Waarom resizen als hij door FOK automatisch verkleind wordtquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:06 schreef MASD het volgende:
klacht: ultra high-res foto's op FOK!
Papierjongenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is paperboy
Nu de foto is verkleind kan ik de adressen niet meer lezenquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Jezus, het is de fucking landmacht niet hiergeduld tijdens oorlog
:! schieten zul je.
En klassieke game.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is paperboy
Wat zit je me posts te verwijderen, piemelquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef Biogarde het volgende:
Foto is verkleind, iedereen weer ontopic.
Klasse knul. Nu weer lief doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:18 schreef RacerDKB het volgende:
![]()
[..]
Wat zit je me posts te verwijderen, piemel
Nu heb je mijn kwaliteitspost over het oplossen van het probleem weggehaald, dus die ga ik nu opnieuw posten, kutmod
een tof spel van vroegerquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is paperboy
Dat jaquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Pak die post op en stop het desnoods zelf in de brievenbussen van de geadresseerden, in plaats van dat je de moeite neemt er een foto van te maken, die op je pc te zetten, die te uploaden, en er dan een topic over te maken.
schaam je diep, schorriemorrie!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is paperboy
Jij bent kortzichtig!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
Pak die post op en stop het desnoods zelf in de brievenbussen van de geadresseerden, in plaats van dat je de moeite neemt er een foto van te maken, die op je pc te zetten, die te uploaden, en er dan een topic over te maken.
2 maanden postbode spelen,jij bent gekquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef imbaman het volgende:
[..]
Jij bent kortzichtig!
Denk je dat iemand als zoiets sporadisch gebeurt gaat lopen mierenneuken?
De moeite voor de foto neem ik voor de TNTpost, klachtenformulier + foto werkt misschien beter.
Dit gebeurt nu al 4 maanden, zo'n drie keer per week.
Ik heb het zo'n 25 a 30 keer gemeldt.
Na twee maanden stop ik toch echt met postbode spelen..
Ik heb het vaak genoeg aangegeven imo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |