Ik heb een geweldig bingo-nummer, want alle getallen (behalve de 8 ) komen er in voor.quote:Op zondag 9 december 2007 17:54 schreef Kolomo het volgende:
Precies, dat idee had ik ook al... ik barst dus van de dubbele nummers in mijn telefoon... niet echt eerlijk statistisch gezien. Ik heb in totaal maar vier verschillende, waaronder de 0 en de 6...
Ik vroeg me dus af of ze daar zelf al eens over hadden nagedacht.
Je hebt toch echt al eerder in dit topic gepost...quote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, terug van de verplichtingen en nu weet ik ook gelijk weer waarom ik nooit ging....
En ik zie ineens dat er een titel aan mij gewijd is....![]()
Klopt, maar Glacier had een makkelijk linkje gemaakt, had niet naar de titel gekeken...quote:Op zondag 9 december 2007 20:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je hebt toch echt al eerder in dit topic gepost... [afbeelding]
Wss gaat er vanuit hier 22 dec een aantal mensen...quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Het Plein volgende week/2 weken?
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gaan hier nog mensen naar Het Plein volgende week/2 weken?
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!
FOK! Mascottequote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?
Zou gezellig zijn!quote:Op zondag 9 december 2007 21:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Moet nog even kijken of ik van m'n werk wel mag. Hoop het wel!
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagquote:Op zondag 9 december 2007 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is er al bekend wat jij tijdens SR07 mag gaan doen? Weer productiewerk, of iets anders dit jaar?
We zullen 't niet verder vertellen, Domien!quote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagWeet alleen weer niet of ik het mag zeggen. Productiewerk sowieso!
Wij zijn heel goed in geheimen bewarenquote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al! Sinds vrijdagWeet alleen weer niet of ik het mag zeggen. Productiewerk sowieso!
Rondleiding geven achter de schermen de 22stequote:Op zondag 9 december 2007 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |