Cool, mag ik haar nummer?quote:Op zondag 9 december 2007 22:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruikt ze liever niet
Slaap lekker Japquote:Op zondag 9 december 2007 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi..voel ik me gelijk al wat minder schuldig![]()
Mensen trust..morgen weer vroeg op![]()
Ik was niet de enigste in de straat .. Die auto is iid als een ping pong bal er doorheen gegleden. Waarborg fonds was toeschietelijk .. Maar ja wel kut. Al een vette kater en dan zie je datquote:Op zondag 9 december 2007 23:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zoals in de filmpjes te zien...als je eenmaal gaat doe je er helemaal niets meer aan..klein beetje schuinte en dat ding blijft glijden. Wel weer schofterig natuurlijk dat men niet even stil staat bij de gevolgen voor geraakte auto's die dat zonder verklaring nooit verzilverd krijgen bij de verzekeringen.
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor.quote:Op zondag 9 december 2007 23:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi..voel ik me gelijk al wat minder schuldig![]()
Mensen trust..morgen weer vroeg op![]()
Ideaal, zekers als je een kater hebt.quote:Op zondag 9 december 2007 23:29 schreef -Blurk- het volgende:
Ja hoor, je hebt alleen kans dat ze niet opneemt, héél veel kans.
Inderdaad!quote:Op zondag 9 december 2007 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ideaal, zekers als je een kater hebt.[ afbeelding ]
Hier niet.quote:
Waar the fuck heb jij uitgehangenquote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zorgen dat die bug bij .83 komt
Lquote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook traag nu, denk dat ik mijn moeie lichaam maar even lekker in een warm badquote:Op zondag 9 december 2007 23:43 schreef Soury het volgende:
Ik heb er ook niet zo'n last van .. Of ben ik ook traag
Kijk eens lief dan.quote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben ook traag nu, denk dat ik mijn moeie lichaam maar even lekker in een warm bad
laat zakken en daarna lekker ga slapen. Tot morgen allemaal en ik ga denk ik een heleboel leuke linkjes plaatsen als het mag van Gert. Zal hem even lief aankijken, misschien helpt dat.
Dát zou inderdaad mooi zijn Leandra.quote:Op zondag 9 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe dat !! En Gert zal ook wel een warm bad voor je zijn morgenquote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ben ook traag nu, denk dat ik mijn moeie lichaam maar even lekker in een warm bad
laat zakken en daarna lekker ga slapen. Tot morgen allemaal en ik ga denk ik een heleboel leuke linkjes plaatsen als het mag van Gert. Zal hem even lief aankijken, misschien helpt dat.
Truste Blurkquote:Op zondag 9 december 2007 23:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doei hè....quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
en dan ga ik denk ik gewoon weer...
quote:Op zondag 9 december 2007 23:49 schreef fashionably_late het volgende:
ik zeg haaaai..
en dan ga ik denk ik gewoon weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |