abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206867
de bbers krijgen een kat .
Maaurice wil hem niet mee naar huis nemen. Bianca weet zeker dat ze hem mee nee huis neemt misschien kan ze dan toch warmte krijgen.

Bart is tegen dus het gaat niet lukken volgens voo moet het unaniem zijn. Ook Ruud schaart zich ineens achter Bart. Nope deze topic was iets te optimistisch het gaat niet lukken . Misschien toch willem begint te bemiddelen. Maaurice zegt ook nog iets onzinniges. Misschien kunnen wij een fictieve kat voor de BBers bedenken en in deze topic zijn vorderingen verslaan.

Arme Bianca ze krijgt geen kat. Slush.

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_206868
Om deze topic toch maar te vullen en er geen zinloos harde schijfgeweld van te maken.
Stel ik voor een er een katten nominatie topic van te maken. Met als zaterdagse tractatie het poesje van de week. In het eerste geval nomineer ik voor deze week Bart om dat die de kat de kop heeft ingedrukt voordat nog maar een stap in het BB huis gezet had.
In het tweede geval nomineer ik nog even op de valreep Sabine omdat het lekkerste poesje ons voorlopig voorbij gaat.(in het bb huis enaan Bar tdan welteverstaan, ik weet niet waar ze de komende weken allemaal gaat verschijnen. Misschien kunnen we er een goed aanbod doen om eens op dit forum haar gal te spuien of gewoon te zzeggen waar het op staat) daar schijnt ze wel voor te porren te zijn.
Playboy denkt aan twee ton ....... (unidentefied source)maar ik denk niet dat ons Sabientje het daarvoor doet. Nominaties zijn welkom voor volgende week. Het schijnt dat Mona wel eens wat kattig kan gaan worden en dat Karin toch wel haar mondje roert, of is het nou Maurice die haar mondje roert)
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_206869
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, bij die weigering om een kat in huis te halen.
Ze hebben vorige week toch niet voor niets die andere genomineerd om te vertrekken!
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 17:19:00 #4
215 misterDre
Paint it black!
pi_206870
Ze zijn waarschijnlijk bang om na 100 dagen "de kat in de zak te vinden"

Weet gelijk een opvolger voor BB1:

BB2
Als de kat van huis is...
krijg je VILLA MUIS.

pi_206871
Hee hoe weet je dit nu weer??
fake a dream