Met mij in je gedachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Heb wel sex met mezelf gehad in bad
Goede ervaring of niet voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:57 schreef purplerose het volgende:
Heb wel sex met mezelf gehad in bad
Ik heb ook altijd jullie in gedachten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zelf een beetje alle eer opstrijken he?
Dat doet me goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd jullie in gedachten.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zelf een beetje alle eer opstrijken he?
Debo?quote:
En jij zeker kreunen als een gek.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar maar maar
Teamwork enzo.. en jij maakte amper geluid
Waarom die vraag stellen als hij niet beantwoord dient te worden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:23 schreef OldJeller het volgende:
Jullie komen in elk geval alles behalve verzadigd en laid back over, kinderen.. behalve purple rose dan.
Was het zo slecht?(retorisch, wees gerust.
)
All i got to say is:quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef Paramnesia het volgende:
En jij zeker kreunen als een gek.
Oooh Tim, sneller, ooh, ooh, oooh Timmie, oooh.
Gij Heiden!!!! Die is een schande.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom die vraag stellen als hij niet beantwoord dient te worden?
Dus ik beantwoord hem lekker
Het was hemels, geweldig, fantastisch, heerlijk, alles overtreffend, zelfs beter dan B&J!!!![]()
So it is true. Met een overdreven hoog stemmetje zeker. "Spuit me vol geile beer."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Paramnesia het volgende:
So it is true. Met een overdreven hoog stemmetje zeker. "Spuit me vol geile beer."
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verdomdquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
So it is true. Met een overdreven hoog stemmetje zeker. "Spuit me vol geile beer."
En laten die fantasieen nou net uitkomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het hoge stemmetje na dan
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
Oja?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef outsidr het volgende:
En laten die fantasieen nou net uitkomen...
Op het hoge stemmetje na dan
Wou je het ontkennen danquote:
gefeliciteerdquote:
Jij ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |