[Dit bericht is gewijzigd door Flex (Datum 23 Oktober 1999).]
Groetjes
wat dacht je van de kippen
nu kun je zo de tuin in lopen
met een kat in huis kan je dat wel vergeten
als die naar de kippen wil dan gebeurt dat vanzelf een keer
lekker handig een kat
zelfs de vissen zijn dan niet veilig dan
Ciao
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 23 Oktober 1999).]
quote:
op 10-23-1999 om 06:35 PM schreef ruby het volgende:
Ik las net op de BB-site dat Ruud allergisch is voor katten, dan kan ik het snappen dat ie geen kat in huis wil. Maar Bart vindt het gewoon takkebeesten. Hij vindt zelf dat ie goed met de kippen op kan schieten
Tja, dat allergische is supervervelend, want ik heb er zelf ook onwijze last van. Ben je op bezoek bij een appetijtelijke jongedame, zit je de rest van de avond te sniezen en te snotteren........
Maar Bart wil gewoon geen kat, omdat een dooie kat sneller opvalt als een dooie kip of vis. Het moge duidelijk zijn dat Bart nu niet meer kan viezelevozelen met Sabine. Het uitdagende is er een beetje af zo voor hem.
Ik vrees dan ook dat hij het nu op een van de kippen heeft voorzien: Hoe vermoord je een kip en eet je hem op zonder dat Veronica of Bianca het doorheeft?
En een kat is wat dat betreft wat moeilijker, krabt ook terug en zo. Bovendien zit er veel minder lekker vlees aan een kat. De kat zou ook nog eens een grote concurrent kunnen zijn bij Bart's jacht op de vissen.
Zie voor het betreffende artikel: http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001356.html
- Sabine is het huis uit, die schijt nu tenminste thuis weer in de keuken. (dat is de reden dat domme blondjes één hersencel meer hebben !)
- In de tuin rammelt het van de KIPPEN
- Bart zat ten tijde van de nominatie steeds te VISSEN samen met
- Ruud is een KAMELEON, vriendjes met iedereen.
- Mona mag van Martin Gaus auditie doen voor Dierenmanieren, voor een item dat over de reaktie van SPEENVARKENS gaat als de wegloopt.....
- Ook de reptielen zijn zeer sterk vertegenwoordigd in de GLADDE ADDER Bianca
- Willem is net een LAMA, spuugt op de verkeerde momenten
- Dan schijnt er ook nog een MOER (VROUWTJESKONIJN) aanwezig te zijn die luistert naar de naam Karin. Ze staat ook regelmatig in de stripjes van Toon van Driel, Stamgasten. Quote: O,O,O wat heb ik een hoofdpijn, maar dat is geen reden om het niet te doen.......
- Maurice, is bij tijd en wijle zo geil als een BEER, en verdwijnt dan naar geruchten met mevrouw KONIJN achter een gordijn !!!!
Tja en dan Bart, da's nou die VELDMUIS, die per ongeluk wel eens in het verkeerde holletje terecht komt, maar heb medelij: hij is van slag vanwege de vermissing van
En dan ook nog de VOGELS, die af en toe per parachute uit de lucht komen vallen !
EN DAN MOET ER OOK NOG EEN KAT BIJ ?????
Over en uit
Bart zegt lange tijd niks, maar als hij ziet dat de beslissing zo goed als genomen is moet hij toch van zich laten horen. Hij is tegen.
“Ik vind het takkebeesten, ik vind het niet erg dat er kippen zijn en vissen, maar katten ben ik echt fel op tegen”, zegt hij resoluut.
Maurice: ‘Ja dan is het over en uit.”
Bianca’s gezicht betrekt en ze probeert Bart nog te bepraten. Deze geeft geen duimbreed toe. Er zit niks anders op.
Ruud: “Ja, het zou gezellig zijn geweest maar we moeten het unaniem beslissen. We respecteren Bart zijn mening en we doen het dus niet.”
Vetorecht
Bianca is erg teleurgesteld. “Ik vind het echt jammer. Dat er maar één iemand het tegenhoudt, ik baal hier van. Ik ga iemand niet overhalen, als Sabine er bij was geweest had ze het ook fijn gevonden. Het is wel gemeen van mij om dit te zeggen maar zo is het wel.”
Ruud: “Ja, het moet wel spontaan uit hem komen. Ik ben geen kattenmens, maar ik had het gezellig gevonden. Het is goed dat hij opkomt voor zichzelf, maar je moet ook consessies kunnen doen.”
Bianca: “Ik vind het gewoon een beetje lullig. Ik baal er van dat er blijkbaar een vetorecht is. Hij had er zes anderen blij mee kunnen maken.”
quote:
op 10-23-1999 om 08:01 PM schreef Sluit het volgende:
wat toevallig allemaal. Ik las vanochtend in "Volkskrant magazine" dat een kat al in Hummie's planning zat. En een zwangere nog wel. Dat had nog een spektakel kunnen worden. Jammer dat Bart zo tegen is. Volgens mij wil ie met dit soort akties zo snel mogelijk het huis uit gestemd worden.
En wedden dat Veronica er niet bij heeft vermeld dat het diertje zwanger is!
Het is overigens wel lullig van Bart om het plan te torpederen. Als hij zo'n last heeft van katten had hij toch ook over een paar dagen om een pitbull kunnen vragen?
quote:
op 10-23-1999 om 06:35 PM schreef Kruimel het volgende:
Ik denk dat bart liever een koe of een schaap heeft ter vervanging van Sabine
He????
Maar hij heeft Mona en Karin toch al????
( of is dat te duur?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |