Doe er maar wat papiergeld bij, komt altijd van pasquote:Op woensdag 12 december 2007 15:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Henk, nog speciale verzoekjes voor je kerstkaart?
moet ik er een paint bij doen?
Zodat je me een massage kon geven jaquote:Op woensdag 12 december 2007 15:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Daarom wou je zo graag dat ik naar je toe kwam he?
Shiatzu?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:59 schreef outsidr het volgende:
Zodat je me een massage kon geven ja
Hotstone en elektro massagequote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Shiatzu?
Hot stone?
4 handed massage? (die gaat moeilijk worden!! ff je zusje om hulp vragen dan!)
ik paint wel een 1300 euro briefjequote:Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Doe er maar wat papiergeld bij, komt altijd van pas
Kleine pauzequote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu alweer klaar met drummen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op woensdag 12 december 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[ afbeelding ]Om het topic bij af te likkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusje!
Het is maar wat je lekker vindt enzoquote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Grootmoeders grotjessoep met broodje kut
vindt je soep neit lekker?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vindt enzo
Wooooooooow. Oh wacht je komt uit katwijk dan maakt het allemaal sense.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Shiatzu?
Hot stone?
4 handed massage? (die gaat moeilijk worden!! ff je zusje om hulp vragen dan!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |