quote:Op maandag 3 maart 2008 12:22 schreef Asgard het volgende:
Die promo ziet er echt goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is er weer!A little bit hateful
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef Ulreazj het volgende:
Op zich zou Atlantis gewoon de Wraith hun ass kun kicken met hun 2schepen met Asgard wapens. Maar ja.
Ja, hoeveel Wraith Hyveships zijn er nou? 32 ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.
*bliep* -warning- universal translator malfunction *bliep*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Opzich als ze atlantis equipen met een aantal van die wapens en wat meer energie hadden, dan konden ze het heelal rulen onder carters strikte regime.
Doe niet zo 24 eeuw. Echte spacevaarders worden gewoon geinjecteerd met translator-microbesquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:06 schreef Pek het volgende:
[..]
*bliep* -warning- universal translator malfunction *bliep*
Heb je haar doos echt gezien? Heb je daar ook foto's van? Post eens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Ep19 was ook wel weer erg vet, alleen tayla heeft een erg schönes doos.... ...
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, hoeveel Wraith Hyveships zijn er nou? 32 ofzo?
Als je nagaat dat ze met 1 schot al een replicator schip slopen, laatstaan wat er met zo'n Hyve gebeurd.
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger isquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Ep19 was ook wel weer erg vet, alleen tayla is een beetje een domme doos.... jammer...
nee hij is al uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Noedie het volgende:
Klopt het trouwens nog steeds dat de SG-1 film over 2 weekjes uitkomt?
iddquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger is![]()
ze heeft beter gespeeld tijd terug.
Nu ben ik Jewel Staite fan
[ afbeelding ]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zooooquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:42 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik vind t echt zo zonde he dat ze al dan niet echt zwanger is![]()
ze heeft beter gespeeld tijd terug.
Nu ben ik Jewel Staite fan
[ afbeelding ]
firefly was het. De hitsige mechanic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef angel008 het volgende:
[..]
ze heeft vroeg ook all zo'n lief meisje gespeelt in een andere serie (naam ontschiet mij even) maar daar was ze ookal zoooo![]()
![]()
maar als ik de promo zie gaat ze nu opeens met rodney ?![]()
wat is er gebeurd met het beauty and the beast verhaal
dat was hem snap nu nog steeds niet waarom daar maar 4 seizoenen van gemaakt zijn (overgens was de film wel heeel gaaf)quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
firefly was het. De hitsige mechanic.
Dan heb jij er 3 meer gezien dan ik. Firefly heeft er maar 1'tjequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
dat was hem snap nu nog steeds niet waarom daar maar 4 seizoenen van gemaakt zijn (overgens was de film wel heeel gaaf)
Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dan heb jij er 3 meer gezien dan ik. Firefly heeft er maar 1'tje
4 seizoenen was Farscape![]()
Oh shit. Ik ben nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |