He's mine!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Dames, ik wou alleen maar even melden dat jullie maar beter in de Groningse wijk Beijum kunnen gaan wonen met jullie poezen.
Moest vandaag naar de dierenarts (weekenddienst, dubbelduur, maar houden die katten daar rekening mee?) en ontmoette een knappe, lange, donkere en lieve dierenarts. Een Pool (zo zie je maar dat 't niet allemaal loodgieters zijn). Twee jaar in Nederland, dik maar leuk accent.
Ik zag geen ring om enige vinger, dus wie zich aangesproken voelt... Beijum.
Heb net Trees van het balkon gesmetenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Dames, ik wou alleen maar even melden dat jullie maar beter in de Groningse wijk Beijum kunnen gaan wonen met jullie poezen.
Moest vandaag naar de dierenarts (weekenddienst, dubbelduur, maar houden die katten daar rekening mee?) en ontmoette een knappe, lange, donkere en lieve dierenarts. Een Pool (zo zie je maar dat 't niet allemaal loodgieters zijn). Twee jaar in Nederland, dik maar leuk accent.
Ik zag geen ring om enige vinger, dus wie zich aangesproken voelt... Beijum.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net Trees van het balkon gesmeten
Geeft niet hoor daar hebben mannen wel vaker last vanquote:
Ik kan je helaas geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten jullie de waren ook maar niet zo verleidelijk uitstallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor daar hebben mannen wel vaker last van
Is weer eens iets anders dan Ejaculatio Preacox, of hoe dat ook mag heten.quote:
Zag hij er een beetje uit als een Poolse dierenarts die hard in zijn reet geneukt wil worden?quote:
'quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoorde "lange donkere veearts" en ging als een jekkoquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan Ejaculatio Preacox, of hoe dat ook mag heten. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pffffffff, takke op's. Een aanslag op creativiteit....
Misschien heeft NMNS nog ergens een knevel liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen als je beloofd te zullen genieten in stilte..
Ik vraag mij af hoe ze er bij komt dat Pools een leuk accent is.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje uit als een Poolse dierenarts die hard in zijn reet geneukt wil worden?
Wat een leuke smiley, zo'n blozend kerstmannetje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan Ejaculatio Preacox, of hoe dat ook mag heten. [ afbeelding ]
Precies. En Poolse dierenartsen als redders in nood.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik protesteer tegen de OP! Kattenvoer, sla, zalm, melk, chocomel, tartaar, doperwtjes, achterham, kaas, bruine bolletjes, rauwkostsalade, sigaretten en cb
Geld heb ik niet, maar gereedschap geen gebrek......quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft NMNS nog ergens een knevel liggen.
Wat de fuck is een 'jekko'?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hoorde "lange donkere veearts" en ging als een jekko![]()
![]()
Geen zorgen de volgende zal er ongetwijfeld vol mee staanquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik protesteer tegen de OP! Kattenvoer, sla, zalm, melk, chocomel, tartaar, doperwtjes, achterham, kaas, bruine bolletjes, rauwkostsalade, sigaretten en cb
Bij deze meneer beslist wel, ik kon het zelfs niet eens als Pools plaatsen. Dacht aan Iran, met zijn donkere ogen en woeste donkere manen (smelt je al Lobasca).quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze er bij komt dat Pools een leuk accent is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |