quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Taurus geeft wel antwoord.
selene zegt preces wat ik denk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Selene speelt niet zo'n zuiver spelletje....ze probeert Lieke los te weken van Jaap en Huub
discusseren wij hier niet over alles?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Als hun het nou zelf ontkennen zoals jij zegt.....wie zij wij dan hier om ons er zo druk over te maken. Ik vraag me dan af , waar bemoeit iedereen zich mee.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Euh.... als ze niet willen dat wij ons er mee bemoeien........ MOETEN ZE NIET 24 UUR PER DAG MET HUN ASOCIALE KOP OP STREAM WILLEN.
Nee hoor, een ban krijg je niet door dit soort uitspraken, daar zit je voor op FOK. Wat mij blijft verbazen is dat je het gebeuk en systematisch onderdrukken van Amanda blijft verdedigen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Als ik niet uitkijk heb ik zo een ban te pakken met dit soort suggesties. Maar het is volledig in de stijl van het opblazen van veel gouden kooi praktijken en we zitten niet voor niets in dit forum.. Ik juich het toe
Nee hoor je zit hier op FOK en niet op Now live waar je een ban krijgt omdat je, je eigen mening geeft en niet mee lult met de menigte. ik vind dat je het keurig netjes verwoord en ben het nog met je eens ookquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Als ik niet uitkijk heb ik zo een ban te pakken met dit soort suggesties. Maar het is volledig in de stijl van het opblazen van veel gouden kooi praktijken en we zitten niet voor niets in dit forum.. Ik juich het toe
Selene zegt ook dat Amanda en Brian alleen maar positief over Lieke praten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef miesy het volgende:
[..]
selene zegt preces wat ik denk.
lieke wilt afstand van huub maar toch ook weer niet.
HOEZO verwarrend?
dat kind weet gewoonweg niet wat ze wilt.
[..]
discusseren wij hier niet over alles?
nou dan?
nah, het enige wat je met zo een kromme mening bereikt is dat je veel aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Een ban krijg je hier niet zomaar, iedereen heeft recht op zijn mening, al snap ik van de jouwe geen mallemoer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Wow.![]()
Goed lezen is het enige antwoord wat ik hier op kwijt kan. Alles valt te relativeren, zo ook het gebeurde wat Brian Amanda heeft 'aangedaan'. Vooraan staat dat Brian een lul is en dat ik niet van agressie houd, speciaal voor jou nog 'n keer in de herhaling, want dat heb ik net in het heetst van de strijd ook keurig verkondigd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, een ban krijg je niet door dit soort uitspraken, daar zit je voor op FOK. Wat mij blijft verbazen is dat je het gebeuk en systematisch onderdrukken van Amanda blijft verdedigen.
Ik dacht dat het uit was??????quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:57 schreef miesy het volgende:
[..]
selene zegt preces wat ik denk.
lieke wilt afstand van huub maar toch ook weer niet.HOEZO verwarrend?
dat kind weet gewoonweg niet wat ze wilt.
Of een dikke prop maandverbandquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Saskia heeft een piemol?
Cap Salvida
Wat een klasse.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Saskia heeft een piemol?
Cap Salvida
Ja maar ho eens. Zet Amanda niet als slachtoffer neer want dat is ze absoluut niet. Ze heeft vaak genoeg bewezen dat zij uit hetzelfde hout als Brian is gesneden. Ze zegt altijd met trots dat ze op dominante types valt. Feliciteer Amanda maar, die heeft haar hoofdprijs binnen. Alles wat haar hartje begeert.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef miesy het volgende:
[..]
nah, het enige wat je met zo een kromme mening bereikt is dat je veel aandacht krijgt.
velen doen het daar ook om, lekker tegendraads.
in dat geval, gefeliciteerd!
Thanks, maar ik neem dit wel 'n beetje serieus hoor, ik vind het juist verbazingwekkend dat iedereen mijn woorden zo kan verdraaien dat ik het voor Brian opneem of geweld goedkeur.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:01 schreef miesy het volgende:
[..]
nah, het enige wat je met zo een kromme mening bereikt is dat je veel aandacht krijgt.
velen doen het daar ook om, lekker tegendraads.
in dat geval, gefeliciteerd!
Je bent op de goede weg, dat is zo ongeveer wat ik heb gezegd en aan mij is nu een topic gewijdquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar ho eens. Zet Amanda niet als slachtoffer neer want dat is ze absoluut niet. Ze heeft vaak genoeg bewezen dat zij uit hetzelfde hout als Brian is gesneden. Ze zegt altijd met trots dat ze op dominante types valt. Feliciteer Amanda maar, die heeft haar hoofdprijs binnen. Alles wat haar hartje begeert.
Brian is een creep maar Amanda is geen slachtoffer. Ze verdienen elkaar.
eh?...oh, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Selene zegt ook dat Amanda en Brian alleen maar positief over Lieke praten.
Lieke moet Huub gewoon los laten en het spel gaan spelen met Huub en Jaap.
dat gevoel op een laag pitje.
Je kunt niet de relatie uitmaken en dan je ex verbieden met anderen om te gaan.
Je zegt hier dus eigenlijk dat Brian en Amanda Lieke geestelijk hebben mishandeld?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef coldstar het volgende:
Of je nou verbaal of fysiek mishandeld wordt, het is allemaal hetzelfde. De hele dag voor hoer of tering hoer uitgemaakt worden. Vernederd worden dat je borsten er klein uit zien, is net zo slecht. Geestelijke mishandeling is net zo erg als fysieke mishandeling. Alhoewel je met fysieke mishandeling iemand nog flink terug kan slaan. Met geestelijke mishandeling niet, daar ga je echt aan onder door als je daar niet tegen op gewassen bent.
alweer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het uit was??????
Niet?
Precies, dat is wat ik doe, goed lezen vandaar deze OP en TT.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef Taurus het volgende:
[..]
Goed lezen is het enige antwoord wat ik hier op kwijt kan.
Je moet zoiets vergelijken als....in het begin van de straat heeft hij zijn been gebroken, aan het eind van de straat moet het been erafquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg, dat is zo ongeveer wat ik heb gezegd en aan mij is nu een topic gewijd
verkeerd gequote?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar ho eens. Zet Amanda niet als slachtoffer neer want dat is ze absoluut niet. Ze heeft vaak genoeg bewezen dat zij uit hetzelfde hout als Brian is gesneden. Ze zegt altijd met trots dat ze op dominante types valt. Feliciteer Amanda maar, die heeft haar hoofdprijs binnen. Alles wat haar hartje begeert.
Brian is een creep maar Amanda is geen slachtoffer. Ze verdienen elkaar.
Blijkbaar niet, je verwijt mij van iets waar ik mij niet schuldig aan heb gemaakt (het verdedigen van Brian, dan wel de stelling 'je mag je wijf gewoon afrossen' verdedigen). Kwalijke zaak, zeg ik jequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, dat is wat ik doe, goed lezen vandaar deze OP en TT.![]()
Lieke vindt dat Melisa vaak ziek is en zich niet lekker voelt.
Sorry, ik liet me even gaan qua OP en TT maar de discussie liep nogal hoog op in de vorige COS.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef avonne het volgende:
Wat is de bedoeling van de TT en van de OP?
Heeft het iets met de actuele gebeurtenissen in het huis te maken, of dient het alleen maar om een user te betichten van amoraliteit?
Mag ik iedereen verzoeken de discussie over de relatie van Brian en Amanda te verplaatsen naar het Brian- dan wel Amanda-topic?
Verder is het niet toegestaan users persoonlijk aan te vallen.
Dit is de COS = Commentaren Op Streams.
On topic please.
Maak ervan wat je er van wilt maken.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zegt hier dus eigenlijk dat Brian en Amanda Lieke geestelijk hebben mishandeld?
Kwam er nou iets over op het Plasma,want ze keek er naar en deed er een kussen voorquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat huidskleurige ondergoed is tegenwoordig knap gemaakt.
Inderdaad, maar wat ik nog steeds niet begrijp is dat jij het geweld van Brian tegen Amanda wel mee vindt vallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je bent op de goede weg, dat is zo ongeveer wat ik heb gezegd en aan mij is nu een topic gewijd
Trustquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, tot later!
jij doet alsof het allemaal niets voorsteld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
Thanks, maar ik neem dit wel 'n beetje serieus hoor, ik vind het juist verbazingwekkend dat iedereen mijn woorden zo kan verdraaien dat ik het voor Brian opneem of geweld goedkeur.
Maar nogmaals, het past volledig in de stijl van COS over het algemeen, staat vol met dingen die niet gezegd zijn of die anders geinterpreteerd dienen te worden. En ik begrijp dat zelfs mijn uitspraken al schokkend zijn, ik denk niet dat ik degene ben die van naiviteit, verdraaiing dan wel kromheid te betichten valt.
En de overgevoeligheid heerst. Kan die huispsych niet in haar vrije tijd ook wat bezoekjes brengen op fora gerelateerd aan de gouden kooi? Naar mijn mening hebben streamers daar recht op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me even gaan qua OP en TT maar de discussie liep nogal hoog op in de vorige COS.
Slaap lekker en tot morgen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, tot later!
Dat vind ik dus helemaal niet. Je ziet duidelijk dat er daar wat gebeurt wat niet tof is maar dat achterlijke volk verdient elkaar gewoon. Ze zijn allebei agressief en trash dus ja, laat maar gaan. Blijf vooral bij elkaar zodat mijn broer of zus er niet mee thuiskomt. Zoiets..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je moet zoiets vergelijken als....in het begin van de straat heeft hij zijn been gebroken, aan het eind van de straat moet het been eraf![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
En de overgevoeligheid heerst. Kan die huispsych niet in haar vrije tijd ook wat bezoekjes brengen op fora gerelateerd aan de gouden kooi? Naar mijn mening hebben streamers daar recht op.
Die douche-scene deed mij hooguit denken 'wat 'n eikel, die Brian'. Maar nee, medelijden met Amanda wekt het niet bij me op. Tevens niet het gevoel dat Amanda hier psychische schade aan over zal houden. Die losse tand - of dat direct door Brians toedoen is ontstaan - is mij ontgaan. Al haar extensions zijn verwijderd, niet eruit gerukt, heb ik zelf gezien, door een professionele kapsterquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef miesy het volgende:
[..]
jij doet alsof het allemaal niets voorsteld.
de douche scene, losse tand, bijna al haar extentions eruit gerukt, vind ikzelf allemaal best hefig.
jij niet?
Tot woensdagavond pas, moet een schoonzusje bijstaan, dus even niet in de gelegenheid om hier te komen, dit gaat voor.quote:
okee!....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die douche-scene deed mij hooguit denken 'wat 'n eikel, die Brian'. Maar nee, medelijden met Amanda wekt het niet bij me op. Tevens niet het gevoel dat Amanda hier psychische schade aan over zal houden. Die losse tand - of dat direct door Brians toedoen is ontstaan - is mij ontgaan. Al haar extensions zijn verwijderd, niet eruit gerukt, heb ik zelf gezien, door een professionele kapster
Alle gekheid op een stokje: ik vind het niet erg heftig nee. Ik vind Brian een eikel en simpel, en Amanda vind ik vaak 'n muts en simpel.
Ik besef me overigens dat ik weer offtopic glij, maar dit topic gaat blijkbaar over een uitspraak van mij. Dus ofwel de titel wordt verwijderd/veranderd, of er wordt een ander discussietopic van gemaakt, of het is mij toegestaan te reageren op reageerders op de OP en op mij. - dit vind ik redelijk althansOm nog beleefd te blijven.
wat maakt dat dan uit, als ze daar nou zelf voor kiezen. Dat is precies hetzelfde als de relatie tussen Lieke en Huub. Ik kan er met mijn pet niet bij dat Lieke zich zo laat behandelen door Huub. Toch zoeken ze elkaar iedere keer weer op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus helemaal niet. Je ziet duidelijk dat er daar wat gebeurt wat niet tof is maar dat achterlijke volk verdient elkaar gewoon. Ze zijn allebei agressief en trash dus ja, laat maar gaan. Blijf vooral bij elkaar zodat mijn broer of zus er niet mee thuiskomt. Zoiets..
Laatdunkend, arrogant en onverschillig - meer reactie krijg je nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
En de overgevoeligheid heerst. Kan die huispsych niet in haar vrije tijd ook wat bezoekjes brengen op fora gerelateerd aan de gouden kooi? Naar mijn mening hebben streamers daar recht op.
Ach, je doelt op Anita. Nee dank je, ik doe het met FOKkers die mij op het rechte pad houden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik denk eerder omdat het duidelijk is dat je niet lijkt te kijken naar het programmaquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan jij? Tolerant hoor..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je doelt op Anita. Nee dank je, ik doe het met FOKkers die mij op het rechte pad houden.
verder niets te melden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat ik een andere mening heb dan jij? Tolerant hoor..
Optreden. Maar dan mis je er maar 2.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:30 schreef Ziet het volgende:
hallo allemaal
waar is de rest? ik zie alleen de dames en jaap
Ja het is echt een dolle boelquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Goh gezellig hier!
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die haren van Lieke echt geen verbetering... totaal geen model meer in.
ja en dan graag ook een voor de relatie Huub en lieke.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Copycat het volgende:
Is het niet een beter plan deze discussie naar een 'Is is de relatie tussen Brian en Amanda slecht voor de gezondheid? topic te verhuizen?
Prima idee, allebeiquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
[..]
ja en dan graag ook een voor de relatie Huub en lieke.
Daar heb ik ook wel genoeg van. (ja ik reageer ook maar eigenlijk vind ik het zo irritant)
Ik vond het eergisteren geloof ik met een groene trui aan en een pony wel leuk zittenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee dat dacht ik ook gisteren... ze had toch nieuwe extensions?
ik zie er niks aan
Eensch!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:39 schreef itsme het volgende:
ja en dan graag ook een voor de relatie Huub en lieke.
Daar heb ik ook wel genoeg van. (ja ik reageer ook maar eigenlijk vind ik het zo irritant)
Ze kijken filmquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
halloooooooooooooooooooooooo on topic please
Ik vind het echt mega armoedig, terwijl voorheen haar haar mooi zat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:37 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die haren van Lieke echt geen verbetering... totaal geen model meer in.
ik vind echter dat je elke dag steeds duidelijker ziet dat het een pruik isquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het eerder jammer dat het drama van Amanda niet nog wat meer uitgemolken is. Ze ziet er nog exact hetzelfde uit als eerst: gewoon keurig lang haar.
Ik geloof dat ik de eerste vrouw met mooie extensions nog moet tegenkomen of zo - bij wat ik tot dusver gezien heb, voegen ze helemaal niets toequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het echt mega armoedig, terwijl voorheen haar haar mooi zat.
Ik hoop naar huis.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
waar is Luc dan?
O ja Luc, ik had hem nog niet eens gemistquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:51 schreef avonne het volgende:
waar is Luc dan?
Ze gaat een beetje op Amanda lijken..dat jurkje ook al en maar hijsen aan dat ding.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het echt mega armoedig, terwijl voorheen haar haar mooi zat.
En zo geschiedde, alles om de prinses blij te maken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:55 schreef T-lex het volgende:
Leuke actie weer van Selene...![]()
Amanda gaat naar beneden...ff douche en dan naar bed.
Komt Selene naar beneden en die gaat doodleuk vragen of de tv in de slaapkamer aan mag. Want ze wil liever in bed liggen en tv kijken, dan dat ze boven bij lieke op de bank blijft kijken.
Luc is mee met Brian en Huub...ging met hun mee optreden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Die had een optreden zei hij vanmiddag.
Kweet niet waar.
Jajoh..Amanda wenst ze boven weltruste en vervolgens komt miep er 10 minuten later achteraan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo geschiedde, alles om de prinses blij te maken.
Het verwende loedertje laat iedereen naar haar pijpen dansen.quote:Op zondag 9 december 2007 00:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Jajoh..Amanda wenst ze boven weltruste en vervolgens komt miep er 10 minuten later achteraan.![]()
De hint van Amanda snapte ze ook niet. Die vroeg nog..."waarom ga je niet gewoon boven bij lieke kijken?"
Weten z'n fans het wel dan ? Anders staat ie straks voor een lege zaal ....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: waar is Luc dan?
Kweet niet waar.
Heeft hij wel fans dan?quote:Op zondag 9 december 2007 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Weten z'n fans het wel dan ? Anders staat ie straks voor een lege zaal ....
Goedenavond allen ! Niks gebeurt verder deze avond neem ik aan?
Wil niemand anders hem dan boeken en moet ie op het "succes"van H&B meeliften?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:59 schreef T-lex het volgende:
[..]
Luc is mee met Brian en Huub...ging met hun mee optreden.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Deisyy het volgende:
Amanda tegen Selene; Waarom ga je het niet proberen met Luc?
Selene: Nee dat wil ik niet, ik denk dat Luc te gek op mij is.
Tja , als je je niets verbeeldt, ben je niets (zal ze wel denken).quote:
mijne was eerder...quote:Op zondag 9 december 2007 00:01 schreef Copycat het volgende:
[DGK R&P] Tough love bij beide koppels?
Heel laat. Om half twee hebben ze het laatste optreden in Drachten. Ze zijn dus pas ruim na vieren thuis.quote:Op zondag 9 december 2007 00:14 schreef Ziet het volgende:
hoe laat komen ze thuis eigenlijk?
quote:Op zondag 9 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heel laat. Om half twee hebben ze het laatste optreden in Drachten. Ze zijn dus pas ruim na vieren thuis.
slaap lekker!quote:Op zondag 9 december 2007 00:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
pfff
nou daar ga ik maar niet meer op wachten
truste allemaal
Staat te kwelen bij zijn oma tussen de schuifdeuren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Quote: waar is Luc dan?
Kweet niet waar.
De bewoners zijn zich nog steeds heel goed bewust van de camera's.quote:
het is en blijft toch een gast "speelster".quote:Op zondag 9 december 2007 00:35 schreef riri het volgende:
Selene doet een beetje raar...ze probeert heel erg op lieke in te werken
gelukkig zegt lieke dat ze zelf haar ogen goed openhoudt en laat ze zich niet makkelijk inpalmen door haar....zonet probeerde selene ook weer tussen Jaap en Lieke te stoken en zei ze tegen Lieke dat Brian en Amanda nooit naar over Lieke spreken (streamers weten wel beter)
Ze is bezig Lieke van Huub en Jaap af te weken...wantrouwen te scheppen
mijn idee is dat Lieke heel goed met Jaap overweg kan...als ze één op één met elkaar praten snappen ze elkaar heel goed...heeft met hun intelligentie te maken
Selene is heel raar zo af en toe...ze is heel hard als iemand in haar ogen iets niet goed doet en dan wordt ze heel kil en vals
Ik ga toch maar eens een beetje meer op haar letten,wellicht speelt ze toch meer dan ze doet vermoeden
Zelf is Selene gelukkig niet plakkerigquote:Op zondag 9 december 2007 00:43 schreef kit2u het volgende:
Selene vindt Luc te plakkerig.
Da's nou wat wij hier allemaal vinden. Grote slungelige dweil die de winkel van papa moet overnemen.
lieke is weer aan het zeiken.quote:Op zondag 9 december 2007 00:53 schreef kit2u het volgende:
hier is het weleens drukker geweest.
Toch Kooi moeheid?
Kan de mensen geen ongelijk geven.
Hij heeft er ook een voor zijn vriend Huub gemaakt.quote:Op zondag 9 december 2007 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap heeft een porno map gemaaktVoor de zekerheid
quote:Op zondag 9 december 2007 01:47 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap is nog een romanticus ook: Zit je in de gevangenis, mooi uitzicht over de haven...........
Hij weet het mooi te brengen....quote:Op zondag 9 december 2007 01:49 schreef Hermann het volgende:
Jaap:Het gevangenis verhaal is een latente wens om niet in de realiteit te bivakkeren.
Die fantasie van hem, prachtig!!quote:Op zondag 9 december 2007 01:54 schreef Hermann het volgende:
Jaap vindt het een sport of een bewijs om belastend materiaal in de loop van de tijd achter de hand te hebben. Ik ga faken en wordt verstoord verklaard en kom in zo'n TBS-kliniek te komen en ga vrouwen domineren. De bewaarsters ga ik in de collecte kijken en ga psychiatriesche patienten doen.
Ik krijg een luilekkerland in de tbs-kliniek, die pillen doe ik in mijn mond en spuug ik in de wc uit.
In ons land ben ik het laagste van het laagste en ben ik intelectueel oppermachtig in de kliniek.
quote:Op zondag 9 december 2007 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
Ik lig in een scheur om Jaap, hij moet DGK winnen!!!!
ik gun het hem wel.quote:Op zondag 9 december 2007 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
Ik lig in een scheur om Jaap, hij moet DGK winnen!!!!
Ik denk als het erop neer komt om te winnen dat hij niet een goeie gast is. Dan word iedereen gemeen.quote:Op zondag 9 december 2007 02:01 schreef miesy het volgende:
[..]
ik gun het hem wel.
en mocht het zo zijn dan wet ik zeker dat huub en lieke het hem ook gunnen.
het is gewoon een goeie gast. raar, maar goed.
Vind nog steeds dat Huub in het begin de meest spraakmakende acties hadquote:Op zondag 9 december 2007 02:01 schreef miesy het volgende:
[..]
ik gun het hem wel.
en mocht het zo zijn dan wet ik zeker dat huub en lieke het hem ook gunnen.
het is gewoon een goeie gast. raar, maar goed.
Dat is zo december 2006......quote:Op zondag 9 december 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar zijn die mooie tijden gebleven dat je aan het begin van een COS kon zien of je iets miste of dat je gewoon verder kon gaan met je eigen leven
zeker weten, maar zonder lieke komt huub ook weer meer tot zijn recht.quote:Op zondag 9 december 2007 02:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat Huub in het begin de meest spraakmakende acties had
Wat mij betreft wint hij het
Maar ze hebben daar bijna allemaal een half miljoen aan boetes uitstaan dus uitendelijk zullen ze wel met lege handen eindigen
Volgens mij maar 1x 1000 Voor wat dat boetesysteem waard isquote:Op zondag 9 december 2007 02:11 schreef miesy het volgende:
[..]
zeker weten, maar zonder lieke komt huub ook weer meer tot zijn recht.
japie had toch maar hoogstens 2 boetes gehad?
quote:Op zondag 9 december 2007 02:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk als het erop neer komt om te winnen dat hij niet een goeie gast is. Dan word iedereen gemeen.
dacht ook dat dat alles was.quote:Op zondag 9 december 2007 02:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1x 1000 Voor wat dat boetesysteem waard is![]()
Ik lig helemaal in een deuk.quote:Op zondag 9 december 2007 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Japio is weer geweldig, hoop dat iemand hier een filmpje van maakt ....
Ik heb zelf een recording meelopen, maar dat is het net niet helemaal.
Wat een onzin kraamt Jaap uit, geweldig.
quote:Op zondag 9 december 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
And the winner is Gig Gangel.
Ze is een vintage model uit 1980. Jaap wil graag weten hoe ze er nu uit ziet en zou graag willen
dat ze in de kooi langs zou komen...
Lieke en Jaap zorgen tenminste nog voor vermaak.Die andere liggen alweer te slapen.Saaie dozen zijn het.quote:Op zondag 9 december 2007 02:33 schreef Lady-night het volgende:
JAAP MOET WINNEN, HIJ ZORGT DAT WIJ HIER NIET VOOR JAN DOEDEL ZITTEN....
heb mijn dosis humor weer gehad voor vanavond...lol!!quote:Op zondag 9 december 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Daar kan je wel toet toet mee doen ja
Miss toet toet Gigantische hangelquote:Op zondag 9 december 2007 02:42 schreef Kaleddis het volgende:
And the winner is Gig Gangel.
Ze is een vintage model uit 1980. Jaap wil graag weten hoe ze er nu uit ziet en zou graag willen
dat ze in de kooi langs zou komen...
Doewiequote:Op zondag 9 december 2007 02:54 schreef miesy het volgende:
[..]
heb mijn dosis humor weer gehad voor vanavond...lol!!
toedeloe![]()
Da's wel laatquote:Op zondag 9 december 2007 02:58 schreef miesy het volgende:
[..]
om een uurtje of 4 zijn ze weer terug.
Slaap zequote:Op zondag 9 december 2007 03:08 schreef Ziet het volgende:
ze gaan samen slapen![]()
ik ook nu (echt)
truste!
Zat er ook net aan te denken. Amanda ging om een uurtje of 23.30 alweer d'r mandje in. Ondertussen beetje slap ouwehoeren en een beetje film kijken (maar die begreep ze niet dus ging ze maar slapen).quote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke en Jaap zorgen tenminste nog voor vermaak.Die andere liggen alweer te slapen.Saaie dozen zijn het.
Ja, waren trouwens leuke streams de laatste twee uur. Met dank aan Lieke en Jaap.quote:Op zondag 9 december 2007 03:12 schreef markisboer het volgende:
gaat slieko nu bij jaap slapen ?
amanda hoeft alleen maar sex te hebben met brian dat weet toch iedereenquote:Op zondag 9 december 2007 03:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat er ook net aan te denken. Amanda ging om een uurtje of 23.30 alweer d'r mandje in. Ondertussen beetje slap ouwehoeren en een beetje film kijken (maar die begreep ze niet dus ging ze maar slapen).
Die muts zou ook eens wat moeten gaan doen voor d'r verblijf in de kooi
Lieke gaat bij Jaap slapenquote:Op zondag 9 december 2007 03:12 schreef markisboer het volgende:
gaat slieko nu bij jaap slapen ?
Wat me opviel is dat Lieke goed kan opschieten met Japio en Japio ook met haar. Zij liet Japio praten en Japio gaf haar ruimte om te praten.quote:Op zondag 9 december 2007 03:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, waren trouwens leuke streams de laatste twee uur. Met dank aan Lieke en Jaap.
Sex is wat je samen doet; Amanda heeft geen sex, ze wordt geneuktquote:Op zondag 9 december 2007 03:15 schreef markisboer het volgende:
[..]
amanda hoeft alleen maar sex te hebben met brian dat weet toch iedereen
Mee eens, bij Huub krijgt ze die ruimte jammer genoeg niet.quote:Op zondag 9 december 2007 03:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat Lieke goed kan opschieten met Japio en Japio ook met haar.
Zij liet Japio praten en Japio gaf haar ruimte om te praten.
Japio noemde twee zaken over Brian :quote:Op zondag 9 december 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
Jaap vertelt dat hij zelfs op de basisschool is vertelt dat hij speciaal onderwijs moest hebben.
Dat wilde hij niet.
Jaap verteld over dingen die Brian hem hebben geflikt.
Dat kan hij hem niet vergeven.
[ afbeelding ]
Het auto-incident. Huub was er ook erg pissig over. Jaap wil het niet onstream vertellen, maar Brian probeerde ze iets in de schoenen te schuiven. Was erg vaag in ieder geval.quote:Op zondag 9 december 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio noemde twee zaken over Brian :
- het adres/postcode roepen van Cora
- iets waar ook Huub erg kwaad op was
Weet jij wat dat tweede punt was ?
Het wegstemmen door Brian terwijl Jaap een deal met hem had.quote:Op zondag 9 december 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio noemde twee zaken over Brian :
- het adres/postcode roepen van Cora
- iets waar ook Huub erg kwaad op was
Weet jij wat dat tweede punt was ?
Ja, hij noemde dat voorval auto-incident. Maar ik weet niet wat dat is. Ik denk, maar weet niet zeker, dat het de dag is geweest dat ze met z'n allen naar die schoonheidssalon zijn geweest. Daar is in ieder geval iets voorgevallen.quote:Op zondag 9 december 2007 03:34 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het auto-incident. Huub was er ook erg pissig over. Jaap wil het niet onstream vertellen, maar Brian probeerde ze iets in de schoenen te schuiven. Was erg vaag in ieder geval.
Dat noemde hij ook, maar ik doelde op het auto-incident.quote:Op zondag 9 december 2007 03:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wegstemmen door Brian terwijl Jaap een deal met hem had.
Jaap noemde duidelijk de stemmingsronde waar Brian hem er uitstemde.quote:Op zondag 9 december 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, hij noemde dat voorval auto-incident. Maar ik weet niet wat dat is. Ik denk, maar weet niet zeker, dat het de dag is geweest dat ze met z'n allen naar die schoonheidssalon zijn geweest. Daar is in ieder geval iets voorgevallen.
Wat een grote kolder dat iemand met zo'n wanstaltig lijf zich kritisch durft op te stellen tov het lijf van een anderquote:Op zondag 9 december 2007 02:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ook afgekeurd. "Ik kan op deze foto de hangfactor niet goed beoordelen"
[ afbeelding ]
Het was een en al kolder. Prima geacteerde kolder zelfs. Japio was weer eens ouderwets geinig bezig.quote:Op zondag 9 december 2007 03:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een grote kolder dat iemand met zo'n wanstaltig lijf zich kritisch durft op te stellen tov het lijf van een ander
Alsof iemand met overgewicht geen fantasieën mag hebbenquote:Op zondag 9 december 2007 03:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een grote kolder dat iemand met zo'n wanstaltig lijf zich kritisch durft op te stellen tov het lijf van een ander
Mag maar ik zou ze in zijn plaats niet uitspreken als ik er zelf zo uit zagquote:Op zondag 9 december 2007 03:48 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alsof iemand met overgewicht geen fantasieën mag hebben
Heerlijke streams om 4 uur...quote:Op zondag 9 december 2007 03:52 schreef agter het volgende:
Goh, die 2 vullen elkaar best goed aan...idioot goed zelfs. Goede gesprekken, veel humor, elkaar laten uitpraten, luisteren naar elkaar...valt me echt op.
Neem je die hele act van Japio niet een beetje te serieus ? Japio deed dat iig niet !quote:Op zondag 9 december 2007 03:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:![]()
[..]
Mag maar ik zou ze in zijn plaats niet uitspreken als ik er zelf zo uit zag
En toch zijn er nog steeds mensen die denken dat Eric weggepest isquote:Op zondag 9 december 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio over de stemming waarbij Huub hem erin hield. "Huub wist dat Sylvia weg zou gaan en van Eric was al bekend dat het zou aflopen."
tja, das nog altijd wel een van de taboe-onderwerpen: dikke mensen en sex, of oude mensen en sex. verzin er maar een paar. zo vrijdenkend zijn we nog niet met zijn allen.quote:Op zondag 9 december 2007 03:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:![]()
[..]
Mag maar ik zou ze in zijn plaats niet uitspreken als ik er zelf zo uit zag
Yups, dan kan de dag afgesloten worden met een ruzie om het streamplezier van velen toch nog effe snel te vergallenquote:Op zondag 9 december 2007 03:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over een minuut of tien komen Huub, Brian en Luc weer terug ???
Ja, die illusie wordt zeker vastgehouden. Zeker als je bijvoorbeeld veel naar de knip-en-plan TV shows kijkt, ga je het allemaal geloven.quote:Op zondag 9 december 2007 03:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En toch zijn er nog steeds mensen die denken dat Eric weggepest is
Is er een verschil tussen weggepest worden en een toneelhaak?quote:Op zondag 9 december 2007 03:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En toch zijn er nog steeds mensen die denken dat Eric weggepest is
Eerder gokte ik 'na vieren'. Huub heb ik 'n keer horen roepen "Het kan wel zes uur worden". Het optreden in Drachten begint om 01:30. ....... Half uur optreden, half uur meet-and-greet en dan terugrijden.quote:Op zondag 9 december 2007 03:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Over een minuut of tien komen Huub, Brian en Luc weer terug ???
wat doe jij nou weer hier.quote:Op zondag 9 december 2007 04:01 schreef Edwinuss het volgende:
Die Jaap. Wat een held
Dat is echt te lang, doe er bitdefender.com eerst scannenquote:Op zondag 9 december 2007 04:02 schreef avonne het volgende:
ik mis aardig wat, merk ik.
(Ik ben Hitmanpro aan het draaien en dat duurt nu al 2 uur en 50 minuten
hitmanproquote:Op zondag 9 december 2007 04:02 schreef avonne het volgende:
ik mis aardig wat, merk ik.
(Ik ben Hitmanpro aan het draaien en dat duurt nu al 2 uur en 50 minuten
En ze geloofd het nog steedsquote:Op zondag 9 december 2007 04:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke dacht echt dat Jaap zich had liggen afrukken naast haar ....
En als hij echt gedaan zou hebben, was ik ook niet verbaasd geweest. Bij Japio kun je alles verwachten.quote:Op zondag 9 december 2007 04:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke dacht echt dat Jaap zich had liggen afrukken naast haar ....
quote:Op zondag 9 december 2007 04:11 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap heeft z'n eerste bi-sexuele ervaring al op 8-jarige leeftijd gehad met de concierge van de basisschool.
probleem van hitman pro is: de gebruiker heeft geen invloed op wat er gedelete wordt. hitman pro raast als een trein door je pc en delete alles wat los en vast zit en soms worden daar dingen bij gedelete die helemaal niet de bedoeling zijn.quote:
inderdaadquote:Op zondag 9 december 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een verdachte vlek in z'n bed ......![]()
[ afbeelding ]
Stam + t, basisschool, ring a bell?quote:Op zondag 9 december 2007 04:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ze geloofd geloofthet nog steeds
![]()
Ahhh, gadverdamme, ga naar het toilet en spoel je af !
Nee, daar wacht ik niet echt op. Zolang het bij Lieke en Japio nog leuk is, kijk ik. Maar ga niet wachten op de boys.quote:Op zondag 9 december 2007 04:13 schreef Kaleddis het volgende:
BSOL zit je trouwens klaar voor als de jongens zo terug komen. Amanda d'r pruik zit niet meer op d'r hoofd
Hitmanpro bestaat niet meer, alleen de oude versie draait nog.quote:Op zondag 9 december 2007 04:12 schreef ruba het volgende:
[..]
probleem van hitman pro is: de gebruiker heeft geen invloed op wat er gedelete wordt. hitman pro raast als een trein door je pc en delete alles wat los en vast zit en soms worden daar dingen bij gedelete die helemaal niet de bedoeling zijn.
ik wil altijd graag de regie over mijn eigen pc hebben
niks automatisch deleten want geen programma weet wat goed voor mij is dat moet ik kunnen controleren en kunnen aanpassen.
hitman pro is leuk als je lui en onwetend bent maar het kan dus zaken deleten die je pc juist goed laten lopen.
Lekker stinken, en het beetje haar wat ze heeft ook verstikt...quote:Op zondag 9 december 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, daar wacht ik niet echt op. Zolang het bij Lieke en Japio nog leuk is, kijk ik. Maar ga niet wachten op de boys.
Amanda heeft idd haar pruik niet op, ze moest die afzetten van Brian omdat ze hem al een aantal dagen had opgehouden.
Dat is een zweetvlekquote:Op zondag 9 december 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel een verdachte vlek in z'n bed ......![]()
[ afbeelding ]
Nee, geen schaduw. Een hele heuse echte vlek. Je zag het zojuist weer een keer in beeld.quote:Op zondag 9 december 2007 04:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Is een gevalletje schaduw, en Jaaps deurbel zit ook niet op zn schouders.
nooit meer naar huisquote:Op zondag 9 december 2007 04:20 schreef Guuskeee het volgende:
gvd waar blijven h en b??
Ow, die komen ook nog? Ik dacht die liggen allang te slapen ofzo.quote:Op zondag 9 december 2007 04:20 schreef Guuskeee het volgende:
gvd waar blijven h en b??
En je moet je afvragen of hij wel echt belde. Hij kan met een stalen smoel in de telefoonhoorn praten zonder iemand aan de lijn te hebben .......quote:Op zondag 9 december 2007 04:20 schreef Kaleddis het volgende:
Jaap belt met de regie: Jo, heb je hem ?? Was het echt ??
Was nep volgens mij, hij praatte superhard, en er werd niks weggedraaid.quote:Op zondag 9 december 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je moet je afvragen of hij wel echt belde. Hij kan met een stalen smoel in de telefoonhoorn praten zonder iemand aan de lijn te hebben .......
Die hadden optredens, misschien komt feestneus Luc, ook wel weer terugquote:Op zondag 9 december 2007 04:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ow, die komen ook nog? Ik dacht die liggen allang te slapen ofzo.
quote:Op zondag 9 december 2007 04:23 schreef Prospera het volgende:
Zijn er nog vrouwen online?
Ik wel, maar dan helemaal van mezelf.quote:Op zondag 9 december 2007 04:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraagje: heb jij ook van die lange nagels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |