Amanda zit te flippen. Er komt zo een band en ik moet m'n haar nog doenquote:Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
Lieke gaat helemaal op in haar nieuwe vriendinnen, en Amanda zit te bedenken wat ze van Brian ook alweer moest zeggen.
quote:
En dat is in dit geval veel leuker om te zien dan dat gezever van beneden...quote:Op zondag 9 december 2007 19:17 schreef riri het volgende:
mannen.....wat zijn het kinderen
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u!quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is vanavond de mannen tegen de vrouwen
quote:Op zondag 9 december 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
persoonlijk vind ik wijven eruit, vrouwen erin.
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u![ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij die weergeven in de COSquote:Op zondag 9 december 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.
En wie zijn er met het spel bezig en krijgen van beidekanten informatie.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook..quote:
Nietes! Dat trekt een man nog geen 3 sec. of bent u een vrouw?quote:Op zondag 9 december 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |