Tuurlijk is het stoken: ten eerste is het (nog) niet gebeurd, en ten tweede is Selene een "vriendin" van Lieke... uit elkaar of niet maakt dan niet uit, maar rommelen met een ex van een vriendin doe je simpelweg niet, net zoals je niet rommelt met een vriendin van je ex.quote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou dat stoken zijn? Ze zijn toch uit elkaar?
Als Lieke bij zichzelf blijft, doet ze dat wel zo bewust, dat ze eigenlijk vooral "bij Huub blijft". Het zijn zulke stomme adviesjesquote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Lieke belt siska, ze moet bij haar zelf blijven, ze wordt gemanipuleerd en geintimideerd. Ze heeft Selene nu dus ze moet sterk blijven.
En Amanda is oprecht zegt die zus.Krijg je als je alleen de dagverslagen leestquote:Op maandag 10 december 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Lieke belt siska, ze moet bij haar zelf blijven, ze wordt gemanipuleerd en geintimideerd. Ze heeft Selene nu dus ze moet sterk blijven.
Wat een bullshit zeg van Lieke. Ze heeft geen monopolie op Huub.quote:Op maandag 10 december 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar ondanks dat wil Lieke ook niet dat ie met een ander rotzooit.
Tja het zou dan 'dom' stoken zijn van Jaap want daarmee gooit hij dan zijn vriendschap met Huub weg. Bovendien is Selene geen vriendin van Lieke omdat ze geen macht op het spel kan uitoefenen.quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk is het stoken: ten eerste is het (nog) niet gebeurd, en ten tweede is Selene een "vriendin" van Lieke... uit elkaar of niet maakt dan niet uit, maar rommelen met een ex van een vriendin doe je simpelweg niet, net zoals je niet rommelt met een vriendin van je ex.
Ik ben altijd bang dat het naderhand toch weer met Huub uit de hand loopt.... Brian zit gewoon weer te loeren op zo'n kans...quote:Op maandag 10 december 2007 00:04 schreef Ziet het volgende:
ik vind huub en selene nu echt superlollig hoor
jaap ook, want die gaat erbij zitten
ja ze zijn lam, nou en?
quote:Op maandag 10 december 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
L: Hij maakt overal zo'n heisa van.
Daar kan ze volgens haar zus wel verder op bouwen...quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Amanda is oprecht zegt die zus.Krijg je als je alleen de dagverslagen leest
Dat hij het alleen al denkt is te pauperig voor woorden, maar dat hij het ook nog zegt is helemaal triest...quote:Op maandag 10 december 2007 00:09 schreef Prospera het volgende:
Huub: het is fucking mijn huis, Lieke kwam de boel schoonmaken.
Echt ELKE keer als ik vandaag de streams aanzette, was Lieke wel bij iemand aan het zeuren over Huub.quote:
Te erg toch!!quote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ZO, die is lelijkquote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou idd.... dat dacht ik meteen ook.... aandacht te kortquote:Op maandag 10 december 2007 00:10 schreef Kaleddis het volgende:
Niemand die meer wil luisteren, dus nu belt ze haar zus maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |