Waarom te ver? :Squote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Met veel plezier lees ik elke dag fok! en 4chan .. maar dit gaat te ver ..
[ afbeelding ]
Waar zijn de grenzen ..
topics als deze .. http://img.4chan.org/b/res/47739379.html kunnen gewoon heel serieus genomen worden door sommige naive mensen .. wat vinden jullie hier van ?
volgens mij kan het allebeiquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:13 schreef Bob-B het volgende:
HET IS FORA, NIET FORUMS GOFTEDOMME
TS geeft aan te weten waar dat meisje begraven ligt nog vóór ze echt gevonden word. Het blijkt ook nog te kloppen, kortom TS is de moordenaar en pimpt ermee op 4chan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:36 schreef Rosbief het volgende:
ik snap de OP niet.
en op fok nu ook dusquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:40 schreef MASD het volgende:
[..]
TS geeft aan te weten waar dat meisje begraven ligt nog vóór ze echt gevonden word. Het blijkt ook nog te kloppen, kortom TS is de moordenaar en pimpt ermee op 4chan.
Ja, als de politie/overheid er om vraagt zullen we medewerking verlenen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nee .. komt omdat alles hier gelezen word .. maar als bijvoorbeeld de aivd een post van mij wil gebruiken als bewijs .. mogen jullie die dan zo weggeven als het ware ?
Dat is 2 keer oid. voorgekomen zelfs toch? Hmm, meen zoiets gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als de politie/overheid er om vraagt zullen we medewerking verlenen.
Wat voor nut heeft het om 4chan down te halen? Enig idee hoeveel *chans er zijn? Of dat het eigenlijk zelfs handig is geweest voor de politie dat het gepost is?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dat snap ik dus niet van site`s zoals 4chan .. die server staat in texas .. dat is echt een staat waar vrij weinig mag .. en als je een plaatje upload moet je het via hun server doen dus alles staat op 4chans server ... je zou toch zeggen dat ze allang platgelegd moesten worden ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |