Straks is het 'vinden, vastbinden en voederen'quote:Op maandag 10 december 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik héb een man, al tien jaar. Zou het geen cursus 'vinden en houden' kunnen zijn
Ben blij dat mijn beleving van een relatie er niet zo uitziet.quote:Op maandag 10 december 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Straks is het 'vinden, vastbinden en voederen'
Weet alleen dat er daar in Zweden (heb er een tijdje gewerkt) ontzettend veel mooie meiden (kwestei van smaak natuurlijk) rondlopen en dat velen al ontzettend jong een kind hebben (zonder een bijbehorende vent). Of het rendabel is om van bil te gaan......ik zou het niet weten. Stuur een mailtje met die vraag naar de Zweedse ambassade.....quote:Op maandag 10 december 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds die Stunamie zij ze allemaal 2 meter en Zweeds.![]()
Klopt het dat je in Zweden een bonus krijgt voor een derde kind
Het strand wordt tegenwoordig verpest door sporen van Zweedse kinderwagens.
Dan ben ik blij voor jouw partner.quote:Op maandag 10 december 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn beleving van een relatie er niet zo uitziet.
Dat is altijd nog beter dan stuk geëmancipeerd en vol......quote:Op maandag 10 december 2007 02:52 schreef Lobasca het volgende:
Leeg en ongeëmancipeerd
Nah, ik heb niks met vrouwen van 2m+quote:Op maandag 10 december 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet alleen dat er daar in Zweden (heb er een tijdje gewerkt) ontzettend veel mooie meiden (kwestei van smaak natuurlijk) rondlopen en dat velen al ontzettend jong een kind hebben (zonder een bijbehorende vent). Of het rendabel is om van bil te gaan......ik zou het niet weten. Stuur een mailtje met die vraag naar de Zweedse ambassade.....
Zijn we toch ook?quote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het fijnste is gewoon als je ook vrienden bent
Best bijzonder, overigensquote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar werk ik al mee samen, maar er moet ook af en toe gegeild worden.quote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Vreemde gedachte dat je niet én én zou kunnen hebben.quote:Op maandag 10 december 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Daar werk ik al mee samen, maar er moet ook af en toe gegeild worden.
Roemenië, ook wel een land voor jou....Moldavië misschien nog beter. Lekker goedkoop en ook een mooie en leuke bevolking (gemiddeld 1.60 - 1.70 meter denk ik)quote:Op maandag 10 december 2007 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, ik heb niks met vrouwen van 2m+![]()
Het viel mij slechts op dat er ontzettend veel Zweedse stellen met twee kinderen in de pubertijd plus nog een kleuter rondlopen.
quote:Op maandag 10 december 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Vreemde gedachte dat je niet én én zou kunnen hebben.
Dat is een kwestie van keuze en de juiste persoon tegenkomen, toch?quote:Op maandag 10 december 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
Vreemde gedachte dat je niet én én zou kunnen hebben.
Ja klopt, bij ons was het meteen helemaal raak. Maar het is ook wel een kwestie van willen, en er allebei iets voor doen om het plezierig te maken.quote:Op maandag 10 december 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van keuze en de juiste persoon tegenkomen, toch?
Dit is een aanrader:quote:Op maandag 10 december 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Roemenië, ook wel een land voor jou....Moldavië misschien nog beter. Lekker goedkoop en ook een mooie en leuke bevolking (gemiddeld 1.60 - 1.70 meter denk ik)
Heb je het nu over mij?quote:Op maandag 10 december 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja klopt, bij ons was het meteen helemaal raak. Maar het is ook wel een kwestie van willen, en er allebei iets voor doen om het plezierig te maken.
Nee lieverd, ik heb het over goede liefdesrelaasies tussen mannen en vrouwen. Van die dingen die ik jou ook gunquote:
Tja, soms ligt het gecompliceerder.quote:Op maandag 10 december 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
Ja klopt, bij ons was het meteen helemaal raak. Maar het is ook wel een kwestie van willen, en er allebei iets voor doen om het plezierig te maken.
Weinig kans voor d'r. Het is absoluut niet rendabel om in vrouwen van boven de dertig te investeren (aldus Theo Maassen)quote:Op maandag 10 december 2007 03:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik heb het over goede liefdesrelaasies tussen mannen en vrouwen. Van die dingen die ik jou ook gun
Is waarquote:Op maandag 10 december 2007 03:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weinig kans voor d'r. Het is absoluut niet rendabel om in vrouwen van boven de derig te investeren (aldus Theo Maassen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |