Mmmm, misschien wel....quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff ter verdediging van mezelf
ik vind lieke ook een takkewijf hoor
maar maybe krijgen nu boosmood ipv zeikmood
maybe leuk
Misschien dat ze tegen Huub wel durft.quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff ter verdediging van mezelf
ik vind lieke ook een takkewijf hoor
maar maybe krijgen nu boosmood ipv zeikmood
maybe leuk
ze heeft er genoeg van maar kan er niet over ophoudenquote:Op zondag 9 december 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Lieke haar nu heel prettig voelt.
Iedereen luisterd naar haar, ze mag steeds het woord doen.
Ze voelt haar helemaal top.
Sorry, die komt er nietquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef yellowfirst het volgende:
Ïk heb het opgebracht om een kleine 10 minuten te luisteren naar Lieke (yess, het is me gelukt), maar waar bijft de humor.........
Lieke heeft geen last van humorquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef yellowfirst het volgende:
Ïk heb het opgebracht om een kleine 10 minuten te luisteren naar Lieke (yess, het is me gelukt), maar waar bijft de humor.........
psychies slopen is ook niet niksquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien dat ze tegen Huub wel durft.
Niet tegen Brian die haar geschopt, geslagen en de extensions uit haar hoofd heeft getrokken.
Ik vind het prima, zolang het maar uit blijft tussen die tweequote:Op zondag 9 december 2007 17:53 schreef Stupidisco het volgende:
en Luc stookt ook nog even flink...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |