Niks hoogmoedquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoogmoed komt voor de val, in dat geval valt hij een lange weg naar beneden.
dat vraag ik mij ook van hem af, maargoed, ik ben blijkbaar toch minderwaardiger volgens hemquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Niks hoogmoedwie ben jij om over hem te oordelen
.
Wel met Timmert!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef purplerose het volgende:
Sorrie maarre, sex overtreft nooit Ben en Jerry's![]()
leugens, leugensquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel met Timmert!
Overtreft zelfs halfbaked!![]()
Geef het tijd en wacht tot je meer vergelijkings materiaal hebt, hoe ongelofelijk het ook klinkt, er is beter dan Timquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wel met Timmert!
Overtreft zelfs halfbaked!![]()
Ik heb wel een mooie lulquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef het tijd en wacht tot je meer vergelijkings materiaal hebt, hoe ongelofelijk het ook klinkt, er is beter dan Tim(no offence Tim
)
Make her come 4 times without even trying.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Geef het tijd en wacht tot je meer vergelijkings materiaal hebt, hoe ongelofelijk het ook klinkt, er is beter dan Tim(no offence Tim
)
5 zelfsquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Make her come 4 times without even trying.
Ik verhoog de inzet en maak er 7 vanquote:
Dat gaat me net ff tever..quote:
Je begrijpt me verkeerd enzo! Sukkelquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:40 schreef outsidr het volgende:
Dat gaat me net ff tever..
Sorry...maar dan zul je toch een ander moeten zoeken
Dus zo ging het?quote:Little young thing go around my dick with your tongue ring
Deep throat my nine inch, gut from the front and
grind from the side and, fuck from behind and
Grab her hair slap her ass, got her screamin like she dyin
Make her come four times without even tryin
I'll beat that pussy up there's no denyin
Op het haar trekken na wel jaquote:
Wie ikquote:Op woensdag 12 december 2007 01:00 schreef purplerose het volgende:
Je bent iig een vuige topic killer!
Ik ben opzich best chill tegen vreemde mensen, de rest zuigt hierquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef OldJeller het volgende:
Jullie komen in elk geval alles behalve verzadigd en laid back over, kinderen.. behalve purple rose dan.
Was het zo slecht?(retorisch, wees gerust.
)
Verraderquote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben opzich best chill tegen vreemde mensen, de rest zuigt hier
Mag ik dan ook genoemd worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |