quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Taurus geeft wel antwoord.
selene zegt preces wat ik denk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Selene speelt niet zo'n zuiver spelletje....ze probeert Lieke los te weken van Jaap en Huub
discusseren wij hier niet over alles?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als hun het nou zelf ontkennen zoals jij zegt.....wie zij wij dan hier om ons er zo druk over te maken. Ik vraag me dan af , waar bemoeit iedereen zich mee.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh.... als ze niet willen dat wij ons er mee bemoeien........ MOETEN ZE NIET 24 UUR PER DAG MET HUN ASOCIALE KOP OP STREAM WILLEN.
Nee hoor, een ban krijg je niet door dit soort uitspraken, daar zit je voor op FOK. Wat mij blijft verbazen is dat je het gebeuk en systematisch onderdrukken van Amanda blijft verdedigen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Als ik niet uitkijk heb ik zo een ban te pakken met dit soort suggesties. Maar het is volledig in de stijl van het opblazen van veel gouden kooi praktijken en we zitten niet voor niets in dit forum.. Ik juich het toe
Nee hoor je zit hier op FOK en niet op Now live waar je een ban krijgt omdat je, je eigen mening geeft en niet mee lult met de menigte. ik vind dat je het keurig netjes verwoord en ben het nog met je eens ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Als ik niet uitkijk heb ik zo een ban te pakken met dit soort suggesties. Maar het is volledig in de stijl van het opblazen van veel gouden kooi praktijken en we zitten niet voor niets in dit forum.. Ik juich het toe
Selene zegt ook dat Amanda en Brian alleen maar positief over Lieke praten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef miesy het volgende:
[..]
selene zegt preces wat ik denk.
lieke wilt afstand van huub maar toch ook weer niet.
HOEZO verwarrend?
dat kind weet gewoonweg niet wat ze wilt.
[..]
discusseren wij hier niet over alles?
nou dan?
nah, het enige wat je met zo een kromme mening bereikt is dat je veel aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Een ban krijg je hier niet zomaar, iedereen heeft recht op zijn mening, al snap ik van de jouwe geen mallemoer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Goed lezen is het enige antwoord wat ik hier op kwijt kan. Alles valt te relativeren, zo ook het gebeurde wat Brian Amanda heeft 'aangedaan'. Vooraan staat dat Brian een lul is en dat ik niet van agressie houd, speciaal voor jou nog 'n keer in de herhaling, want dat heb ik net in het heetst van de strijd ook keurig verkondigd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, een ban krijg je niet door dit soort uitspraken, daar zit je voor op FOK. Wat mij blijft verbazen is dat je het gebeuk en systematisch onderdrukken van Amanda blijft verdedigen.
Ik dacht dat het uit was??????quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef miesy het volgende:
[..]
selene zegt preces wat ik denk.
lieke wilt afstand van huub maar toch ook weer niet.HOEZO verwarrend?
dat kind weet gewoonweg niet wat ze wilt.
Of een dikke prop maandverbandquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Saskia heeft een piemol?
Cap Salvida
Wat een klasse.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Saskia heeft een piemol?
Cap Salvida
Ja maar ho eens. Zet Amanda niet als slachtoffer neer want dat is ze absoluut niet. Ze heeft vaak genoeg bewezen dat zij uit hetzelfde hout als Brian is gesneden. Ze zegt altijd met trots dat ze op dominante types valt. Feliciteer Amanda maar, die heeft haar hoofdprijs binnen. Alles wat haar hartje begeert.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef miesy het volgende:
[..]
nah, het enige wat je met zo een kromme mening bereikt is dat je veel aandacht krijgt.
velen doen het daar ook om, lekker tegendraads.
in dat geval, gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |