Geen ideequote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar de titel van dit topic is me nog steeds niet duidelijk, waar gaat het over?
Ik zeg niksquote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
Maar de titel van dit topic is me nog steeds niet duidelijk, waar gaat het over?
Mwah kort verhaal lang gemaakt:quote:Op zondag 9 december 2007 23:02 schreef -Blurk- het volgende:
O, nu snap ik het Jappie, dacht al dat het weer iets vunzigs was, maar vond dat niet echt bij jou passen, en dat klopt dus ook.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mwah kort verhaal lang gemaakt:
Khad nog een leuk fillempje in de mail gekregen van een spiegelgladde weg met allemaal wegslippende en glijdende botsende auto's terwijl ze nog niet eens gas gaven.![]()
Probeer al een half uur het origineel op het net te vinden maar ben er niet in geslaagd.
Aan de andere kant lijken al mijn posts vanaf de start van dit topic op een groot remspoor dus tsja..wie zal het zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Khad nog een leuk fillempje in de mail gekregen van een spiegelgladde weg met allemaal wegslippende en glijdende botsende auto's terwijl ze nog niet eens gas gaven.![]()
Probeer al een half uur het origineel op het net te vinden maar ben er niet in geslaagd.
Deze http://www.youtube.com/watch?v=BM2gLjfE_3Yquote:Op zondag 9 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe..ik ben irl een behoorlijke vuns hoorquote:Op zondag 9 december 2007 23:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, nu snap ik het Jappie, dacht al dat het weer iets vunzigs was, maar vond dat niet echt bij jou passen, en dat klopt dus ook.
Sneu zeg, voor je. Maar de goede intentie was er.quote:Op zondag 9 december 2007 22:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoop gedoe in de familie, afspraak om een paar dagen bij een familielid te gaan logeren die een moeilijke tijd doormaakt, en eenmaal ter plekke wilde ze toch liever alleen zijn , dus onverrichter zake weer naar huis. Wel een beetje vervelend dat ze 200km bij me vandaan woont en ik een week vrij heb genomen voor haar, maar ja, niks aan te doen.
Hij werd weer een beetje boos.quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
GVD ik was boven, was opvouwen.....
Dit is em niet maar het is vergelijkbaar..die andere was vanuit een huis van bovenaf gefilmd..iets mooier totaal overzicht maar verder lijkt ie behoorlijk.quote:Op zondag 9 december 2007 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze http://www.youtube.com/watch?v=BM2gLjfE_3Y
Ja, dat hou ik mezelf ook maar voor, ben nu alleen bekaf,maar goed, heb mijn best gedaan, hoor het wel weer als ze me nodig heeft Gertquote:Op zondag 9 december 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Sneu zeg, voor je. Maar de goede intentie was er.
Laat haar dan maar ff bellen. Ik zou witheet zijnquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat hou ik mezelf ook maar voor, ben nu alleen bekaf,maar goed, heb mijn best gedaan, hoor het wel weer als ze me nodig heeft Gert
Ik heb hemquote:Op zondag 9 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dit is em niet maar het is vergelijkbaar..die andere was vanuit een huis van bovenaf gefilmd..iets mooier totaal overzicht maar verder lijkt ie behoorlijk.![]()
Ja, Mark van Bommel is natuurlijk ook wel een snoepje hè?quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik zit echt te genieten als Mark van Bommel boos is. Gewéldig!
Ja, ben ook niet blij hiermee hoor, maar ja, heb ook wel medelijden met haar.quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat haar dan maar ff bellen. Ik zou witheet zijn
Hahahaha.. Helaas is mijn auto ook es aan gort gereden op 1 januari met ijzel . Dader onbekend.quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem
http://www.youtube.com/watch?v=npTRXr4Sgxg
Heavy shitquote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem
Heftig hoor!quote:Op zondag 9 december 2007 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb hem
Blurkertje is te goed voor deze wereld....quote:Op zondag 9 december 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat haar dan maar ff bellen. Ik zou witheet zijn
Nee hoor, ben best een krengetjequote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurkertje is te goed voor deze wereld....
Zoals in de filmpjes te zien...als je eenmaal gaat doe je er helemaal niets meer aan..klein beetje schuinte en dat ding blijft glijden. Wel weer schofterig natuurlijk dat men niet even stil staat bij de gevolgen voor geraakte auto's die dat zonder verklaring nooit verzilverd krijgen bij de verzekeringen.quote:Op zondag 9 december 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahaha.. Helaas is mijn auto ook es aan gort gereden op 1 januari met ijzel . Dader onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |