abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206839
Bianca kwam net in de woonkamer, om te vertellen dat ze een kat mogen van Veronica. Iedereen is het er in het begin mee eens maar Bart is erg tegen. Willem is dan plotseling ook tegen. Bianca is volgens mij nu naar de dagboek kamer om te vertellen dat het niet door gaat !!
------------------
JC:
Big-Brother nog nooit van gehoord

[Dit bericht is gewijzigd door Flex (Datum 23 Oktober 1999).]

verwijderd door fa......
pi_206840
Ik begrijp niet dat enkele bewoners tegen de komst van een kat zijn. Het is erg gezellig vind ik persoonlijk. Ik heb er namelijk zelf drie. Als ze geen zin hebben in het gezwam van de bewoners kunnen ze de aandacht aan de kat geven. Heb je trouwens ook enig idee waarom Bart tegen was en vervolgens Ruud?
Het voegt toch ook weer wat toe aan het huis?!

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_206841
Wat gebeurt er met de kat na BB?
pi_206842
Leuk idee maar wat gebeurt er dan met die kat na de uitzending? Ik vind het maar zielig voor dat beest, het raakt gewend aan zijn omgeving en de mensen en dan moet het beestje weer ergens anders wennen na BB....
Waarom niet een hamster ofzo of een konijn die zijn ook lief. (Aah waah lieeeef)
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 18:34:00 #5
545 dop
:copyright: dop
pi_206843
waarom geen kat

wat dacht je van de kippen
nu kun je zo de tuin in lopen
met een kat in huis kan je dat wel vergeten
als die naar de kippen wil dan gebeurt dat vanzelf een keer

lekker handig een kat

zelfs de vissen zijn dan niet veilig dan

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_206844
Bart schijnt op een of ander manier niet van katten te houden. en volgens hem trekken katten altijd naar mensen toe die niet van katten houden. En Ruud was niet echt tegen maar Willem. Bianca baalde er in iedergeval best van, ze had graag een kat willen hebben 1 keer raden op wie Bianca stemt over een paar weken!!!
verwijderd door fa......
pi_206845
Ik denk dat bart liever een koe of een schaap heeft ter vervanging van Sabine

pi_206846
Ik las net op de BB-site dat Ruud allergisch is voor katten, dan kan ik het snappen dat ie geen kat in huis wil. Maar Bart vindt het gewoon takkebeesten. Hij vindt zelf dat ie goed met de kippen op kan schieten en de vissen vindt ie ook wel oké.
Mocht er wel een kat in huis komen dan zou de voorwaarde moeten zijn dat inderdaad één persoon die kat mee naar huis neemt, zodat het beestje wel een huis heeft na afloop! Ze wennen tenslotte heus wel snel in een andere omgeving.
Het kan overigens een linke situatie zijn voor de kippen als er een kat in de buurt loopt dus daar zou VOO wel even aan moeten denken.

Ciao
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 23 Oktober 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_206847
Bianca wou de kat wel mee naar huis nemen!!!! De bewoners zouden als er een kat zou komen een kat uit het asiel willen!!
verwijderd door fa......
pi_206848
Wat weet Hummie nou van katten, ze heeft zelf een dikgevoerde hond waar ze zich graag a la Barbara Cartland laat/liet mee fotograferen .
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 19:27:00 #11
1171 deedz
Is it really?
pi_206849
hmmm, Bart heeft na dat laatste poesje waarschijnlijk z'n buik vol van katten...
Humanity has the stars in its future, and that future is too important to be lost under the burden of juvenile folly and ignorant superstition. - Isaac Asimov
pi_206850
wat toevallig allemaal. Ik las vanochtend in "Volkskrant magazine" dat een kat al in Hummie's planning zat. En een zwangere nog wel. Dat had nog een spektakel kunnen worden. Jammer dat Bart zo tegen is. Volgens mij wil ie met dit soort akties zo snel mogelijk het huis uit gestemd worden.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 20:07:00 #13
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_206851
quote:
op 10-23-1999 om 06:35 PM schreef ruby het volgende:
Ik las net op de BB-site dat Ruud allergisch is voor katten, dan kan ik het snappen dat ie geen kat in huis wil. Maar Bart vindt het gewoon takkebeesten. Hij vindt zelf dat ie goed met de kippen op kan schieten

Tja, dat allergische is supervervelend, want ik heb er zelf ook onwijze last van. Ben je op bezoek bij een appetijtelijke jongedame, zit je de rest van de avond te sniezen en te snotteren........

Maar Bart wil gewoon geen kat, omdat een dooie kat sneller opvalt als een dooie kip of vis. Het moge duidelijk zijn dat Bart nu niet meer kan viezelevozelen met Sabine. Het uitdagende is er een beetje af zo voor hem.
Ik vrees dan ook dat hij het nu op een van de kippen heeft voorzien: Hoe vermoord je een kip en eet je hem op zonder dat Veronica of Bianca het doorheeft?

En een kat is wat dat betreft wat moeilijker, krabt ook terug en zo. Bovendien zit er veel minder lekker vlees aan een kat. De kat zou ook nog eens een grote concurrent kunnen zijn bij Bart's jacht op de vissen.

pi_206852
Kennelijk vond Hummie het nu wel de tijd om de therapeutische kat in te zetten. Wat een pech dat Ruud allergisch is, maar ik kan me voorstellen dat het daarmee toch niet doorgaat.

Zie voor het betreffende artikel: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001356.html

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 21:53:00 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_206853
Tja waarom zouden ze een kat toevoegen aan de reeds bestaande dierentuin REEDS ? en welhierom:

- Sabine is het huis uit, die schijt nu tenminste thuis weer in de keuken. (dat is de reden dat domme blondjes één hersencel meer hebben !)

- In de tuin rammelt het van de KIPPEN

- Bart zat ten tijde van de nominatie steeds te VISSEN samen met

- Ruud is een KAMELEON, vriendjes met iedereen.

- Mona mag van Martin Gaus auditie doen voor Dierenmanieren, voor een item dat over de reaktie van SPEENVARKENS gaat als de wegloopt.....

- Ook de reptielen zijn zeer sterk vertegenwoordigd in de GLADDE ADDER Bianca

- Willem is net een LAMA, spuugt op de verkeerde momenten

- Dan schijnt er ook nog een MOER (VROUWTJESKONIJN) aanwezig te zijn die luistert naar de naam Karin. Ze staat ook regelmatig in de stripjes van Toon van Driel, Stamgasten. Quote: O,O,O wat heb ik een hoofdpijn, maar dat is geen reden om het niet te doen.......

- Maurice, is bij tijd en wijle zo geil als een BEER, en verdwijnt dan naar geruchten met mevrouw KONIJN achter een gordijn !!!!

Tja en dan Bart, da's nou die VELDMUIS, die per ongeluk wel eens in het verkeerde holletje terecht komt, maar heb medelij: hij is van slag vanwege de vermissing van

En dan ook nog de VOGELS, die af en toe per parachute uit de lucht komen vallen !

EN DAN MOET ER OOK NOG EEN KAT BIJ ?????

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_206854
Van de BB-site:Muizen in huis
Bianca heeft Big Brother deze week al gevraagd om een kat. De dames hebben namelijk knagende geluiden gehoord onder hun bedden en zijn bang dat er muizen in het huis zijn. Big Brother moest er over nadenken en vandaag krijgt Bianca te horen dat het mag, mits ze met zijn allen beslissen, unaniem graag. Bianca gooit het in de groep: “Willen we een kat?” Mona en Maurice zijn meteen voor het idee te vinden en ook Ruud ziet het wel zitten: “Zo’n kat kunnen we lekker knuffelen. Gezellig.” Willem vindt het ook leuk maar hij is wel allergisch voor katten. “Als ze maar niet in de slaapkamers komen vind ik het best.” Karin vraagt zich af waar het diertje heen moet na Big Brother. Bianca wil het wel in huis nemen. Geen bezwaren verder?

Over en uit
Bart zegt lange tijd niks, maar als hij ziet dat de beslissing zo goed als genomen is moet hij toch van zich laten horen. Hij is tegen.
“Ik vind het takkebeesten, ik vind het niet erg dat er kippen zijn en vissen, maar katten ben ik echt fel op tegen”, zegt hij resoluut.
Maurice: ‘Ja dan is het over en uit.”
Bianca’s gezicht betrekt en ze probeert Bart nog te bepraten. Deze geeft geen duimbreed toe. Er zit niks anders op.
Ruud: “Ja, het zou gezellig zijn geweest maar we moeten het unaniem beslissen. We respecteren Bart zijn mening en we doen het dus niet.”

Vetorecht
Bianca is erg teleurgesteld. “Ik vind het echt jammer. Dat er maar één iemand het tegenhoudt, ik baal hier van. Ik ga iemand niet overhalen, als Sabine er bij was geweest had ze het ook fijn gevonden. Het is wel gemeen van mij om dit te zeggen maar zo is het wel.”
Ruud: “Ja, het moet wel spontaan uit hem komen. Ik ben geen kattenmens, maar ik had het gezellig gevonden. Het is goed dat hij opkomt voor zichzelf, maar je moet ook consessies kunnen doen.”
Bianca: “Ik vind het gewoon een beetje lullig. Ik baal er van dat er blijkbaar een vetorecht is. Hij had er zes anderen blij mee kunnen maken.”

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206855
Een kat???? Die zijn maf!
Heb je wel eens bekeken hoe ze de vissen verzorgen? Die beesten happen voortdurend naar zuurstof. Die kat gaat binnen de kortse keren achter de kutkippen aan en klimt vervolgens over de schutting. Misschien wel slim.....hebben ze met dat krappe weekbudget in ieder geval nog een blikkie Whiskas!
Ik ben zelf een poezengek met drie van die pluizenbollen dus ik hoop dat ze het uit hun hoofd laten! Prrrrrrrrrrrrrr

pi_206856
quote:
op 10-23-1999 om 08:01 PM schreef Sluit het volgende:
wat toevallig allemaal. Ik las vanochtend in "Volkskrant magazine" dat een kat al in Hummie's planning zat. En een zwangere nog wel. Dat had nog een spektakel kunnen worden. Jammer dat Bart zo tegen is. Volgens mij wil ie met dit soort akties zo snel mogelijk het huis uit gestemd worden.

En wedden dat Veronica er niet bij heeft vermeld dat het diertje zwanger is!

Het is overigens wel lullig van Bart om het plan te torpederen. Als hij zo'n last heeft van katten had hij toch ook over een paar dagen om een pitbull kunnen vragen?

pi_206857
kat, hond, geit , paard, ik had hetzelfde gedaan als bart...
ieder idee( goed of niet) van Bianca had ik metersbreed in de weg gezeten!
  zondag 24 oktober 1999 @ 02:33:00 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206858
Waarom mag Bart katten geen kutbeesten vinden? Ik persoonlijk heb het ook niet op die beesten, veel te onbetrouwbaar. En dat Bianca dan gaat lopen leuteren over Veto-recht. HALLO, wat denk je dat unaniem betekent? Nee, dan een hond, alleen jammer dat de tuin niet groot genoeg is.
Life is what you make it.
  zondag 24 oktober 1999 @ 09:24:00 #21
390 Big_D
DutchMagic
pi_206859
quote:
op 10-23-1999 om 06:35 PM schreef Kruimel het volgende:
Ik denk dat bart liever een koe of een schaap heeft ter vervanging van Sabine

He????

Maar hij heeft Mona en Karin toch al????

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
  zondag 24 oktober 1999 @ 21:53:00 #22
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206860
Waarom geven ze Bianca gewoon niet een Furby?

( of is dat te duur?)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_206861
heel sterk!
pi_206862
bart wil gewoon even lekker dwars liggen denk ik
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_206863
Ik hou zelf ook niet van katten, dus kan ik me best voorstellen dat bart dat niet wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')