aan de andere kant niet,want ook mensen die niet in het plaatje van de fun passen kunnen erg leuk en gezellig zijn.

ook is het zo,en dat is ons opgevallen dat het op de ene zaterdag echt een leuk doenerspubliek is en de week daarop een kijkerspubliek.Dit is echt van week tot week verschillend.

Nu hebben wij een andere club gevonden,die niet groot is,maar o zo gezellig.Wel is daar een mannenoverschot,en dat moet je wel leuk vinden.We zijn daar in anderhalve week 3x geweest,inclusief oudejaarsavond.We genieten nu nog na
pi_55992333
Een mannenoverschot lijkt mij niet zo heel prettig, een deurbeleid eigenlijk wel.
pi_56004779
ik ben het absoluut oneens met je Sony!!

Ik kwam vroeger met mijn ex in gogo, jaren lang, en sinds een half jaar nu in de Le Baron A6 in Lelystad , meestal met een dame aan mijn zijde. De club is steeds mooier (er zijn nog een paar verbouwingen geweest, oa bubbelbad en een verhoogd gedeelte achterin, dansvloer en zithoek waar je onder kunt komen).
De club wordt steeds drukker en gezelliger en ik hoor alleen maar positieve verhalen, van stellen in de club, op het gastenboek van de website en van stellen op de chatroom van de club.
Ik heb zelf nooit opdringerige mannen of stellen daar meegemaakt en ik ga er 1 a 2x per maand heen.
Volgende week gaan we met zon 20 clubgangers naar de Kamasutrabeurs en daarna lekker naar de A6.
Ik vind dat jij een totaal verkeerd beeld schetst van de A6 in Lelystad! Ik zie steeds meer nieuwe gezichten en mensen die terugkomen. Het is een prima lokatie om lekker erotisch voor weinig geld uit te gaan!
pi_56050656
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 15:02 schreef Corona1972 het volgende:
Wij horen de laatste tijd dat de fun toch een deurbeleid heeft.
Dit is eigenlijk best wel jammer,want niemand is perfect.Ok,aan de ene kant begrijpelijk,aan de andere kant niet,want ook mensen die niet in het plaatje van de fun passen kunnen erg leuk en gezellig zijn.

ook is het zo,en dat is ons opgevallen dat het op de ene zaterdag echt een leuk doenerspubliek is en de week daarop een kijkerspubliek.Dit is echt van week tot week verschillend.

Nu hebben wij een andere club gevonden,die niet groot is,maar o zo gezellig.Wel is daar een mannenoverschot,en dat moet je wel leuk vinden.We zijn daar in anderhalve week 3x geweest,inclusief oudejaarsavond.We genieten nu nog na
Het is maar wat je noemt een deurbeleid: het is bij de Fun zo geregeld dat je lid KUNT worden. De eerste keer dat je komt, kom je binnen als aspirant-lid. Nadien bekijkt men of je het lidmaatschap wordt verleent of niet.

Als je dat een deurbeleid noemt, dan heb je gelijk ja. Het is echter ook zo dat je, in het geval dat het lidmaatschap je niet is verleent, je nog steeds kunt komen! Je betaalt dan alleen een hogere entree.

Wij komen toch regelmatig wel enkele mannen of vrouwen tegen waarvan wij zoiets hebben van 'die zouden we liever niet zien' en zeker niet door een 'normaal/echt' deurbeleid (in de traditionele zin zeg maar) zouden komen.

In elke club waar wij tot dusver zijn geweest verschillen de avonden per keer. Het ligt er bijvoorbeeld ook heel erg aan of het een weekend is dat in een vakantie valt etc etc.
Vandaar dat wij ook altijd zoiets hebben van dat je niet op 1 bezoekje een oordeel kunt vellen.

Een club met veel doeners lijkt ons niet echt geschikt voor een stel dat voor het eerst naar een club gaat. Vooral niet indien de vrouwelijke helft toch nog wel haar bedenkingen heeft. Pas vooral ook op dat je je vriendin niet 'dwingt' of dat ze het 'doet voor jou'. Dat is echt funest voor je relatie en is het niet waard!
pi_56050853
quote:
Op zondag 13 januari 2008 18:48 schreef freddievtb het volgende:
ik ben het absoluut oneens met je Sony!!

Ik kwam vroeger met mijn ex in gogo, jaren lang, en sinds een half jaar nu in de Le Baron A6 in Lelystad , meestal met een dame aan mijn zijde. De club is steeds mooier (er zijn nog een paar verbouwingen geweest, oa bubbelbad en een verhoogd gedeelte achterin, dansvloer en zithoek waar je onder kunt komen).
De club wordt steeds drukker en gezelliger en ik hoor alleen maar positieve verhalen, van stellen in de club, op het gastenboek van de website en van stellen op de chatroom van de club.
Ik heb zelf nooit opdringerige mannen of stellen daar meegemaakt en ik ga er 1 a 2x per maand heen.
Volgende week gaan we met zon 20 clubgangers naar de Kamasutrabeurs en daarna lekker naar de A6.
Ik vind dat jij een totaal verkeerd beeld schetst van de A6 in Lelystad! Ik zie steeds meer nieuwe gezichten en mensen die terugkomen. Het is een prima lokatie om lekker erotisch voor weinig geld uit te gaan!
Uiteraard mag je het oneens zijn met mij, maar dit waren onze ervaringen en die kun jij niet veranderen.
Op basis van die ervaringen en bijvoorbeeld ook het feit dat er amateurprostitutie in de club voorkomt, heeft deze club toch echt wel afgedaan voor ons.

Voor wat betreft het 'mooier' worden van de club kan ik alleen maar zeggen dat dat een heeeeel subjectief iets is! Wat voor de een mooi is, is voor de ander niet mooi.

Wij bijvoorbeeld vonden het zwembad altijd erg aangenaam in de Gogo tijd en vinden het jammer dat deze nu op een dergelijke, naar onze mening dus, lelijke wijze verwijderd is.
Ook als je even goed kijkt, dan zie je dat er erg veel goedkoop materiaal is gebruikt om de club aan te kleden; voor het oppervlakkige beeld lijkt het aardig, maar de kwaliteit is ver te zoeken. Jammer, maar wel waar...

Of ik een verkeerd beeld van de club schets is niet objectief te beoordelen: jij vindt het ene en wij het andere... ik heb hier alleen onze ervaringen neergezet (en als je een beetje zoekt naar ervaringen op het web dan zie je dat deze toch wel erg aansluiten met vele andere reacties over de hele Le Baron 'keten').

Wij wensen je heel veel plezier in de toekomst in Le Baron; het voldoet blijkbaar aan alles wat jij zoekt en wij zoeken gewoon iets anders (in ieder geval een ander publiek dat niet uit is op een 'koopje'...)

Have Fun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')