dronken zijn is gewoon leuk!quote:Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef diedirk het volgende:
Het is gewoon om te kotsen de nuchtere Huub wat een gore asociale egoist.
Alcholist walgelijk.
Wat een mooie tv zeg met zo alcholist in beeld , goed voorbeeld op RTL
klopt.. hij had ook al veel meer gedronken dan hij eigenlijk mocht, zei hij tegen Japiequote:Op maandag 10 december 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt denk op zijn donder van het hokje.Hij zei net al als het je niet bevalt zoek je maar een andere baan.Toen weer telefoon,maar hij nam niet meer op.
quote:
Dank dank dank.quote:
discutabel. huub heeft verschillende versies laten horen: eigen keus en verplicht niet drinken.quote:Op maandag 10 december 2007 00:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ho ho,
Volgens mij heeft Huub geen alcohol verbod van maanden gehad, maar heeft zelf besloten om niet meer te drinken.
Er is dus niemand die zegt dat hij wel/niet MAG drinken zoals jij stelt.
Ik zie het al helemaal voor me, huub wordt straks in zijn onderbroekie van de trap gedonderd door Flens en zijn spullen erachter aan en zij histerisch gillen oprotten zoek maar een andere baan.quote:Op maandag 10 december 2007 00:30 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt denk op zijn donder van het hokje.Hij zei net al als het je niet bevalt zoek je maar een andere baan.Toen weer telefoon,maar hij nam niet meer op.
is echt..quote:Op maandag 10 december 2007 00:31 schreef Sonique het volgende:
Is de scheiding tussen Lieke en Huub nu gescript of niet?
M'n voorgevoel zegt van wel, want denken jullie?
Ik hoorde hem wel laatst zeggen dat de alcoholrestrictie er af was. Hij mag er nu 5.quote:Op maandag 10 december 2007 00:30 schreef agter het volgende:
[..]
Ho ho,
Volgens mij heeft Huub geen alcohol verbod van maanden gehad, maar heeft zelf besloten om niet meer te drinken.
Er is dus niemand die zegt dat hij wel/niet MAG drinken zoals jij stelt.
We moeten iemand hebben om te haten.quote:Op maandag 10 december 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat we er hele topics over vol blijven schrijven...
Geen idee. Jaap ging uit de yacuzzi en gaf nog een sneer naar Selena dat ze niet zo sociaal en politiek correct overkomt als Lieke.quote:Op maandag 10 december 2007 00:30 schreef chufi het volgende:
SL op 1&2 .................waarom?
Vanavond toen Lieke op uitnodiging van Selene de jacuzzi inging met zijn 2en, stond Huub er als de kippen bij, hij ging ook de jacuzzi in. Lieke is daarop eruit gestapt.quote:Op maandag 10 december 2007 00:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
He? Zei hij dat echt?Hij weet toch ook wel dat dat over andere dingen ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |