abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55126324
Het vorige deeltje is vol. Welkom bij deeltje 45.

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55126384
Wat een randfiguur die date van Kasta. Het slikken dat je date de 1e gelegenheid pas diep in de nacht komt aankakken, hem vervolgens in je bed toelaten en elkaar bij het ontbijt pas een beetje leren kennen. Waar heb je die opgevist dan?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
pi_55126413
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:53 schreef SuperMocio het volgende:
Wat een randfiguur die date van Kasta. Het slikken dat je date de 1e gelegenheid pas diep in de nacht komt aankakken, hem vervolgens in je bed toelaten en elkaar bij het ontbijt pas een beetje leren kennen. Waar heb je die opgevist dan?
Dat noem ik geen date
Dat noem ik nog net geen hoer
pi_55126484
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:53 schreef SuperMocio het volgende:

Kewl....mensen die niet de stereotype paden volgen, maar af durven wijken van wat gebruikelijk is.
  zaterdag 8 december 2007 @ 16:58:32 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55126490
Ik vind het wel een coole date, en bijgevolg dus een coole dame.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55126507
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:58 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kewl....mensen die niet de stereotype paden volgen, maar af durven wijken van wat gebruikelijk is.
Durven afwijken van wat gebruikelijk is kan ook zonder wildvreemde in je bed lijkt me
pi_55126516
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:54 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dat noem ik geen date
Dat noem ik nog net geen hoer
Hoe noem je het dan wel?
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_55126525
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Hoe noem je het dan wel?
Ik heb het nog nooit eerder gehoord dus ik ben nog een beetje te verbijsterd om er een naampje aan te kunnen geven
Ik noem het iig nogal vreemd
pi_55126559
Kewl? Ben je niet goed? Verder ben ik het vandaag met liefie_ eens. Waar moet dat heen?
pi_55126583
Ja hallo, nog steeds single. Uiteraard. Geen dates op de planning voorlopig, daar zal ik over een maand eens na gaan denken.
For great justice!
pi_55126639
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind het wel een coole date, en bijgevolg dus een coole dame.
met een behoorlijke afwijking waarschijnlijk anders ben je niet zo
pi_55126660
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit eerder gehoord dus ik ben nog een beetje te verbijsterd om er een naampje aan te kunnen geven
Ik noem het iig nogal vreemd
Vreemd, maar wel lekker
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_55127058
Is hier een meldingsplicht? Zo ja, *meld*

Ben al een hele tijd weer single en vind het best prima, geen gezeik aan m,n kop, niemand om rekening mee te houden.

Kijk wel een beetje rond wat er te koop is , maar ga me niet haasten en zie wel hoe alles loopt ipv van de frust uit te hangen in de bar.

Na een aantal bloedmooie vriendinnen te hebben gehad waar steeds wel iets mis mee was ga ik voortaan maar voor de "gewone gezonde" hollandse meiden denk ik.

[ Bericht 84% gewijzigd door Feitosa op 08-12-2007 17:27:49 ]
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_55127145
Ook voorlopig geen dates
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_55127155
Haha die date van Kasta Geweldig.. Keer eens wat anders dan dat standaard op pad gaan met zijn tweetjes/filmpje doen thuis .
pi_55127213
Even het verhaal van Kasta quoten voor dit topic:
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:45 schreef kastanova het volgende:
Nou... Dit was toch wel met stip de meest vage 1e date die ik ooit heb gehad...

21:30 zou ik bij haar zijn, werd ik net voor vertrek door een goede vriendin gebeld die me nodig had.
Tja, de date opgebeld, verhaal uitgelegd, ze had er op zich wel begrip voor totdat ik vertelde dat die vriendin op zo'n 3 uur rijden afstand woont .

Anyway, afgesproken dat ik dan maar wat later zou komen, dat zij vast zou gaan slapen en ik haar dan wel wakker zou bellen zodra ik terug was.
Het was echter verdomd leuk en gezellig met de vriendin in kwestie, we waren naar Scheveningen gereden en hadden besloten meerdere ererondjes te doen langs kerstboomverlichting en dat liep dus nogal uit...

Werd ik rond 3:30 dus opgebeld door m'n date met de vraag waar ik in godsnaam bleef .
Tja, vrouwen kunnen dus niet slapen als ze op een date wachten, weet ik dat ook weer...
Toen dus maar naar m'n date teruggereden en daar rond 5:30 aangekomen.

Heb haar 3 kussen gegeven waarop ik zei nu toch echt te willen slapen .
Zij was ook doodmoe, dus trokken we onze kleertjes uit, gingen slapen en hebben elkaar de volgende morgen om 11:30 leren kennen.
Op zich best origineel bij een date, eerst met elkaar slapen en je daarna pas voorstellen.

Anyway, leuke meid, wel behoorlijk zoals ik haar ingeschat had en ze heeft zelfs het squashen deze middag voor me afgezegd !
Komende avond en morgen nog maar even kijken of het ook daadwerkelijk relatiepotentieel heeft .
For great justice!
pi_55127274
Ach, zo vreemd is dat niet. Heb wel vagere dingen meegemaakt.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_55127333
Volgens mij als iemand anders het verhaal had geplaatst, dan werd het afgedaan als een onzin verhaal.
pi_55127366
Kom maar op met die verhalen dan
Dat is wat we nodig hebben in dit topic
pi_55127451
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:31 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij als iemand anders het verhaal had geplaatst, dan werd het afgedaan als een onzin verhaal.
Kwestie van reputatie he.. Wel een creatieve geest als je het zo weet te verzinnen .
pi_55127478
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Durven afwijken van wat gebruikelijk is kan ook zonder wildvreemde in je bed lijkt me

Dat jij het mss leuk vindt om de standaardprocedure te volgen bij dates is prima, maar er zijn ook mensen die het leuk vinden als het van die procedure afwijkt.

Een wildvreemde in bed kan erg grappig zijn, maar blijkbaar sta jij daar niet voor open en ben je dan meteen een hoer....smaken verschillen zullen we maar zeggen.
pi_55127555
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:37 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat jij het mss leuk vindt om de standaardprocedure te volgen bij dates is prima, maar er zijn ook mensen die het leuk vinden als het van die procedure afwijkt.

Een wildvreemde in bed kan erg grappig zijn, maar blijkbaar sta jij daar niet voor open en ben je dan meteen een hoer....smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Jeetje doe maar rustig
Ik zei al je kunt ook van het standaard patroon afwijken zonder meteen een vreemde in je bed te nemen
En ik zei bijna hoer, geen hoer
pi_55127571
quote:

[..]

wat zou je er van vinden als je zusje het deed?
pi_55127603
quote:

[..]

Het was meer het op de 1e date te kakken worden gezet en vervolgens zonder echt kennis gemaakt te hebben die persoon alsnog in je bed te laten slapen wat bij mij nogal raar overkomt. Dat heeft niet zoveel met open staan voor 'alternatieve procedures' te maken.
pi_55127606
Het is ook een beetje gevaarlijk...
Wederom niet iedereen is zo lieflijk als Kasta... Wie weet wat er in je bed ligt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')