abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 16:25:00 #1
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_206792
Dit moet me toch van het hart. Ik vind Ruud zo'n klootzak. Hij stookt bij iedereen, hijdenkt dat hij nu iedereen op zijn hand heeft. Het zal me niets verbazen als hij later helemaal gek wordt, let op: deze man is niet goed wijs
pi_206793
Huh? daar heb ik nog niks van gemerkt!! Leg je stelling even wat uitgebreider uit...
En ik vind ruud helemaal geen tiep om zich arrogant te gaan gedragen!
pi_206794
vreemd ik ben begonnen precies hetzelfde twijfels te hebben, maar over Willem.
"For Allah created the English mad - the maddest of all mankind!"
Rudyard Kipling
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 16:53:00 #4
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_206795
Okee, zal ik doen.

Bijvoorbeeld de kwestie Tara. Hij liep heel sneaky naar de dagboekkamer, hij vertelt daar dat Tara zich erg ongelukkig voelt. Zonder dat ZIJ daar van af weet.
Als ze dit aan Ruud kenbaar maakt (Het is inmiddels dan al bekend) begint hij heel schijnheilig te beweren dat het niet zo bedoeld was.

Ook met Sabine, hij stemde haar weg omdat ze kritiek op het eten had. Later vertelt hij alweer dat dit niet zo bedoeld was. Ja, kom nou... Zo kan hij van alles zeggen, en later beweren dat het niet zo bedoeld was.

Nog een voorbeeld? Voorruit, tegen Maurice vertelt hij dat Bart geen prettig persoon is. Hij zou veel te stoer doen en zichzelf niet zijn. Hij moest zich immers steeds bewijzen. Wanneer Bart te horen kreeg dat hij genomineerd was, sprong Ruud gelijk op en zei dat hij dit beslist niet had verwacht. Sterker nog, hij zei dat dit niet kon want Bart was zichzelf zo gebleven. Hij was zijn maatje. Ach wat zielig Ruud. Maar ga dan niet steeds rare dingen over anderen zeggen, om vervolgens deze desbetreffende personen af te slijmen.

Trouwens, die Ruud is toch helemaal geen interessante persoon. Hij is zo dom. Alleen al die uitspraken van hem. Net Johan Cruijf.

pi_206796
ok, je hebt wel een beetje gelijk, maar ik denk niet dat hij dit met opzet doet, ik bedoel dat hij niet tegen kan als hij geconfronteerd wordt met zijn eigen uitspraken die niet onderbouwd waren. snap je? een beetje warrig geschreven. hij wil graag iedereen te vriend houden, eerder een zwakte van hem dan opzettelijk gestook.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 17:12:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_206797
quote:
op 10-23-1999 om 04:53 PM schreef ShowMaster het volgende:

Trouwens, die Ruud is toch helemaal geen interessante persoon. Hij is zo dom. Alleen al die uitspraken van hem. Net Johan Cruijf.

Ben ik het niet mee eens, om wie moeten we dan lachen en wie kunnen we dan kwoten???

pi_206798
quote:
op 10-23-1999 om 04:53 PM schreef ShowMaster het volgende:
Wanneer Bart te horen kreeg dat hij genomineerd was, sprong Ruud gelijk op en zei dat hij dit beslist niet had verwacht. Sterker nog, hij zei dat dit niet kon want Bart was zichzelf zo gebleven. Hij was zijn maatje. Ach wat zielig Ruud.

Eerst vond Ruud Bart geen prettig persoon dit is echter veranderd in de loop van de weken. Ruud zei dat Bart zo rustig was geworden ze waren nu echt maatjes geworden
(van dat woord maatjes moet ik eigenlijk ook kotsen )

٩๏̯͡๏)۶
pi_206799
quote:
op 10-23-1999 om 04:25 PM schreef ShowMaster het volgende:
Dit moet me toch van het hart. Ik vind Ruud zo'n klootzak. Hij stookt bij iedereen, hijdenkt dat hij nu iedereen op zijn hand heeft. Het zal me niets verbazen als hij later helemaal gek wordt, let op: deze man is niet goed wijs

Hij heeft inderdaad zijn momenten waarin hij dingen zegt die hij later probeerd recht te trekken,en dat is inderdaad wel sneaky

met Bart inderdaad,"het is mijn maatje"

maar jha dat is ruud

waar ik niet goed van word zijn zijn domme opmerkingen en zijn sex-getinte opmerkingen de hele tijd

maar aan de andere kant heeft hij ook wel humor hoor

ik twijfel nog of hij erin of eruit moet:0

Lucky 13
pi_206800
hee esperance had jij een potje franse mosterd voor je staan toen je het signature invulde???

Nu even over de topic: die Ruud is volgens mij zo simpel dat hij helemaal niet door heeft wat hij doet. Hij houdt wel van lijmen (mensen aan elkaar plakken enzo) en neemt niet echt stelling dat is zeker!!

fake a dream
pi_206801
he ?????????????????????????????????????????

doe normaal.

BB
pi_206802
Nee kimmie, lekkere dropjes, uit belgië, maar waarom wil je dat zo graag weten??
pi_206803
btw kimmie, wie is Binaca??
pi_206804
quote:
op 10-23-1999 om 04:41 PM schreef esperance het volgende:
Huh? daar heb ik nog niks van gemerkt!! Leg je stelling even wat uitgebreider uit...
En ik vind ruud helemaal geen tiep om zich arrogant te gaan gedragen!

Mee eens, ik vind Ruud al vanaf het begin te goed voor woorden. Hij is altijd zo aardig, lief, begrijpend en zo'n knuffelige teddybeer ,,

pi_206805
Ruud laat anderen de klappen opvangen, terwijl hijzelf buiten schot blijft.
Met wat gebrabbel over klagen over het eten en later weer een excuus wordt hij weer geaccepteerd en is alles goed.
Andere nomineerders echter krijgen de wind van voren van Sabine (zoals Willem).

Die vent zou onderhandelaar moeten worden.
Mensen naaien en ze nog een goed gevoel geven ook.
Is een achterbakse techniek, maar in zo'n situatie goed te gebruiken. Alleen daarom maakt Ruud een goede kans te winnen.

Willem, Ruud en nu ook weer Bart schijnen goede maatjes te worden/zijn, maar Ruud zal absoluut geen problemen hebben Willem en Bart te offeren als de tijd daar is.

Hij gaat maar al te graag in op de vriendschapsdrang van Bianca en Willem, zodat hij niet genomineerd wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 23 Oktober 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_206806
Ben ontzettend nieuwschierig esperance, daarnaast kan ik ook heel slecht typen hahahaha,
fake a dream
pi_206807
Soms krijg ik het idee dat Ruud de enig in het huis is die oprecht dom is. Hij is af en toe echt geschokt als hij merkt welk effect bepaalde uitspraken hebben. Zoals toen hij in de dagboekkamer Sabine nomineerde (achtelijke reden trouwens, hij had eerder sterkere argumenten genoemd), en hij later ontdaan was dat ze het huis uit moest. Het leek alsof hij zich schuldig voelde en zich niet eerder had gerealiseerd dat een nominatie kan betekenen datiemand moet vertrekken.
pi_206808
quote:
op 10-23-1999 om 07:14 PM schreef Big Mama het volgende:
Soms krijg ik het idee dat Ruud de enig in het huis is die oprecht dom is.

Volgens mij overschat je er een paar.
Wat dacht je van dit groepsportret

Behoeft geen verdere toelichting dacht ik zo

[Dit bericht is gewijzigd door Kruimel (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206809
Je moet gewoon lachen om Ruud niet omdat hij humor heeft, maar omdat hij zo oprecht dom is en domme uitspraken durft te doen waarbij ieder normaal mens eerst over nadenkt ('wacht even: dit is vast een hele domme vraag...'). Maar dan heeft Ruud hem er allang uitgeblaat. Hij heeft toch helemaal geen humor: noem 's een grap! Maar de ergste is nog Karin. Niet alleen qua humor, maar op aller gebied! UIT MET DE GEIT
a very rare snighbone

zaterdag 23 oktober 1999 @ 21:14:00 #19
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_206810
Het leukste is eigenlijk nog wel dat ie iedere keer als ie wat zegt .. dat ie z'n ogen helemaal dicht moet knijpen en het lijkt of ie 't laatste beetje wijsheid uit z'n tenen moet trekken ..

Zijn idee van een diepgaand gesprek ..
Hoewel z'n woorden er nie echt beter van worden ..
Denk dat zelfingenomen Brabo Ruud stemmen gaat krijgen ..

En laat iemand in godsnaam een oud gitaar-stemmertje over die schutting keilen ..

pi_206811
Esperance,

Leuk idee die ondertekening, alleen had het laatste stukje moeten zijn:
"vous pouvez me contacter"
renseignements had je ook fout maar dat zal wel een typfoutje zijn geweest. Ik weet wel dat ik hier niet over mag zeuren!

Luan
pi_206812
Niet alleen Ruud is heel erg dom, maar ook Mona. Feit is inderdaad dat deze mensen (ongewild) de leukste uitspraken doen.
Ik denk overigens dat dat nog wel wat gaat worden tussen die twee. Met voor de afwisseling Willem erbij (ook niet zo'n slimme jongen)
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:04:00 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_206813
Zie ook even de topic: ze mogen een kat van Hummie , om de groepsfoto van commentaar te voorzien !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:08:00 #23
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_206814
Willem geen slimme jongen? Die man is notabene leraar op MBO niveau! Dan heb je toch op zijn minst hoger onderwijs gevolgd.

Kom op zeg, de man is niet dom. Hooguit wat naief. Maar goed, dat vergeven we hem dan maar.

Hij denkt de laatste tijd wel dat ie erg leuk is. Moet ie afleren.

pi_206815
de enige die super-dom is MONA. de rest is gewoon dom, je kan natuurlijk gradaties aanbrengen, maar dom blijven ze allemaal
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:49:00 #25
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_206816
ik heb toch liever dat willem overblijft
Je moet niks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')