Vakantie is een leuke herinnering en een keer wat anders en van een pc geniet je langer. It's your choicequote:Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef F04 het volgende:
Sinds een tijdje heb ik hier eindelijk een dikke 1000 euro bij elkaar gespaard, alleen ben ik nog niet zeker aan wat ik het zou uitgeven.
Wat ik zou kunnen doen is mijn complete oude Pentium 4 pc upgraden, of ik zou op vakantie naar een ver weg gelegen Aziatisch land willen.
Maar, wat zou jij doen als je ¤1000 te spenderen hebt?
En dat dus..quote:Op zondag 9 december 2007 15:35 schreef Rapaille het volgende:
Waarom wil je je computer upgraden? Zijn er bepaalde dingen die niet werken?
Wauw jij bent grappig, nee echt damnquote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef todaviamoonbathing het volgende:
k zou nem klinf op kavantie gaan, keller met de bus.
Ben gelukkig niet de enige die dit dachtquote:Op zondag 9 december 2007 15:51 schreef GlazenKaak het volgende:
omg wat voor nerd ben je wel niet als je deze keuze alleen al overweegt![]()
Vakantie
Jawel, ik heb zo mijn connecties.quote:Op maandag 10 december 2007 14:21 schreef Double-Helix het volgende:
op vakantie en aan duuzend heb je echt niet genoeg kerel...
me afvragen waar de rest is gebleven mwehehehehequote:[b]Op zondag 9 december 2007 15:07 schreef
Maar, wat zou jij doen als je ¤1000 te spenderen hebt?
hij heeft al een computer en een goede computer kost maar 300 euro ofzo. (tenzij een game nerd pc)quote:Op maandag 10 december 2007 15:11 schreef thedude0 het volgende:
vakantie ben je binnen een korte tijd doorheen, de nieuwe computer kan je nog jaren gaan gebruiken
lijkt me redelijk duidelijk dit
Van een pc heb je langer plezier dan van een vakantiequote:Op zondag 9 december 2007 15:09 schreef Dwan het volgende:
een ervaring is blijvend en na een half jaar is je pc net zo gaar als nu.
ik zou 3 meier in me pc steken en de rest in een aziatisch snoepje, maar ja dat ben ik?
je opent een kut topic, je voegt zelf geen fuck toe terwijl tig mensen reageren en vervolgens kick je het omhoogquote:Op donderdag 20 december 2007 15:48 schreef F04 het volgende:
De keus is moeilijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |