PS. koffiemutsen en schoonmakers kunnen niet op het NOB netwerk inloggen!
quote:
op 10-23-1999 om 04:52 PM schreef NOB1 het volgende:
Als ik (kei)harde bewijzen had van Karin's blowjob, was ik nu een rijk m/v.
Uiteraard was dit niet op de stream te zien, aangezien veronica na 31 december in dat geval flinke schadeclaims tegemoet kan zien.
(van Karin c.q. Maurice).
Wat ook niet op de stream te zien/horen is, is dat Martin een notoire racist was/is
en dat hij daarom weggestemd is. (Veronica werd blijkbaar beetje moe van het wegknippen van zijn vele racistische opmerkingen).
Ook hier geldt weer: Voorlopig geen harde bewijzen, maar wel uit zeer betrouwbare bron (collega) vernomen.PS. koffiemutsen en schoonmakers kunnen niet op het NOB netwerk inloggen!
Veronica nodigt die Martin wel regelmatig uit voor de donderdagavond uitzending. Een hekel hebben ze dus niet aan hem.
quote:
NOB1 het volgende:PS. koffiemutsen en schoonmakers kunnen niet op het NOB netwerk inloggen!
waar werk jij dan wel????
wat is jou functie,heb je nog nooit op geantwoord
en inderdaad,als Martin zo'n racist is,waarom is hij dan elke week weer in de studio????
weet je dat soms ook
ik begin toch aan jouw betrouwbaarheid te twijfelen hoor
ik geloof Danny toch 10 keer eerder dan jou
quote:
op 10-23-1999 om 04:58 PM schreef Ronaldsen het volgende:
Veronica nodigt die Martin wel regelmatig uit voor de donderdagavond uitzending. Een hekel hebben ze dus niet aan hem.
Veronica heeft niet echt een gigantische keus uit afgevallen BB-bewoners: Martin & Tara, om precies te zijn, en Tara heeft niet zo'n dringende behoefte aan tv-optredens (denken wij).
De kans dat VOO zich in Martin's karaktertje verdiept, lijkt ons dan ook zeer klein. Racist of niet - ze laten hem toch wel opdraven.
Precies. V controleert en stuurt alles omtrent BB. Als een echte BB. En wij trappen er allemaal in.
quote:
op 10-23-1999 om 09:13 PM schreef Sniper het volgende:
Je moet niet de (smerige) achtergrond van Hummie van den Tonnekreek vergeten.
Haar voorgrond is genoeg om niet aan haar achtergrond te willen denken wat mij betreft.
greetz kruimel
[Dit bericht is gewijzigd door Kruimel (Datum 23 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |