Euhm, ja dat waren ook de enige twee die ik wel een beetje de moeite waard vond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja en heb je Nikky en Bas niet gezien D_A?
Ik wel. Raffa en Anja.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
SMS'en![]()
Heb ik nog nooit gedaan trouwens
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef Zhenar het volgende:
SMS'en![]()
Heb ik nog nooit gedaan trouwens
En dat noemen we dan de B-keuze?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Cairon het volgende:
is er niet een afvallers eiland ofzo... dat Ernst Paul ineens zijn kop om de deur steekt en met zijn zwoelste radio-stem stelt: "...en voor jullie is er nog een kans om via een achterdeur terug in de expeditie te komen..."
Wat sufquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Together het volgende:
[..]
Klopt, Stefan en Judith zijn niet zingend in beeld geweest.
Ja, zullen we maar niet naar de LIve-showsquote:
Oh ja, ik heb ook ooit nog eens Raffa gesmst!quote:
Komt ook door de opzet van zo'n ronde hoor, straks op tape een heel nummer komt toch beter over lijkt me.quote:
Damn, ik onderschat m'n scherpte. Dank voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Together het volgende:
[..]
Klopt, Stefan en Judith zijn niet zingend in beeld geweest.
Tijdens die hysterische finale?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook ooit nog eens Raffa gesmst!
Terwijl je nu juist de echte kracht van een zanger of zangeres kunt horen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Komt ook door de opzet van zo'n ronde hoor, straks op tape een heel nummer komt toch beter over lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |