Juist niet.Volgens mij mocht het niet en deed hij het toch.quote:Op maandag 10 december 2007 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat de FEBO Huub nog effe naar Lieke stuurt .....
Hij gaat ook weer netjes weg. Nadat Lieke zegt ik wil niet praten, laat me met rust.quote:Op maandag 10 december 2007 00:25 schreef schatje het volgende:
Huub, laat Lieke met rust.
Niks alcoholist.. ik ken er velen die op die leeftijd hetzelfde drinkgedrag hebben. Alleen presteren die het niet om even een paar maanden niet te drinken.quote:Op maandag 10 december 2007 00:21 schreef diedirk het volgende:
Alcholist walgelijk.
Wat een mooie tv zeg met zo alcholist in beeld , goed voorbeeld op RTL
Tuurlijk ging het daar over... hoewel er even een oprisping kwam na het "cross the fokking line" incidentquote:Op maandag 10 december 2007 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
Vond het net geweldig om te horen dat Huub sprak over dat er door ZIJN speelstijl 2e kamer vragen gesteld waren....whoeha!
Hij is zo'n keiharde speler, zegt van zichzelf.
Hoe veel zelfoverschatting kun je hebben...
Gingen die 2e kamer vragen en de meeste ophef niet over Natasia en over de aanranding van Lieke?
precies! ik zit hier ook met 1 og dichtgeknepen ze lezen... (2 ogen open zie ik alles dubbelquote:
Waarom zitten Brrrrrrrr en Aman er dan nog in??quote:Op maandag 10 december 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
3
Huub zegt net ook als je als miljonair meer dan 2 weken niet levert, dan word je eruit gewipt.
dat denk ik ook.quote:Op maandag 10 december 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Juist niet.Volgens mij mocht het niet en deed hij het toch.
2 Weken wát niet levert?quote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
Waarom zitten Brrrrrrrr en Aman er dan nog in??
Die wippen?quote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
die moeten wachten tot ze gewonnen hebbenquote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
Die hebben iid al maanden niet geleverd !!quote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
He? Zei hij dat echt?quote:Op maandag 10 december 2007 00:24 schreef agter het volgende:
[..]
Vond het net geweldig om te horen dat Huub sprak over dat er door ZIJN speelstijl 2e kamer vragen gesteld waren....whoeha!
Hij is zo'n keiharde speler, zegt van zichzelf.
Hoe veel zelfoverschatting kun je hebben...
Gingen die 2e kamer vragen en de meeste ophef niet over Natasia en over de aanranding van Lieke?
Oeps, slip of the keyboard, ik zou ook eens op tijd naar bed moeten gaanquote:
Ik ga ook zoquote:Op maandag 10 december 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Reken niet te lang op mij, ik ben vandaag vroeg weg.
Ho ho,quote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
precies! ik zit hier ook met 1 og dichtgeknepen ze lezen... (2 ogen open zie ik alles dubbel)
huub heeft maanden bijna niks gedronken, tis logisch als ie weer mag drinken dat ie daar ff gebruik van maakt
Damn, dan heeft Dennix het lang volgehouden.quote:Op maandag 10 december 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
![]()
3
Huub zegt net ook als je als miljonair meer dan 2 weken niet levert, dan word je eruit gewipt.
Omdat we er hele topics over vol blijven schrijven...quote:Op maandag 10 december 2007 00:27 schreef KimiK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |