Met 1000 euro heb je dus of een sloeber computer of een sloeber vakantie.quote:Op zondag 9 december 2007 15:15 schreef liefie_ het volgende:
Verkapt ik heb 1000 euro topic
En zo ver kom je daar niet mee qua vakantie vliegen is duur
Iddquote:Op zondag 9 december 2007 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
1000 euro naar azie.. en dan niks eten en niet terug?
Bullshit.quote:Op zondag 9 december 2007 15:20 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Met 1000 euro heb je dus of een sloeber computer of een sloeber vakantie.
Oh, dan zou ik voor Bangkok gaan. Die kindhoertjes zijn goedkoop!quote:Op zondag 9 december 2007 15:22 schreef F04 het volgende:
Ik kan al voor minder dan ¤500 naar Bangkok retour. En kan ik de rest daar spenderen. Maar aan de andere kant denk ik dat ik het misschien beter aan mijn computer kan uitgeven omdat ik hem elkedag minstens 7 uur gebruik.
Dat jij daarvoor naar Thailand wil kan ik begrijpen, maar daarvoor zou ik dat niet doen.quote:Op zondag 9 december 2007 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik voor Bangkok gaan. Die kindhoertjes zijn goedkoop!
Of vlieg naar de VS en koop daar - gezien de gunstige stand van de dollar - het een en ander aan equipment voor je brakke computer. Twee vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 9 december 2007 15:33 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat jij daarvoor naar Thailand wil kan ik begrijpen, maar daarvoor zou ik dat niet doen.
Als ik naar Thailand ga kom ik daar gewoon om uit te rusten en, een beetje de stad verkennen enz...
Voor 1000 euro kan ik wel een mooi LCD schermpje en wat computerstuff kopen.
Ja, maar, zijn sociale leven hangt af van zijn pc! Het is dan cruciaal om te investeren in die equipment.quote:Op zondag 9 december 2007 15:51 schreef GlazenKaak het volgende:
omg wat voor nerd ben je wel niet als je deze keuze alleen al overweegt![]()
Vakantie
Nieuwe auto.quote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef Pascal86 het volgende:
Ik sta voor zo'n zelfde keuze.
Nieuwe auto of auto vakantie naar zweden![]()
deze lijkt me vrij logisch :p het feit dat je aangeeft n nieuwe auto te willen kopen, lijkt me t handig eerst n andere auto te gaan kopen en dan pas de auto-vakantie te doen ( stel je eens voor dat je oude auto je laat staanquote:Op zondag 9 december 2007 16:07 schreef Pascal86 het volgende:
Ik sta voor zo'n zelfde keuze.
Nieuwe auto of auto vakantie naar zweden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |